Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKalle Ahola Muutettu yli 6 vuotta sitten
1
Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna
2
Tuloksista keskiarvot on esitetty palkkikaavioina
niiden väittämien kohdalla, joissa on myös ”keskiarvopalkki”, palveluntuottajan keskiarvo poikkeaa vähintään 0,2 verran yhteisestä keskiarvosta sanallinen palaute ei ole suoraa lainausta vastauksista asiakkaiden tunnistamisen estämiseksi, mutta esiin nousevat asiat ovat kyseessä olevan palveluntuottajan asiakkaiden nostamia
7
Sanallista palautetta
Onnistumisia Parantamisen varaa ulos lähteminen onnistuu; lenkkeily, kaupassakäynti kodin siisteys ja viihtyisyys ruoanlaitto turvallisuuden tunne raittiuden tukeminen päivärytmin tasoittuminen asioiden hoito henkilöstövaihdoksista informointi enemmän yhteistä viriketoimintaa
8
Keskiarvo 4,6
9
Bonus-sanktiomalli Mikäli palveluntuottajan asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvo ylittää kaikkien palveluntuottajien asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvon 0,2 yksiköllä, saa palveluntuottaja bonusta 100 €/ asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. Vastaavasti jos palveluntuottajan saama keskiarvo jää kaikkien vastanneiden keskiarvosta alle 0,2, palveluntuottaja joutuu maksamaan sanktiota tilaajalle 100 € /asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. (Hankintasopimus TRE:1531/ /2015) Yrjö ja Hanna Oy:n keskiarvo ei eroa 0,2 yksiköllä kokonaiskeskiarvosta, joten hankintasopimuksen mukaisia seurauksia ei ole tänä vuonna bonuksia saa kolme palveluntuottajaa ja sanktiota yksi palveluntuottaja
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.