Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2013. Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja 2013 -tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2013

Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa ilmoitti lukeneensa ilmestymisvälin aikana (max. 10 kpl). • Haastattelujen määrä: • Tuloksista on poistettu vastaukset, joissa lukuaika on yli 10 tuntia. Seuraavilla sivuilla on esitetty lukuminuutit lehdittäin. Lukuminuutit ovat keskimääräisiä lukuminuutteja. • Kaikkien aikakauslehtien keskimääräinen lukuaika yhteensä on 56 minuuttia • Kysymys: Kuinka kauan yleensä luette tai selailette lehden yhtä numeroa? Laskekaa mukaan yhden numeron kaikki lukukerrat. * kuvissa raportoitu lehdittäin vain ne kohderyhmä-kohtaiset tulokset, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän

Aikakauslehtien lukuajat lehtiryhmittäin

Lukuminuutit lehtiryhmittäin 2013 keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577

Lukuminuutit lehtiryhmittäin 2013 keskiarvot minuutteina

Lukuminuutit Top -lehdet

Lukuminuutit keskiarvo, min. TOP lehdet Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 KaikkiNaisetMiehet

Perhe- ja yleisaikakauslehdet keskiarvot minuutteina * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577

Naisten yleislehdet keskiarvot minuutteina * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577

Naisten erikoislehdet keskiarvot minuutteina * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet keskiarvot minuutteina * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577

Harrastelehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Lasten ja nuorten lehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Autoilun ja tekniikan lehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Ruoka- ja juomalehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Asiakaslehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Tietotekniikan ja tietoliikenteen lehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

Muut ammattilehdet keskiarvot minuutteina Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän