Kimble- game Intensiivikurssi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Omalla ajalla tehtäviä harjoituksia
Advertisements

makramee-tekniikalla
Hyvässä seurassa on ilo liikkua! ® TUOMARIPALAVERI ”SÄÄNTÖPRIIFFI”
TAUKOJUMPPAA lähiöliikkujien kanssa
Coerver harjoitus 1: Pallonhallinta
Venyttely ohjeet CLASSIC E-99.
Alkupyöritykset PÄÄ - kierrot, iso laaja kaari, KASIT HARTIAT
Selkä suoraksi Suomi TM
TOIMITSIJAKOULUTUS Tiina Pelander.
Taitokouluharjoitus Pääteema: 1 v 1 puolustaja selässä Ryhmä:
Katso Aitolasta lisää:
Voimista liikeilmiöihin ja Newtonin lakeihin
Henkiset ominaisuudet Fyysiset ominaisuudet
Pelin suunnittelu Antti-Jussi Lakanen Nuorten peliohjelmointi 2009 /
Vihellän aloituksen VierasKoti Vierasjoukkue aloittaa ottelun.
Tehtävä 3: PowerPoint Harjoitus.
Kaksi nunnaa lähti luostarista kaupunkiin myymään pikkuleipiä
Kirjoittakaa sana oikeaan esimerkkiin! 1. Kun kaksi autoa törmää toisiinsa, on kyseessä …..
1. 5v2 pallonhallinta + prässi + tilanteenvaihto
1.2. Tuloperiaate ja permutaatiot
Oletetaan, että kello on Olet oikein väsynyt ja turhautunut…
MÄÄRITELLÄÄN PELIALUE. VALITAAN YKSI HEITTÄJÄKSI
Kimble- game Intensiivikurssi.
miten teet rytmisoittimen ilmapallosta ja sanomalehtipaperista
Suomi-Venäjä-Seuran Jäsenrekisteriohjelma
Havainnollisuus matematiikan opetuksessa käsitekartat Luennot klo
Kimble- game Intensiivikurssi.
TOIMITSIJAT Ajanottaja Pöytäkirjanpitäjä
KORIPALLON VIRALLISET PELISÄÄNNÖT 2014
Algoritminen ajattelu
Alkulämpö Hyökkääjä etenee pallon kanssa rauhallisella vauhdilla pienin kosketuksin katse koko ajan valmentajassa. Valmentaja pitää huolen että leuka pysyy.
Ohjeistus Copa Del VJS toimintaan Copa Del VJS 3v3.
Harjoituksia Jäähalliin
OTTELUKIERROKSET - JOUKKUEET SJAL tuomarikoulutus 2013.
Treenin nimi ja tavoite: lämmittely
Esko ja Mauno tapaavat pihalla Esko tulee kuvaan oikeasta laidasta, pojat morjenstavat, Esko heilauttaa kättään ja Mauno nyökkää.
Kestoside.
Large Animal Rescue January 2003 Slide Hevonen Laumaeläin Saaliseläin Elopaino täysikasvuisella keskimäärin kg välillä Menee helposti paniikkiin.
Organisointi: 3 hlöä yhdessä (polttopalloa): Ohjeet: yksi keskellä ja kaksi heittää palloa siten, että keskipelaaja ei saa kiinni. -HUOM: pään yli ei saa.
PalloviestiV3+ Muodostakaa jono ja kuljettakaa palloa päänne päälle jonon ensimmältä jonon viimeiselle ja palauttakaa pallo ensimmäiselle kuljettaen sitä.
Lähiluonto-projekti Elisa Kärnä VAKA 10 B.
Palloviesti V Joukkueen jokainen jäsen kuljettaa vuorollansa pehmeän palloa polviensa välissä sovitulle merkille ja takaisin. Nopein joukkue voittaa.
LUOKAN PELISÄÄNNÖT Millainen on luokka, jossa on hyvä opiskella ja missä on hyvä luokkahenki ? Jokainen kirjoittaa paperille aiheesta 4-6 asiaa. Jaetaan.
Kimble- game Intensiivikurssi.
Tehtävä 3: PowerPoint Tomi Ilmonen. Ohjeistus Tämä on tehtävä 3: Power Point Etene tässä olevien ohjeiden mukaan. ◦ Älä ”hypi” eli käy kohta kohdalta.
Tehtävä 3: PowerPoint Jarmo Lautamäki. Tämän tulee olla DIA 2. Tämä dia on nyt dia 1. ◦ Siirrä tämä dia siten, että siitä tulee dia 2. ◦ Lisää tähän esitykseen:
Ongelmat on tehty ratkaistaviksi
1.Alkeiskurssi 3 krt, maanantai, tiistai ja keskiviikko klo Kurssi antaa edellytykset aloittaa golfharrastus ja suorittaa GreenCard Seuran.
Keskinopeus.
VIIRINAUHA tutorial. 1)Valitse kankaat Tee viirinauhaasi ainakin viisi kolmiota. Enemmänkin voit tehdä jos haluat. Mitä enemmän kolmioita sen pidempi.
1v1 harjoitteet. 1v1 kuljettaminen ja kääntyminen Lähtee valmentajan syötöstä. Pelaajat kisailevat pallosta ja pyrkivät tekemään maalin kumpaan tahansa.
STARTTIKOULUTUS MAALIVAHTIPELISTÄ Meidän Peli.
Matematiikkaa 3b © Varga–Neményi ry 2017
Matematiikkaa 3a, Kertausjakso Lukuja © Varga–Neményi ry 2016
KORIPALLON VIRALLISET PELISÄÄNNÖT 2014
MPS Havainnointi Pelaajan tulee havainnoida:
LIPPUPALLODEMO 90min.
JÄRJESTÄ PIHALIIKKARI perheille
LAJILÄMMITTELY Liikkuvuusliikkeet x5/puoli:
Taukojumppa Työterveysergonomia.
KESÄ. Elokuu. Mistä on pienet tytöt tehty?
Hyökkääminen/ Oman maalivahdin avaus
Jalkapallo.
Selkä suoraksi Suomi TM
PAIKANMÄÄRITYS III Trigonometriset menetelmät
Karttamerkit 2
Hihalyönnin kehittely
KuPS Kuopion Palloseura
Coerver harjoitus 1: Pallonhallinta
Esityksen transkriptio:

