 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
10 RUUSUA SINULLE!.
Advertisements

Markkinointikampanjan suunnittelu
RI400 Raportointi- ja Viestintätyökalu muokkaa iSeiries tulosteita ja välittää viestejä sähköpostin – WEB/URL:n – matkapuhelin Internet:in kautta Windows.
Pelisilmää asiakaskohtaamisiin Mikko Ojanen. Kauraa • Valitsin kirjan hiljattain pidetyillä myyntipäivillä buukattuja tapaamisia varten. • Asiakastapaamisia.
45 ajatusta elämästä Music: snowdream Nov 2009 He Yan.
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
Jukka Vehviläinen / DiaLoog Omia polkuja ammatillisessa koulutuksessa Omapolku-hankkeen päätösseminaari
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Innovaatiokulttuuri Innovaatio = uudennos
Filosofian praktikum 2008 Mikä on elämän merkitys? Informaatioverkostojen koulutusohjelman filosofiankurssin kolmas praktikum-kokoontuminen.
Mike on mahtava tyyppi!.
Kaupankäynnin eri muotoja
Pr-toimisto Impact1 Yrityksen imagon tehostaminen Pr-toimisto Impact.
Avainlippu- bränditutkimus Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,
KIELENHUOLTOA Yhdyssanat.
Mitä ne ovat? Mitkä arvot ovat minulle tärkeitä?
=terveyteen ja sairauteen sekä niiden tutkimiseen tai hoitoon liittyvää viestintää.  Voi perustua tietoon, tunteisiin tai kokemuksiin  Fiktiivistä tai.
Kielten tasotesti TAMK /Joni Sallila.
MYA9114 Matkailupalvelun perusteet, 2 op
Klikkaa Työkalut ja Mobile Properties. Sender id = Puhelinnumero, jolta lähetetään ja jolle vastaussanoma palautuu. Password = Operaattorilta saatu palvelun.
Käyttöohje: Kuinka luoda käyttäjätili. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Sihteeri, viestintä ja liiketoiminta
MB 3 Funktio. Lukuväleistä -2 < x < 5 tai ]-2,5]
Mitoitus yhteistyönä OPS-työ ja mitoitus Oulu Katariina Alha/W5W.
Vinkkejä koko koulun ASPnet- profiilin kirkastamiseksi ml. toimintakulttuuri Työpaja 3.
Minun ystäväni 8. luokka tekijä – L. Pupulainen.
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
Ystävyytesi on: arvokas aarre....
Brandi… …ja brändääminen (8.2. Merkkitavarat ja brandit s. 77-)
Itämainen filosofia Informaatioverkostojen koulutusohjelman neljäs luento.
Itämainen filosofia Informaatioverkostojen koulutusohjelman viides luento.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Takaisin kartalle – Seutukaupunkien kehittämismenetelmä Kommenttipuheenvuoro Paavo Salli Sastamalan seutukaupunki.
T&K-hankkeiden viestinnästä Satu Orkola.
MEDIA Media, latinan kielen sanasta medium. Engl. medium-sanalla kolme merkityst ä  1)jotakin, mik ä “ sijoittuu v ä liin ”, ” toimii v ä litt ä j ä.
Media joukkoviestinn ä n sanomien erittely ä niiden taustan ja v ä lineen ominaislaadun kannalta sek ä sanomien omaa tuottamista.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Käyttöbassetit Ideointia, käsitteitä, tavoitteita marraskuussa 2013.
PuViPe :: Osku Tervonen & Samu Liimatta :: Työhaastattelu
YTHS:n integraatio VIRTAAN. Tilanne nyt YTHS otti yhteyttä CSC:hen Virta-tietojen saamiseksi erityisesti opiskelijoitten läsnäolotiedon osalta YTHS:n.
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Osaaminen hallussa mentoripankissa Aija Hietanen, Savonia-ammattikorkeakoulu
Kokeellista kemiaa. Tavoitteet: Tutustua kemian keskeisiin työmenetelmiin. Tekemään yksinkertaisia tutkimuksia ja töitä pienissä ryhmissä. Saada lisävalmiuksia.
Mainoksen erittelyä tekstitaito-kokeessa
Antiikki.
Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä messuklubilaista 8669facebook-fania.
Mainonnan vaikutuskeinoja
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Mainonta Brändi -> tunnettu tuote(merkki) Imago -> maine Slogan –> toistuva mainoslause Logo –> tuotteen vaihtumaton tunnuskuva.
Liikeidea Yrityksen toiminnan pohjana on yritysidea. Se kuvaa niitä asioita, joihin yrityksen synty ja olemassaolo perustuu. Liikeidea on jalostettu yritysideasta.
Lähdekritiikki SÄRMÄ S Lähde - alkuperäinen ammennuspaikka.
Aihe 1. 2 Turku Kähärin koulu & Sirkkala skola Kaarina Hovirinnan koulu & S:t Karins svenska skola Parainen Koivuhaan koulu & Malms skola Kemiönsaari.
Suomalaisten elämänmeno 1950-luvulla luku ylipäätään 1950-luku oli hyvä vuosikymmen Välit Neuvostoliittoon oli lämpimät Vuosi 1952 oli suomalaisten.
MYNÄlife -asukashankintahanke Mynämäessä
Urheilusuoritusten hallintajärjestelmä ”kunto”
Terveysviestintä Viestintää, joka liittyy terveyteen ja sairauteen, niiden tutkimiseen ja hoitoon. Keino välittää terveystietoa ja pitää yllä julkista.
Kuntalaistutkimus 2017: Kuntalaiset kunnan toiminnan ja päätöksenteon seuraajina ajanjaksolla Niiden vastaajien osuus, jotka seuraavat usein.
Mainonnan vaikutuskeinoja
Yritys ja markkinointi mediassa
EUROOPPALAINEN IHMINEN
Bussimatka EDUCA-messuille
Urheilusuoritusten hallintajärjestelmä ”kunto”
Päätösitsearviointi Nimi: Ryhmä: Päivämäärä:
Logot ja brändit; näkökulmia mediakasvatukseen
29. TERVEYS NÄKYY MEDIASSA
MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ ON Asko Siukosaaren mukaan
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Yrityskuva ja viestintä
Ulko- ja liikennevälinemainonta
Esityksen transkriptio:

 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola  Myös ihminen voi olla brändi esim. David Beckham

 Sanomalehdet, paikallis- ja ilmaisjakelulehdet sekä aikakauslehdet  Televisio  Radio  Elokuva  Ulko- ja liikemainosvälineet, esimerkiksi kyltit, näyteikkunat, ajoneuvomainonta ja valomainokset  Messu- ja tapahtumamarkkinointi  Internet  Kännyköihin tulevat tekstiviestit (SMS)

 Tuotteen nimi  Lyhyt selvitys tuotteesta ja sen alkuperästä  Kuva  Mielikuvia:  Miksi ilman tätä tuotetta et pysty elämään/ miten tämän tuotteen ostaminen parantaa elämääsi jne.