Yritykseni pahimmat kilpailijat

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Pohjoismainen vesistöalueiden yhteismarkkinointi
Advertisements

Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Suomen latu ry Marina Tuura.
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Kalamarkkinat kansainvälistyvät osaksi elintarviketaloutta Jari Setälä Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos Kalantutkimuspäivät 2002 Rauma.
Markkinointisuunnitelma
NY Pitch camp Paikka: Turun kauppakorkeakoulu, Rehtorinpellonkatu 3, LS01 korkeakoulu, Pohjakerros PARKKIPAIKKA Rehtorinpellonkatu Tukkk:n pääovi (1 krs)
Internetistä haku: USB portti – tiedonhaun vertailua Jouni Ojanperä TP09S
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Slideshare koonti Mervi Isola.
Älykäs verkostomainen kaupunki Keski-Uudenmaan kaupungin visio.
Tiedonhakutehtävä Niina Kostiainen, T11ANM.
 Visuaalinen ilme: ◦ Pirteä, kesäinen ◦ Etusivu ”täynnä”  Tietokentät: ◦ Etusivulla paljon ja monipuolisia (Facebook, ajankohtaista ja tarjoukset) ◦
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi eTwinning Yrjö Hyötyniemi Opetushallitus
Lahti Katse rakenteisiin palvelut ja kunnat rakenteiden murroksessa Rakenteet muuttuvat - toimivatko markkinat ? Kehittämispäällikkö.
Matkailun nettisivujen analysointi
Liikeidean esittelyohje
Jutta, Mireka, Janika, Susanna & Henriikka
Projekti  Projektina luoda Suomen Snookerille viralliset nettisivut  Koostaminen Drupal-järjestelmällä.
YouTube Rules and we want too… OKKY:n KOTISIVUJEN SUUNNITTELUKILPAILU.
Youth Against Drugs & Internet. Sisältää päihdetietoa YAD:n verkkokaupan Yhteystietoja SIVUT UUDISTUVAT VUODEN 2011 AIKANA.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
TALOUSTIETO Markkinat ja hinta Kysyntä ja tarjonta.
Kilpailumuodot Toni Uusimäki TÄYDELLINEN KILPAILU Teoreettinen malli, täydellinen kilpailu erittäin harvinaista Torikauppa(vihannesten ja marjojen.
1 Osa 12b Oligopoli ja monopolistinen kilpailu (Mankiw & Taylor, Chs 16-17) Oligopoli on markkinamuoto, jossa markkinoilla on muutamia yrityksiä, jotka.
Luotettava liiketoimintakumppani ja teollisten tuotteiden toimittaja.
HINTA MÄÄRÄYTYY MARKKINOILLA + VAPAA KILPAILU s
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Kilpailevat yritykset
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Teknikmagasinet Puhelimenkuoret.fi Gigantti
Gugguu Aqua Action Finland Nanso
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Medialukutaito Kuva: Tussitaikurit.
Neuvontaa ja vientiosaamista elintarvikealan pk-yrityksille www. evira
Kilpailijat.
Pahimmat kilpailijamme!!
Kysynnän ja tarjonnan laki
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
FIRMANI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Pahimmat kilpailijamme
Pahimmat kilpailijat.
Talous tutuksi – koulutus syksy 2013
Yritykseni pahimmat kilpailijat
mahdolliset Kilpailijat
Kilpailijat.
Gugguu Aqua Action Finland Nanso
Yritykseni pahimmat kilpailijat
KILPAILIJAT.
Yrityksemme pahimmat kilpailijat
YRITYKSENI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Jalkapallo Leiri Hiihtolomalla 2015
MEGA -Suljetun suuren suosion saaneen megauploadin seuraaja
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Janne Lång ja Wille Kiuru
Pahimmat 3 kilpailijaa Pirkanmaalla
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Hoitopaikanvalinta.fi Sivuston käyttäjätietoa – syksy 2017
Kilpailijat Joona ja Tomi 14SASA02.
E-aineistojen saavutettavuus Mitä sisällöntuottajien pitäisi tietää?
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Pahimmat 3 kilpailijaa pirkanmaalta
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Laadukasta pesulapalvelua
Pesulasi verkossa
HINTA MÄÄRÄYTYY MARKKINOILLA + VAPAA KILPAILU s
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
Esityksen transkriptio:

Yritykseni pahimmat kilpailijat (https://www.unisportstore.fi) (https://supportersplace.com/fi-fi) (http://www.finaali.net)

1. Unisport Unisport on Pohjoismaiden johtava jalkapallokenkien, pelipaitojen ja muiden jalkapallotarvikkeiden verkkokauppa ja samalla globaali kohtauspaikka jalkapalloaiheiselle mediasisällölle. Unisport on jo vuodesta 1995 asti palvellut jalkapallon pelaajia ja faneja parhailla jalkapallotuotteilla ja asiantuntevalla ohjauksella. Kööpenhaminassa sijaitsevan lippulaivakaupan ja Unisport.dk-sivuston lisäksi paikalliset verkkokaupat palvelevat Ruotsin, Norjan, Suomen, Hollannin, ja Saksan jalkapallokuluttajia. Englanninkielinen Unisportstore.com mahdollistaa maailmanlaajuisen asiakaskunnan palvelemisen. Yrityksen nettisivut ovat hienot ja selvät, ulkoasu on houkutteleva ja asiansa esiintuova. Yrityksen tuotteet ja palvelut tulevat helposti selville. Yrityksen vahvuudet ovat laaja maahantuonti ja tuotteet.

2. Supportesplace Supporters Place tarjoaa kaiken mitä tarvitset suosikkijoukkueesi kannattamiseen. Sieltä löydät kaikki mitä tarvitset olit sitten jalkapallo- tai jääkiekkokannattaja. Sieltä löydät pelipaidat, harjoitusvaatteet, vapaa-ajan vaatteet, lastenvaatteet, kaulahuivit, lippalakit, pipot, mukit, laukut ja paljon muuta tunnetuilta valmistajilta kuten Nike, Adidas, Puma, New Balance, Reebok, New Era sekä CCM. Ne tekevät yhteistyötä Englannin Valioliigan, Espanjan La Ligan sekä NHL:n huippujoukkueiden kanssa jotta voivat tarjota sinulle markkinoiden parhaita virallisia fanituotteita. Supportesplacen vahvuudet ovat monien lajien, liigojen ja urheilumerkkien/tuotteiden myynti hyvään hintaan. Heikkoudet ovat esimerkiksi NHL tuotteiden kova kilpailu.

3. Finaali Finaali on Tampereen keskustassa sijaitseva paikallinen urheilu/fani tuotteiden maahantuoja ja myyjä. Finaalin vahvuudet ovat vahva paikallinen myynti, ja sijainti. Heikkouksia ovat yrityksen pienisyys, ja kova tuotekilpailu, eli isoimmat firmat saavat isoimmat tilaukset jolloin pienenä yrityksenä tuotteiden saatavuus vaikenee. Finaalin nettisivut ovat hyvät ja selkeät, sivun ulkoasu on siisti ja selkeä. Sivuilta on helppo löytää etsimönsä.

Aion erottua eritavalla, tuotteiden hinnan ja laajan tarjonnan avulla Aion erottua eritavalla, tuotteiden hinnan ja laajan tarjonnan avulla. Tarkoituksena on maahantuoda/myydä laatumerkkejä ja tuotteita vaikeasti kilpailevaan hintaan ja tarjota paikallisesti, nopeasti ja luotettavasti tuotteiden saatavuuden. Myös kausitarjoukset kuten joulualet yms. Ovat tarkoituksenani saada nostattamaan myyntiä.