Kimble- game Intensiivikurssi

PIIRIPALLO Pelaajat muodostavat piirin selät keskustaa kohden. Liikuttakaa palloa pelaajalta toiselle niin, että pallo kiertää koko piirin. Kierrättäkää palloa piirin ympäri kolme kertaa. Nopein joukkue voittaa.

PALLON VIERITYS V Pelaajat vierittävät palloa vuorotellen viivalta viivalle. Nopein joukkue voittaa.

PETANQUE Pelaajat heittävät vuorollaan pallon tai hernepussin mahdollisimman lähelle ohjaajan määrittämää kohdetta. Lähimmäksi päässyt joukkue voittaa.

HEITTO JA TAPUTUS Pelaajat heittävät pallon vuorotellen korkealle seinään (tai ilmaan) ja tekevät pallon ollessa ilmassa mahdollisimman monta taputusta. Pelaajilla on kaksi (2) yritystä. Joukkueet laskevat omat taputuksensa. Jos pallo tippuu maahan, taputuksia ei lasketa. Eniten taputuksia saanut joukkue voittaa.

PALLOJONO V Muodostakaa jono ja kuljettakaa palloa päänne päälle jonon ensimmältä jonon viimeiselle ja palauttakaa pallo ensimmäiselle kuljettaen sitä jalkojenne välissä. Nopein joukkue voittaa.

KOPITTELU Joukkue muodostaa piirin, jossa pelaajien etäisyys toisiinsa on 2m. Joukkueen pelaajat kopittelevat palloa pelaajalta toiselle. Eniten koppeja 30 sekunnissa saanut joukkue voittaa.

PALLOVIESTI V Pelaajat kuljettavat palloa vuorotellen polviensa välissä sovitulle merkille ja takaisin. Nopein joukkue voittaa.

PALLON HEITTÄMINEN SEINÄÄN Pelaajat asettuvat noin 5m päähän seinästä riviin katse seinään päin. Pelaajat heittävät pallon vuorollaan seinään ja ottavat sen kiinni. Tehtävä on suoritettu, kun jokainen on onnistuneesti heittänyt pallon seinään.

PALLON POMPUTUS MAILALLA Jokainen pelaaja pomputtaa mailalla palloa samanaikaisesti 15 sekunnin ajan. Jokainen pelaaja laskee omat pomputukset. Eniten pomputuksia tehnyt joukkue voittaa.

PARIVIESTI V Joukkue muodostaa pareja. Jokainen pari liikkuu vuorotellen mahdollisimman nopeasti sovitulle merkille pallo selkiensä välissä. Nopein joukkue voittaa. Jos joukkueessa on pariton määrä, yksi suorittaa tehtävän kahdesti.

TARKKUUSHEITTO Jokainen pelaaja heittää hernepussin tai muun määrätyn esineen hyppynarusta tehtyyn rinkiin määrätyltä etäisyydeltä. Jokaisella pelaajalla on käytettävänään kaksi (2) hernepussia / yritystä. Eniten osumia saanut joukkue voittaa.

