Protestin käsittely Michael Röllich.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
DRAMATURGIAN PERUSKÄSITTEISTÖÄ
Advertisements

Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
Tuulen mittaus Tuulen nopeus mitataan pikamatkoilla 200 m:iin asti sekä pituussuuntaisissa hypyissä. Tuuli mitataan kilpailun jokaiselle suoritukselle.
Katsaus uusiin sääntöihin Tammikuu 2013 Keke Tulomäki
PELAAJIEN TURVALLISUUS
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi foorumi ja kuinka kommentoida foorumiin. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Toimintaohjeet opelle
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
PERHEVALMENNUS valamihina ponnistamahan; synnytysvalmennus
treeni.fi harjoituspäiväkirja
Tuomariseminaari 2013 Hyvitys. Hyvityspyyntö • Vene • Kilpailulautakunta • Protestilautakunta (hyvitysaloite) – Protestilomakkeella – Ei ilman tutkintaa.
Filosofian praktikum 2008 Mikä on elämän merkitys? Informaatioverkostojen koulutusohjelman filosofiankurssin kolmas praktikum-kokoontuminen.
Kielipläjäys 7. luokalle
TEEMAT VUOROVAIKUTUS -VASTUSTAJAN KUNNIOITTAMINEN -PALLOTTOMAT TILANTEET -RANGAISTUKSET - UUDET PELISÄÄNNÖT.
Pelin suunnittelu Antti-Jussi Lakanen Nuorten peliohjelmointi 2009 /
Kuka määrää, Sinä tai pomo?.
Välitys Arbitration Täydentävä tapa protestikäsittelylle.
Käyttöohje: Kuinka luoda ilmoittautumislomake. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
SUUNNITTELU 1. vaihe: Synopsis 2. vaihe: Treatment
Katsotaan, sanoi lääkäri!
Ikäihmiset ongelmapelaajina Narratiivisuus apuna
Työrauha ja haastavat tilanteet
Kodin ja koulun yhteistyö Harjun koulun huoltajien kysely Harjun koulu 2014.
TASAPAINON RAKENTAMINEN
Käyttöohje: Kuinka ilmoittautua tapahtumaan. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Kommentteja Åbo Akademin vilppiprosessista uudistustyön pohjalta Ole Karlsson
Sähköpostin uudelleenohjaus Eetu Maukonen. Avaa selain Etsi sähköpostistasi kyseinen kohta Asetuksista etsi ”Säännöt” ja klikkaa uusi sääntö Sieltä valitse.
Näyttely ja Kansio Pirjo Moilanen.
Metropolialueen tpk- koulutuskalenteri Tapahtuman lisääminen kalenteriin Ulla Timonen.
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Käyttöohje: Kuinka lisätä käyttäjä ryhmääsi. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Koulutuksen rakenteet ja mallit tekniikan amk-koulutuksessa Työpaja Lahti.
Käyttöohje: Kuinka löytää osasto/piiri. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
T URUN YLIOPISTO Into ja pätevyys – fysiikan opettajan valtit Kalle Ojanen Fysiikan assistentti (vv.) aineenopettajakoulutus Yliopistopäivä 2005.
Miten tapahtumani on uutinen?
Kuinka paita ja peppu olettekaan! Pariskuntien välistä leikkimielistä kisailua siitä, kuka tunteekaan kumppaninsa paremmin. Toteutetaan kyselemällä tavalla.
Puhelintyöskentely.
Käyttöohje: Kuinka liittyä osastoon. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
AHOT - Opiskelijalle. Lomakkeen hyödyntäminen Ei menetelmiä luotuna? Hyödynnyksessä kysymyksiä? Mikä on etenemis prosessi? Miten päätös näkyväksi? Onko.
Tuomarikoulutus 2002 Tuulen mittaus u Tuulen nopeus mitataan pikamatkoilla 200 m:iin asti sekä pituussuuntaisissa hypyissä. u Tuuli mitataan kilpailun.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Funktio.
Toimintaohjeet opelle
Prosessin pää-/ongelmakohdat  Ilmoittaja – Opettaja, ohjaaja, tentinvalvoja, toinen opiskelija, ulkopuolinen henkilö, epäilty opiskelija itse – Nimetön.
OSAAVA PÄRJÄÄ HSAK:n ja sen jäsenliittojen valtakunnallinen projekti osana Nostetta Htehtävänä –tiedottaa Noste-ohjelmasta –aktivoida työyhteisöjä kouluttautumiseen.
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
Oppimisryhmien kuulumisia. Oppimisryhmät Ryhmä 5 Tehotytöt Team Trinity Rämmät JASS Team 75% Integrointi-pantterit.
TIEDOTE Kauppinen – Nummi – Savola. Tekniikan viestintä.
1 Mitä käyttäjäryhmää tutkitaan? -Pyritään haastatella mahdollisimman erilaisia ihmisiä (nuoria, vanhempia, etninen tausta, uskonto tausta) 2 Millainen.
ARKIELÄMÄN KEMIAA KOTKAN KESKUSKOULUSSA
2. Oppimiskerta PERSISTENT
Protestilautakuntatyöskentely
Kyselylomakkeen tekeminen
Ryhdistä yhdistystä treffille: Mitä yhdistystoiminta on?
Luen, kirjoitan ja kerron
Kerro lauseella mikä on ryhmän tarkoitus?
Järjestöt työnantajina
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
PAIKANMÄÄRITYS III Trigonometriset menetelmät
[Projektin nimi]: Jälkianalyysi
Kerro lauseella mikä on ryhmän tarkoitus?
Liite P Sääntöä 42 koskevat erityismenettelyt
G-tuomarikoulutus Paikka ja aika.
Tapauksia ja pohdintoja kaudelta 2014
Esityksen transkriptio:

