Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO.
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN TEHOSTA – TUTKITUSTI Taru Eboreime, tripod research oy.

Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Ruoka Taustaa ruokailutapojen muutoksille Suomessa Perheiden määrä on lisääntynyt vuodesta 1970 yli :lla. Yhä harvempi kuuluu useamman henkilön.
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Jaana Kurjenoja Suomalaiset kuluttajina Virossa.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009

Mediasidonnaisuus KMT kevät 2009 Mediasidonnaisuus • KMT Kuluttaja 2009 tutkimuksen kirjekyselyssä kysyttiin: ”Mistä saatte parhaiten tietoa seuraavista asioista?” • Haastattelujen määrä: N=3562 (B split) ja N=3502 (C split) • Toimialoja 10 kpl ja 12 eri tietolähdettä – Elintarvikkeet, ideat ja reseptit – Kosmetiikka ja kauneudenhoito – Vaatteet ja pukeutuminen – Terveys ja hyvinvointi – Huonekalut ja sisustus – Kodin laitteet – Autoilu – Matkapuhelimet – Pankkipalvelut – Vakuutuspalvelut – Lomamatkat ja matkustaminen • Kunkin toimialan kysymyksessä kaksi osaa: Toimialan ostopaikat ja Toimialaa koskevat ideat ja vinkit

Mediasidonnaisuus Kooste

S aa parhaiten tietoa seuraavista asioista… Ideat ja vinkit lihavoidulla tekstillä KMT Kuluttaja Kevät 2009 Aikakauslehdistä • Kosmetiikka, hiustenhoitotuotteet, meikit ja niiden ostopaikat 39 % • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % • Reseptit ja ideat (Elintarvikkeet) 49 % • Kauneuden- ja hiustenhoitovinkit ja ideat 39 % • Pukeutumisideat ja muotivinkit 44 % • Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät ohjeet ja vinkit 47 % • Sisustusvinkit ja ideat 56 % • Testeistä ja vertailuista (Autoilu) 37 % Yrityksen/tuotemerkin omilta verkkosivuilta • Pankki- ja sijoituspalvelut 41 % • Vakuutuspalvelut 39 % Sanomalehdistä • Elintarvikkeet ja niiden ostopaikat 67 % • Huonekalut, sisustustuotteet ja niiden ostopaikat 59 % • Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka ja niiden ostopaikat 56 % • Automerkeistä ja autojen ostopaikoista 58 % • Matkapuhelimet, liittymät ja niiden ostopaikat 54 % Kysyn kaupan myyjiltä/apteekista • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % Kotiin jaettavista mainoksista • Vaatteet, kengät, asusteet ja niiden ostopaikat 53 % • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % Internetist ä • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka) 37 % • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Matkapuhelimet) 36 % • Matkojen ostaminen 57% • Matkakohteet ja matkailuideat 53%

S aa parhaiten tietoa seuraavista asioista… Ideat ja vinkit erikseen katsottuina KMT Kuluttaja Kevät 2009 Aikakauslehdistä • Reseptit ja ideat (Elintarvikkeet) 49 % • Kauneuden- ja hiustenhoitovinkit ja ideat 39 % • Pukeutumisideat ja muotivinkit 44 % • Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät ohjeet ja vinkit 47 % • Sisustusvinkit ja ideat 56 % • Testeistä ja vertailuista (Autoilu) 37 % Internetist ä • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka) 37 % • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Matkapuhelimet) 36 % • Matkakohteet ja matkailuideat 53%

Mediasidonnaisuus Mistä saa parhaiten tietoa ja virikkeitä? Tulokset toimialueittain

Mistä tietoa... %

Mistä tietoa… %

Mistä tietoa... %

Mistä tietoa… %

Mistä tietoa... %

Mistä tietoa… %

Mistä tietoa... %

Mistä tietoa… %

Mistä tietoa... %