PEPPUVIESTI V Pelaajat kuljettavat hernepussia vuorotellen peppu maassa sovitulle merkille ja palaavat takaisin juosten. Nopein joukkue voittaa.

TASAPAINOVIESTI V Pelaajat kuljettavat hernepussin vuorotellen sovitulle merkille ja takaisin. Hernepussia kuljetetaan pään päällä ilman käsien apua. Nopein joukkue voittaa.

NARUSTA KUVIO Rakentakaa narusta Sydän, kolmio, nelikulmio, timantti, tähti, salmiakki, numero, kirjain jne. Nopein joukkue voittaa.

KOLMIJALKAVIESTI V Jokainen joukkue muodostaa parit. Jokaiselta parilta sidotaan vierekkäiset jalat yhteen niin että parilla on yhteensä ”kolme jalkaa”. Jokainen pari liikkuu mahdollisimman nopeasti sovitulle merkille ja takaisin. Nopein joukkue voittaa. Jos joukkueessa on pariton määrä, yksi pelaaja suorittaa tehtävän kahdesti.

PUJOTTAUTUMINEN Jokainen pelaaja pujottautuu solmuun laitetun narun läpi mahdollisimman nopeasti yksi kerrallaan. Nopein joukkue voittaa.

LENNOKKI Joukkue rakentaa paperilennokin, joka lentää lähtöviivalta yli 3m matkan. Ensimmäinen joukkue, jonka lennokki lentää 3m voittaa.

KIIPEÄ PUOLAPUUT V Joukkueen jäsenet kiipeävät vuorotellen puolapuut ylös ja alas. Nopein joukkue voittaa.

KORKEIN TORNI Rakentakaa torni seitsemästä (7) esineestä. Jokainen esine tulee asettaa edellisen esineen päälle. Joukkue, jonka torni pysyy ensimmäisenä pystyssä 5 sekuntia, voittaa.

KERÄÄ ESINEITÄ Kerää niin monta käpyä kuin ehdit 30 sekunnissa. (Ohjaaja voi valita kerättävän esineen ympäristön mukaan.)

SOKKONA! Yhden pelaajan tulee seurata oman joukkueen ääntä löytääkseen joukkueensa. Etsijällä tulee olla silmät sidottuina. (Ohjaaja määrittelee kullekin joukkueelle oman äänen. Ääni voi olla esimerkiksi puhe, vihellys, taputus tai eläinten äänet.) Nopein joukkue voittaa.

”ETSI!” Joukkueella on minuutti aikaa etsiä pienin puunlehti ja tuoda se ohjaajalle. Pienimmän lehden löytänyt joukkue voittaa. (Ohjaaja voi määrittää etsittävän esineen ympäristön mukaan.)

VIIVAN YLI HYPPY Jokainen pelaaja hyppii vuorotellen 5x viivan puolelta toiselle tasajalkaa, eteen ja taakse. Aikaa tehtävän suorittamiseen on 30s ja eniten hyppyjä suorittanut joukkue voittaa.

SIVUTTAISHYPPY Pelaajat hyppivät viivan toiselta puolelta toiselle, sivulta sivulle. Aikaa tehtävän suorittamiseen on 30s ja eniten hyppyjä suorittanut joukkue voittaa.

JÄNNEHYPPY Joukkueen jäsenet menevät vuorotellen kyykkyyn ja ylös 3 kertaa. Eniten jännehyppyjä 30 sekunnissa tehnyt joukkue voittaa.

KOSKETA ESINETTÄ Jokainen pelaaja käy samanaikaisesti (tai vuorotellen) koskettamassa ohjaajan määrittämää esinettä ja palaa takaisin lähtöviivalle. Nopein joukkue voittaa.

SAMMAKKOHYPPY Joukkueen pelaajat tekevät samanaikaisesti sammakko- ja tai pupuhyppyjä 30 sekunnin ajan. Jokainen pelaaja laskee omat hyppynsä. Eniten hyppyjä tehnyt joukkue voittaa.

X-HYPPY Joukkueen pelaajat tekevät haarahyppyjä samanaikaisesti 30 sekunnin ajan. Jokainen pelaaja laskee omat hyppynsä. Eniten X-hyppyjä tehnyt joukkue voittaa.

PUKKIHYPPELY Pelaajat menevät jonoon käsivälietäisyydelle ja asettautuu kyykkyyn. Jonon viimeinen jää seisomaan. Viimeinen aloittaa hyppimällä jokaisen yli päästäkseen jonon ensimmäiseksi ja menee sitten kyykkyyn. Sen jälkeen taas jonon viimeinen lähtee hyppimään jokaisen yli. Tätä jatketaan kunnes kaikki ovat suorittaneet hyppelyn. Nopein joukkue voittaa.

