Heli Saari heli.saari@visitfinland.com www.mek.fi/outdoorsfinland Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kuvantamisen työnkulku IHE RIS näkökulmasta
Advertisements

Ilmeuudistus & yritysyhteistyön käytännöt
Kite – Kites – Leija ? Kites - Language Cluster Finland Kites-toimialalla tarkoitetaan tietotekniikan, kielen ja kulttuurin sekä.
Outdoors Finland Etelä -hanke Skål ! Ruoholahti, Helsinki Pirjo Räsänen, projektipäällikkö 1.
Kylämatkailuhankkeen kuulumiset Projektipäällikkö Tiina Perämäki
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Vaellus-, pyöräily- ja melontareittien suunnittelu ja toteutus matkailun näkökulmasta
 Matkailuverkostot  Kokemäenjokilaakson  Matkailuyrittäjät ry Tommi Anttila1 •Anttilan Tila, •Tommi Anttila, Kokemäki.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
Mustijoen luontomatkailuyhdistys
Espoon matkailustrategia v Julkinen
Suupohjan seutuportaali –hanke
Hyvinvointi Kannus Sosiaali ja terveys Liikunta Kulttuuri
Vaellus-, pyöräily- ja melontareittien suunnittelu ja toteutus matkailun näkökulmasta.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Matkailun ohjelmapalvelut
Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi Imatra.
Huippuvalmennuksella kilpailukykyä- HUKI-projekti Tiimityöllä kohti maailman huippua! Lajipäällikkö-valmentajapäivät Imatra, Valtionhotelli
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
Bilberry Consulting (tmi)
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
MAHDOLLISUUKSIA KULTTUURILLE. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen Tavoite on edistää taide- ja kulttuurisisältöisten matkailupalveluiden kehittämistä.
Valtakunnallisen kylämatkailuhankkeen päätösseminaari
KANSALLISPUISTOT LAPIN MATKAILUN KÄRKITUOTTEIKSI Hanke – Tavoitteena lisätä kansallispuistojen käyttöä matkailun tuotekehityksessä.
Elintarvikeyrittäjyyden kehittämisen hankeseminaari Joensuu Katsaus Ruoka-Suomen vuoden 2006 toimintaan Kirsi Viljanen, Ruoka-Suomi – teemaryhmä,
Kimmo Aalto Toiminnanjohtaja, Lomalaidun ry Miten tästä eteenpäin kylämatkailun kehittämisessä ?
Luonto- ja aktiviteettimatkailusta uutta liiketoimintaa Lohja Pirjo Räsänen.
Paikalliskulttuuri elämään -seminaari Juuret ja Siivet –hanke 15. 6
Kulttuurimatkailun kehittämisstrategia
Kesäluontomatkailun kehittämisstrategia
Maakunnan yhteistyöryhmä Ylijohtaja Pekka Häkkinen.
SAK:n ja liittojen sähköinen viestintä SAK Jäsenpalveluosasto Heli Nykänen.
Innovatiiviset kaupungit
OneDrive -palvelussa Suoraan Office ohjelmasta Online
Tilaisuus alkaa klo 9. #digibarometri2016. Tervetuloa Tuomo Luoma, Verkkoteollisuus #digibarometri2016.
Sote-tieto hyötykäyttöön - strategia 2020 Omakanta laajenee Teemupekka Virtanen.
HUNGRY FOR FINLAND Ajankohtaista ruokamatkailusta Kristiina Havas , Haaga-Helia amk Yhdessä enemmän – toimialojen yhteistyöllä kasvua ja uudistumista.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Sote-tieto hyötykäyttöön - strategia 2020 Tieto hyvinvoinnin ja uudistuvien palveluiden tukena Teemupekka Virtanen.
Lapin matkailustrategia Matkailuasiantuntija Satu Luiro, Lapin liitto.
Lisätietoja: Pirjo Räsänen
Vaatteiden kierrätys Inka Leskelä. Sisällys Korjaa Tuunaa Myy kirpputorilla Vaihda Kaverin kanssa Lahjoita hyväntekeväisyyteen Vie tekstiilikeräykseen.
Linkki: ”MY STAY” Visitfinland.comin ”My Stay” matkailutuotteiden tuotetietokanta esittelee Suomen.
Ruokahävikin vähentäminen ravintoloissa Veli-Matti Aittoniemi
Tekesin viestit 2016 VIESTIT Markkinat
4 hyvää syytä panostaa matkailuun
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Metsät ja luontomatkailu Suomessa
Vaellus-, pyöräily- ja melontareittien suunnittelu ja toteutus matkailun näkökulmasta
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Vastavuoroinen laadunvarmistus
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Maaseutuohjelman tavoitteet nyt ja rahoitus tulevaisuudessa Kehittäjä Matchmaking –tapahtuma Marianne Selkäinaho Maa- ja metsätalousministeriö.
Monthly Report Summary – November 2017
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
Team Finland – palvelutarjonta
International Green Week 2019 Suomi messujen partnerimaa
LR.
ESIMERKKEJÄ REITTIEN KEHITTÄMISEN POLUISTA, KANTA-HÄME
Maatalouden ja ruoantuotannon yhteiskuntavastuun taustalla ovat mm.
Matkailun ohjelmapalvelut
Kansainvälistymisaamukahvit
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
Matkailun ohjelmapalvelut
TURUN MATKAILUAKATEMIA – ÅBO TURISMAKADEMI
Avoimen tuotteenhallinta
DIGITRAIL -hanke Kanta-Hämeen luontoreittien näkyvyyden ja saavutettavuuden lisääminen digitaalisuuden keinoin –
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
eTwinning -Euroopan suurin verkosto päiväkodeille ja kouluille
Esityksen transkriptio:

