Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna"— Esityksen transkriptio:

1 Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna

2 Tuloksista keskiarvot on esitetty palkkikaavioina
niiden väittämien kohdalla, joissa on myös ”keskiarvopalkki”, palveluntuottajan keskiarvo poikkeaa vähintään 0,2 verran yhteisestä keskiarvosta sanallinen palaute ei ole suoraa lainausta vastauksista asiakkaiden tunnistamisen estämiseksi, mutta esiin nousevat asiat ovat kyseessä olevan palveluntuottajan asiakkaiden nostamia

3

4

5

6

7 Sanallista palautetta
Onnistumisia Parantamisen varaa ulos lähteminen onnistuu; lenkkeily, kaupassakäynti kodin siisteys ja viihtyisyys ruoanlaitto turvallisuuden tunne raittiuden tukeminen päivärytmin tasoittuminen asioiden hoito henkilöstövaihdoksista informointi enemmän yhteistä viriketoimintaa

8 Keskiarvo 4,6

9 Bonus-sanktiomalli Mikäli palveluntuottajan asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvo ylittää kaikkien palveluntuottajien asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvon 0,2 yksiköllä, saa palveluntuottaja bonusta 100 €/ asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. Vastaavasti jos palveluntuottajan saama keskiarvo jää kaikkien vastanneiden keskiarvosta alle 0,2, palveluntuottaja joutuu maksamaan sanktiota tilaajalle 100 € /asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. (Hankintasopimus TRE:1531/ /2015) Yrjö ja Hanna Oy:n keskiarvo ei eroa 0,2 yksiköllä kokonaiskeskiarvosta, joten hankintasopimuksen mukaisia seurauksia ei ole tänä vuonna bonuksia saa kolme palveluntuottajaa ja sanktiota yksi palveluntuottaja


Lataa ppt "Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google