SERPENTIINIJUOKSU Jonon ensimmäinen pelaaja juoksee noin 2m ja jää paikoilleen. Toinen pelaaja kiertää ensimmäisen ja asettuu tämän eteen taas 2m päähän. Kolmannen tulee kiertää molemmat edessä olijat ja asettuu heidän eteensä jne. Tehtävä suoritettu, kun kaikki jonossa olijat ovat liikkuneet.

IHMISJONO Pelaajat asettuvat jonoon ja ottavat edellä olijaa vyötäröstä / hartioista kiinni. Pelaajat juoksevat jonona viivalle niin, että jonon viimeinenkin pelaaja on ylittänyt viivan. Pelaajat peruuttavat jonona takaisin lähtöviivalle. Nopein joukkue voittaa.

”JONOON JÄRJESTY” Pelaajat muodostavat mahdollisimman nopeasti jonon. Ikäjärjestyksessä, nuorin ensimmäisenä Nimien mukaan aakkosjärjestyksessä Pituusjärjestyksessä, lyhin ensimmäisenä Hiusten pituusjärjestyksessä, lyhythiuksisin ensimmäisenä

KOTTIKÄRRYVIESTI V Pelaajat kulkevat kottikärrykävelyllä vuorotellen sovitulle merkille ja takaisin. Jokaisen joukkueen jäsenen on toimittava kerran kottikärrynä ja kerran kuljettajana. Nopein joukkue voittaa.

KINKKAUSVIESTI V Pelaajat kinkkaavat (yhden jalan loikka) vuorotellen toisella jalalla sovitulle merkille ja toisella jalalla takaisin. Nopein joukkue voittaa

VIESTIJUOKSU V Pelaajat juoksevat vuorotellen sovitulle merkille ja takaisin. Nopein joukkue voittaa

ELÄINVIESTI V Pelaajat liikkuvat erilaisilla kävelytyyleillä vuorotellen sovitulle merkille ja takaisin. Ensimmäinen kävelee rapukävelyllä, toinen karhukävelyllä ja kolmas sammakkohypyillä. Jos joukkueessa on enemmän kuin kolme jäsentä alkaa kävelytyylit alusta. Nopein joukkue voittaa.

HOKSAA KEHOSI OSAT! Joukkueiden täytyy laittaa tietty määrä kehonosia maahan. Esimerkiksi kolmen hengen joukkueelle: —> kaksi takapuolta, kolme jalkaa ja viisi kättä. Ohjaaja soveltaa tehtävän annot joukkueen koosta riippuen. Joukkue, joka pääsee oikeaan asetelmaan ja pysyy siinä, voittaa.

TUNNELI Joukkueiden tulee muodostaa pelaajista tunneli, jonka läpi jokaisen joukkueen pelaajan on vuorotellen mentävä. Joukkue, jonka kaikki jäsenet ovat päässeet tunnelin läpi ensimmäisinä, on voittaja.

HAHMOTTAMINEN Pelaajien tulee koskettaa peukalolla henkilöä omasta joukkueesta, jolla on eniten keltaista. (Ohjaaja määrittelee kehon osan sekä vaatteen värin.) Nopein joukkue voittaa.

KÄVELYT V Pelaajien tulee edetä viivaa pitkin ja takaisin varvaskävelyllä / kantavarvaskävelyllä. Nopein joukkue voittaa.

”SILMÄT KIINNI, NYT!” Joukkueen pelaajien tulee seisoa silmät kiinni yhdellä jalalla niin kauan kuin mahdollista. Joukkue, jonka pelaaja on viimeisenä pystyssä, voittaa.

PYÖRRYTYSVIESTI V Joukkueen pelaajien tulee vuorotellen pyöriä 10 kertaa itsensä ympäri, kiertää tötterö ja palata takaisin lähtöviivalle. Nopein joukkue voittaa.

IHMISPYRAMIDI Joukkueen pelaajat muodostavat ihmispyramidin mahdollisimman nopeasti. 3 hlö pyramidi: Vähintään yhden (1) henkilön jalat eivät kosketa maata. 4 hlö pyramidi: Vähintään kahden (2) henkilön jalat eivät kosketa maata. Nopein voittaa.

KAVERIN KANTO Pelaajat kantavat yhtä joukkuekaveriansa määrätyn välimatkan. Jokainen pelaaja kannetaan vuorotellen. Nopein joukkue voittaa.