Heli Saari heli.saari@visitfinland.com www.mek.fi/outdoorsfinland Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke Valkeakoski 31.10.2013 Heli Saari heli.saari@visitfinland.com www.mek.fi/outdoorsfinland

Matkailun edistämiskeskus Tehtävänä Suomen matkailumarkkinointi kansainvälisillä markkinoilla Markkinointia toteutetaan Visit Finland nimellä www.visitfinland.com Toteuttaa tehtävää yhdessä elinkeinon kanssa erilaisilla kampanjoilla ja tapahtumilla Helsingin toimistossa n. 30 hlöä Ulkomaiset edustajat erilaisilla toimeksiannoilla 12.1.2019 Oudoors Finland

12.1.2019 Oudoors Finland

12.1.2019 Oudoors Finland

Tuotekehityksen teemanimet MEKin tuotekehityksessä ja markkinoinnissa! Silence, please Mökkeily, sauna, luonto, hyvinvointi yms. Wild & free Safarit, hiihtokeskukset, kalastus, yms. Cultural beat Design, suomalainen ruoka, perinne, joulupukki yms. 12.1.2019

OF tehtävä Valittujen kesäaktiviteettien kehittäminen: pyöräily, vaellus, melonta, kalastus, hevosohjelmat, wildlife. Rakentaa yhteistyötä aktiviteettitarjontaa tuottavien yritysten kanssa Etsiä tätä kautta uusia kumppanuuksia Visit Finland tuotetarjontaan ja markkinointiin Tuotetarjonnalla saadaan uutta sisältöä markkinoille Lisätä kansainvälisten asiakkaiden määrää 12.1.2019 Oudoors Finland

KV - markkinat edellyttävät Valmiita tuotteita Elämyksellisiä tuotekuvauksia Kokonaishintoja Jatkuvuutta ja pitkäjänteisyyttä 12.1.2019 Oudoors Finland

OF markkinoilla 2014 Tarjotaan erilaisia foorumeita tavata ulkomaisia matkanjärjestäjiä ja kuluttajia Tuotemanuaali, jossa valmiit tuotteet ovat esillä Digitaaliset julkaisut, joilla esitellään houkuttelevasti reittejä ja tuotetarjontaa, voidaan painaa esitteiksi Kansainvälistymisvalmennuksesta apua toimintaan! 12.1.2019 Oudoors Finland

Aktiviteettiasiakas Aktiviteettimatkailu yksi eniten lisääntyvistä matkailumuodoista Suurimmat potentiaali: pyöräily, vaellus, melonta ja näiden yhdistelmät Kohtuulliset päivämatkat, että jää aikaa maisemien ihailuun ja taukoihin Luonnon ja ympäristön kokeminen, rentoutuminen -> ei himourheilua! Haluaa tietoa reiteistä etukäteen Portaalit palvelevat hyvin! 12.1.2019 Oudoors Finland

Aktiviteettiasiakas Asiakkaat voidaan jakaa kolmeen ryhmään Aktiivinen harrastaja Liikkuu omatoimisesti, ei käytä palveluita Kilometrit tärkeitä! 2. Omatoiminen asiakas Yöpyy lakanoiden välissä Tarvitsee hyvän kartan Tekee sopivia päiväretkiä Pakettiasiakas Opastettu ryhmä Valmiit retket ja palvelut 12.1.2019 Oudoors Finland

Outdoors Finland tuotekehityksen työkalut Outdoors Finland - teemakohtaiset tuotesuositukset Pyöräily Vaellus Melonta Kalastus Hevosmatkailu Wildlife Näiden lisäksi pätevät MEKin vientikelpoisuuden kriteerit Tutkimukset Jakelukanavakartoitukset www.mek.fi/outdoorsfinland 12.1.2019 Oudoors Finland

Heli Saari heli.saari@visitfinland.com www.mek.fi/outdoorsfinland Kiitos! Heli Saari heli.saari@visitfinland.com www.mek.fi/outdoorsfinland