Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008. Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Advertisements

Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Energiavuosi 2011 Kaukolämpö
Energiavuosi 2013 Kaukolämpö
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Helsingin kaupungin ympäristökeskus mediassa Yhteenvetoraportti
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
SAK:N TYÖOLOBAROMETRI 2012 VAIKUTUSMAHDOLLISUUDET JA TYÖN MIELEKKYYS SAK:LAISILLA TYÖPAIKOILLA.
Taustatietoja maatalouteen liittyen Lähde: MTK / MTK-Pohjois-Savo
©TNS 2013 Elintarvikkeiden ostaminen suoraan tuottajilta Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Job:
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Tullitilastojen tuotantoprosessista, tarkastuksesta ja puulevynimikkeistä Anne Oikarinen
Maakunnan tila Tietopaketti Varsinais-Suomen kehityksestä Päivitetty
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
1 Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2016 Valmistuneet asunnot ja kesämökit Pohjois-Savossa v Esitetyt v tiedot perustuvat.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Energiavuosi 2012 Kaukolämpö Kaukolämpö ja –jäähdytys 2012 Kaukolämmön myynti (sis. verot)2,25 mrd € Kaukolämpöenergian myynti33,6 TWh Kaukolämmön.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy- Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS lokakuu 2014 Job: Maatilojen kehitysnäkymät 2020 MTK Varsinais-Suomi.
Terveyskasvatuksen tavoite
Aluetalouden suhdanteet Keski-Karjalassa 7-12/2016
Suhdannekatsaus huhtikuu 2017
Media Advertising Spend Q Media Advertising Spend total €256.4M
Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2016
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2017
Tilastokeskuksen väestöennuste 2015
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Maa- ja metsätalouden alueellinen merkitys - maakuntauudistuksen mahdollisuudet ja haasteet Juha Marttila Kajaani.
Tehyn toiminta ja talous Tehyn valtuuston järjestäytymiskokous , Helsinki
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 3Q2018
Viestintä.
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 1Q2019
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 4Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suhdannekatsaus huhtikuu 2018
Kaukolämmön hinta
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Esityksen transkriptio:

Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-tammikuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mainostetuimpien toimialojen muutoksia

Luokiteltu ilmoittelu sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat. Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.. Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin