Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Varhaiskasvatus monikulttuuriseksi
Advertisements

Varhaiskasvatuksen asiakaskysely avoin varhaiskasvatus Varhaiskasvatuksen asiantuntija Marita Käyhkö
Psoriasiskysely 2011 tulokset Helsingissä
Katja Siltanen ja Anne Rytilahti
TORNION KAUPUNGIN NUORISOPALVELUT STRATEGIA
Koti ja perhe voimavarana Hurtig Vanhemmuuden roolit Vanhemmuuteen kuuluu monia rooleja: 1. Rakkauden antaminen 2. Huoltaja 3. Rajojen asettaja.
Ppky Selänne / Pyhäjärven Perhekeskus AARNOLA. Pyhäjärven perhekeskus  Toiminta alkoi vuonna 2012  Vaihtoehto kunnalliselle päivähoidolle  Ohjatut,
Hippiäiset Varhaiskasvatussuunnitelma vuotiaiden sisarusryhmä Pieni, kodikas päiväkoti Päiväkotihistoriaa 40 vuotta, Hippiäiset 2004 alkaen.
Hyvä vastaanotto-projekti Ylilääkäri Johanna Stenqvist Laatuverkostokokous.
LAPSEN ESIOPETUSSUUNNITELMA Lapsen nimi Esiopetuspaikka ja toimintavuosi Esiopetuksesta vastaava opettaja Syntymäaika HuoltajuusYhteishuoltajuusYksinhuoltajuus.
Kasvatuskumppanuus perhepäivähoitajat Petra Suonio 2011.
Anne Luoma / VARHAISERITYISKASVATUS. Kunnan järjestämässä ja tukemassa päivähoidossa olevien tukea tarvitsevien lasten osuus päivähoitoikäisistä.
Kysely koulukuljetusten järjestelystä lukuvuonna
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Kyläkoulusta palvelukeskukseksi
LAPSEN ITSEARVIOINTI Alueelliset koulutukset Itäinen, Pohjoinen ja Eteläinen alue Syksy 2016.
Palvelukotien asiakkaiden tyytyväisyys LLKY:n palveluasumiseen
Päivähoitoikäiset (10kk–6v) ikäryhmittäin
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Humppilan kunnanvirastolla
Asiakasosallisuuden edistäminen Kokemuksia pelillisestä kehittämisestä
Varhaiskasvatuksen liikuntasuositukset
Erityinen sisaruus -ryhmä
Lapsen näkemyksen huomioiminen iän ja kehitystason mukaan
Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna
Kotihoidon asiakkaiden tyytyväisyys LLKY:n kotihoitoon
VANHEMPIEN JA LÄHEISTEN TUKEMINEN OSANA SUKUPOLVIEN KETJUJEN VAHVUUDEKSI KÄÄNTÄMISTÄ Läheistyön seminaari Mareena Heinonen, Sannariikka.
Minna Olkinuora-Tauru
PALAUTEKYSELY Tämä palautekysely on suunniteltu pohjaksi jatkuvalle kehittymisellemme valmennusten tarjoajana. Sen tarkoitus on 1) auttaa meitä kehittämään.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Ops-iltapäivä Raumanmeri
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Henkilöstö kilpailutekijänä
Perheeseemme kuuluu erityislapsi
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
<Maakunnan nimi>
Asiakaskyselyn tulokset
Tampereen seutukuntien päiväkotihoidon kustannusvertailu 2016
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Joensuun seudun varhaiskasvatussuunnitelma
VALMISTAUDU MEININKI-HENKILÖSTÖKYSELYYN työntekijä
Sosiaalinen kehitys Tarja Rauste
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Syömishäiriöliitto - SYLI ry
Taustaa ja menetelmiä Loka-Marraskuu 2017 Sähköinen kysely AJANKOHTA
Varhaiskasvatuksen kysely kunnille koskien hallinnonalaa, kotihoidon ja yksityisen hoidon tuen kuntalisiä sekä palveluseteliä Jarkko Lahtinen ja Johanna.
Vasun toteutuminen näkyväksi -huoltajat ja lapset arvioimassa Mervi Räty, varhaiskasvatuksen vastaava, KM.
OT-keskus Erityistaso
Erotilanteen palveluilla kohti sovinnollisuutta
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 1
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Vanhempien ja lasten osallisuuden lisääminen
167. Sinettiseurojen tyytyväisyyskysely - Seuratoimijat ja valmentajat
Siuntion kunta/ Varhaiskasvatuspalvelut
Yksikön toimintasuunnitelma
Kirjoita omia muistiinpanoja tähän
Mitä jokaisen ammattilaisen tulee osata ja tietää nepsystä?
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY KESÄ 2014
Ketterien kokeilujen puinti
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Tulospalkkiojärjestelmä PKKY:ssä
[‎15.‎5.‎ :27] Katariina Kontu:
TYÖHYVINVOINTI Työhyvinvointi  .
Näkökulmia kunnalliseen nuorisotyöhön
Esi- ja alkuopetuksen siirtymäkäytänteet ja oppimisen tuen portaat
LAPSIVAIKUTUSTEN ARVIOINTI JOHTAMISEN TYÖVÄLINEENÄ -CASE JYVÄSKYLÄ
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Esityksen transkriptio:

Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely 02/2018

Asiakastyytyväisyyskysely Toteutettiin ajalla 15.1.-4.2.2018 Kysely lähetettiin kaikille Leppävirran kunnan niin kunnallisten kuin yksityisten varhaiskasvatus- ja esiopetuspalveluiden piirissä oleville perheille/huoltajille Palveluita käyttää reilu 200 perhettä ja 300 lasta Vastauksia saatiin 146 Vastaava kysely toteutettiin edellisen kerran kaksi vuotta sitten

1. Lapsen päivähoitopaikan hakeminen / esiopetukseen ilmoittautuminen 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Asiakaspalvelu haku- ja ilmoittautumisvaiheessa 23 72 47 146 4,1 Tiedonsaanti eri päivähoito- / esiopetusvaihtoehdoista 8 30 66 41 3,9 Päivähoito- / esiopetusvaihtoehdot vastaavat perheen tarpeita. 6 14 46 79 4,3 Tyytyväisyys saamaanne päivähoito- / esiopetuspaikkaan 37 102 4,6 Päivähoito- / esiopetuspaikan sijainti 31 110 4,7 Tyytyväisyys maksuporrastukseen (15/20/25/35/yli) 10 17 35 42 3,6 16 294 421 876 4,2

2. Lapsen päivähoidossa / esiopetuksessa aloittaminen 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Ensivaikutelma päivähoito- / esiopetuspaikasta 6 57 79 146 4,4 Päivähoito- / esiopetuspaikkaan tutustuminen 11 54 77 Lapsen ja perheen tarpeiden huomioiminen 7 51 83 Tiedon saanti toiminnasta 14 53 73 4,3 13 38 215 312 584

3. Lapsen kohtaaminen ja huomioiminen yksilönä 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Henkilökunnan ja lasten välinen vuorovaikutus 9 41 95 146 4,6 Lapsen turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolehtiminen 7 46 89 4,5 Toiminta- ja leikkimahdollisuuksien monipuolisuus 48 85 4,4 Lapsen tiedonhalun ja oppimisen tukeminen 6 90 Lapsen viihtyminen päivähoidossa / esiopetuksessa 96 Lapsen varhaiskasvatus- tai oppimissuunnitelmassa sovittujen asioiden toteutuminen 10 55 78 Lapsen mahdollisuudet vaikuttaa toimintaan 20 50 74 4,3 66 329 607 1022

4. Vanhempien osallisuus 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Lapsen varhaiskasvatuksen suunnittelu yhdessä henkilökunnan kanssa 16 46 82 146 4,4 Henkilökunnan taito kuunnella perhettä ja keskustella vanhempien kanssa 10 38 93 4,5 Vanhemmille tarjotut osallistumismahdollisuudet 15 51 77 7 41 135 252 438

5. Viestintä 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Päivähoito- / esiopetuspaikan toimintaa koskevan tiedonsaannin riittävyys 18 52 70 146 4,3 Internet-sivujen hyödyllisyys tiedon saannissa 14 49 47 32 3,6 6 67 99 102 292 3,9

6. Millä tavoin toivotte saavanne tietoa päivähoidon/esiopetuksen toiminnasta ja tapahtumista? Valitkaa kaksi (2) teille sopivinta vaihtoehtoa. Muu, mikä (10 vastausta): Whats app (3), hoitajalta suullisesti (5), puhelimeen sovellus (2)

7. Yleisarvosana päivähoidolle/esiopetukselle 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen   1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Kuinka tyytyväinen olette päivähoitoon / esiopetukseen kokonaisuudessaan? 8 51 84 146 4,5