Protestin käsittely Michael Röllich

Protestin sisältö Kirjallinen Protestoija ja protestin kohde (veneet) voidaan täydentää ennen tutkintaa!!! Tapahtuma (sarjakuva), aika (klo) ja paikka(legi): pitää täyttyä!!! Mitä sääntöjä protestoijan mielestä rikottu ennen tai tutkinnan aikana!!! Protestoijan edustajan nimi (henkilö)

Pätevyys Lomake oikein! Mitä tapahtui, aika, paikka – saako selvää? Ajoissa? Aikaa jatkettu? Protestoija? Vastapuoli? Osapuolet sisään Esittely: nimi + pursiseura + tuomariarvo + tehtävä lautakunnassa: Huomauttamista jääviyden suhteen? Koska protestilautakunta – teillä oikeus muutoksenhakuun Protestoija: Osallinen tapahtumaan? Mitä teit? Miten ilmoitit vastapuolelle aikomuksestasi protestoida? Milloin/ millä sanoin? Milloin näytit lippua? (lippua ei tarvita <6m/ luokkasäännöt) Lipun väri (punainen)? (Haluatko vetäytyä (kun päivänselvä) => todettuihin tosiasioihin kommentit + allekirjoitus) Vastapuoli Näitkö lipun? Kuulitko huudon? Olitko väistämisvelvollinen mielestäsi? Ilmoitettu protestilautakunnalle (kun purjehdusohjeissa ilmoitettu) Kyllä Ei Protestoija haluaa peruttaa Miksi? Protesti Pätevä Pätemätön

Tutkinta Mitä tapahtui? (pienoismallit) Protestoija: tapahtuma, aika, paikka => vastapuoli saa esittää kysymyksiä (ainoastaan kysymyksiä)! Protestin kohde kertoo - protestoija saa esittää kysymyksiä! Kysymyksiä toisilleen Protestilautakunnan kysymykset - menkää niin kauas tapahtumassa että molemmat osapulet ovat samaa mieltä! Mitä sääntöjä mielestänne rikottu? Mitä velvollisuuksia veneillä sääntöjen perusteella? Mitä faktoja tarvitsemme, jotta voimme päätellä noudattivatko veneet velvollisuuksiaan? Veneiden etäisyydet – veneen mittaa, vauhti/ nopeus, positio suhteessa toisiin/ muihin veneisiin, merkkeihin, tuuli, aallot, virta Kerro mitä kuulit/ näit Mitä, missä, milloin, kuka, miten, miksi, - Uudestaan, uudestaan, uudestaan … kunnes kuva muodostuu! Todistajat - kuka tahansa joka nähnyt tilanteen! kertoo – toinen osapuoli esittää kysymyksiä! Miehistön jäsen – tehtävä veneessä? Protestilautakunnan todistajalausunto – toiselle puolelle pöytää – ulos jos > 3 kpl, jää jos 3 kpl Loppupuheenvuorot Protestoijan Protestin kohteen

Ratkaisu Todetut tosiasiat Päätelmät Soveltuvat säännöt Päätös Teidän kertomanne perusteella … päätös luetaan + kiitos & näkemiin Jos paiskatan ovea – sisään – avaamme keskustelun sääntö 69.1 perusteella …