Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Markkinointikampanjan suunnittelu

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Markkinointikampanjan suunnittelu"— Esityksen transkriptio:

1 Markkinointikampanjan suunnittelu
Näyttömyymälä

2 Tarkoitus Kampanjan tarkoituksena on kasvattaa myyntiä ja saada tuote esille Tarkoituksena on jakaa A4 kokoista esitettä kotitalouksiin Torniossa Torniossa kotitalouksia on ~9895 (tieto vuodelta )

3 Tuote Tuote on Acer B24HAymidrz 24” LCD-näyttö hyvillä liitännöillä
Kaupan päälle HDMI-kaapeli Käyttäjäryhmänä on varmaankin pääsääntöisesti tietokoneen käyttöjät, mutta voihan tätä myös käyttää televisiona taikka pelikonsoleiden kanssa.

4 Kampanja on voimassa niin kauan, kuin näyttöjä riittää.
Tätä mainostetaan ainoastaan siis tämän A4 kokoisen mainoksen avulla. Tämä mainoskampanja nostaa myös samalla liikkeen näkyvyyttä.

5 Laskelma Näyttöjä on ostettu 45 kappaletta sisäänostohintaan 209€, ja HDMI-kaapelin sisäänostohinta on 4€ Näytöt myydään hintaan 249€ hdmi-kaapelin kanssa. Oletetaan että kaikki näytöt menevät kaupaksi tämän kampanjan avulla. Yliopistopainossa tulosteiden hinnat ovat: 0,042€/sivu 9000*0,042€ = 378€ Jaamme itse kaikki mainokset Torniossa.

6 Laskelma Näyttö: HDMI-kaapeli Paino Voitto/Tappio
+ 249€-209€=40€, jokaisesta näytöstä 40e voittoa 45*40€=1800€ HDMI-kaapeli 4*45=180e Paino 378€ Voitto/Tappio = 1800€ – 180€ – 378€ = 1242€ voittoa.


Lataa ppt "Markkinointikampanjan suunnittelu"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google