1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys- hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus ja opetusklinikoiden vastuuhenkilöiden tapaaminen Helsingissä.
Advertisements

Kriminaalityön foorumi Minna-Kaisa Järvinen & Jani Purhonen.
HYVINVOINNIN PALVELUTARJOTIN Kuva: Esko Pääskylä Kotiin tilattavat palvelut kaiken ikäisille Hyvinvoinnin.
MIPA Päihde- ja mielenterveysjärjestöjen tutkimusohjelma – mistä oikein on kyse? Järjestötyöpaja I DIAK Jouni Tourunen 2015Jouni Tourunen1.
Yhteistyöpäivät Helsinki
Tutkimustietovaranto
Kunnat työssä ilmaston puolesta
Ammatillisen kuntoutuksen lain ja kuntoutusselvityksen uudistus- ja toimeenpanotutkimus AMKU Tavoitteena Kelan ammatillisessa kuntoutuksessa toteutettujen.
Kelan AVH-kuntoutus kuntoutujan arjen selviytymisessä ja
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
JHKA 2.0 tilanne JHKA-työryhmän kokous JulkICT.
Yrittäjä, sinä ja työntekijäsi olette yrityksesi tärkein voimavara!
Hyvinvointiraportti-hanke
Verkostoituneen biotalouslukion esiselvityksen laatiminen
korkeakoulutuksen ja tutkimuksen ICT:n
Kelan tules-kuntoutuksen toteutuminen kuntoutujan ja kuntoutuksen palveluntuottajan näkökulmista Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu toteuttaa tutkimuksen.
Tervetuloa Innokylään
Datan avaamisen ohjeistus
Tutkimustietovaranto – Virran tuomaa Työpaja
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
KUNTOUTUSVERKOSTO (KUVE) 3. kokous
Organisaatioiden yhteistyö
Opiskelijayhdistys toiminta
Jämsän ammattiopiston opiskelijayhdistys on perustettu
JulkICTLabs –projekti -asemointia
Länsi-Lapin sosiaalityöntekijöiden vertaiskonsultaatio
YHTEISTYÖLLÄ YHDENVERTAISUUTTA
Jaoston jäsenten linjauksia vuoden 2014 työsuunnitelmaan valmistelun tueksi JHKA-jaoston kokous
Monialainen ja verkostomainen työ Ohjaamoissa
Kirsi Manninen, palveluyksiköiden johtaja ja
Työllistymistä edistävän ammatillisen kuntoutuksen toimeenpanotutkimus (TEAK) Kelan työkokeilu, työhönvalmennus ja mielenterveyskuntoutujien työhönvalmennus.
Unifin opetusvararehtoreiden 13. 9
Monialainen yhteispalvelu
ASIAKKAIDEN OSALLISTUMISEN TOIMINTAMALLIN RIKASTAMISEN JA PARASTAMISEN TYÖPAJA THL.
Datan avaamisen ohjeistus
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Majoituspalvelun ostopäätökseen vaikuttavat tekijät Turun Osuuskaupan hotelleissa Opinnäytetyö, Hanne-Mari Tuike, Turun ammattikorkeakoulu.
Sosiaalisen kuntoutuksen valtakunnallinen kehittämishanke SOSKU
Päihde- ja mielenterveyspalveluiden ja aikuisten sosiaalityön teemaryhmän kokous –Tiedotettavat asiat Maakunnan ja muiden toimijoiden yhteistyörakenteet.
Opinnoista töihin KP OTE Hyvinvointitiimi
Jokaisen kasvu osallisuuteen – millaiset yhteisöt sen mahdollistavat?
YTY AKATEMIA: MIHIN SUUNTAAN KUNTOUTUS? YTY & STM
SOSKU-hanke Tekijä(t)
RIVAKKA OTE! OTE-kärkihanke projekti 7: Polut hoitoon ja kuntoutukseen
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
ProSOS hanke aikuissosiaalityössä
Alustava suunnitelma Kanta-mittarien kehittämisestä
LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN RYHMÄÄN – VERTAISUUDESSA ON VOIMAA!
SePPO-osahanke Keudassa Lahti
TOIKE-hanke Verkostomaisen työkyvyn tuen mallin rakentaminen osatyökykyisille Työryhmä: Tuija Cojoc, Tuula Haukka-Wacklin, Heli Hauta, Virpi Heikkinen,
KTPO:n palvelukokonaisuuksien tiivis esittely
Henkilökohtainen budjetointi
Osallistu – Jäsenhankkijaryhmä Mikä on Jäsenhankkijaryhmän idea!
Esityksen nimi / Tekijä
Pohjois-Karjalan maakunta- ja soteuudistus
Kestävää kasvua ja työtä – Suomen rakennerahasto-ohjelma
Kehittämispäällikkö Eija Lappalainen
Rivakka Ote!-hanke Mitä tehdään ja miten? Mihin pyritään?
Asiakasraatitoiminta Etevassa
Monikulttuurisuustyön avainhenkilöverkoston
Ketterien kokeilujen puinti
Kumppaniksi Voimavarat työssä vertailu
RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Ajankohtaiskatsaus kasvupalveluihin
– sujuvien siirtymien kansallinen koordinointi
Koulutuskiertue Suomen Sotaveteraaniliitto, Leena Seppälä.
Esityksen transkriptio:

1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle? Asiakasraadin kautta tulee tietoon palvelujärjestelmään ja verkostoyhteistyön toimivuuteen liittyviä kokemuksia ja kehittämisehdotuksia Hankkeessa verkoston jäsenten (alan työtekijöiden) palveluohjausosaaminen kehittyy, mistä asiakkaat hyötyvät välittömästi. Esim. verkostoagenttitoiminnan välitön hyöty asiakastyöhön Hankkeen puitteissa kokeillaan myös mm. suorapäätösten tekoa kuntoutuksen alalla Kela-palveluntuottaja-erikoissairaanhoito

2. Miten asiakkaiden kokemuksia aiotaan hyödyntää? Asiakasraati kokoontuu koko hankkeen ajan työpajoihin, haastatteluihin sekä tietoa kerätään myös kyselyiden kautta – tulokset kokoontumisista kerätään ja annetaan välittömästi tiedoksi hankeorganisaatioille sekä ohjausryhmään palautteen pohjalta toteutetaan välittömiä muutoksia työ- ja toimintatavoissa => kehitetään asiakastyötä sujuvammaksi, joustavammaksi sekä palveluverkoston kehittynyttä yhteistyötä hyödyntäen