Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Advertisements

Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
SVENSKA FINLANDS FOLKTING SVENSKA VECKAN. SVENSKA FINLANDS FOLKTING - Folktinget edustaa suomenruotsalaisia ja valvoo heidän oikeuksiaan ja etujaan. -
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Avoimuuden huomiointi tutkimuksen suunnittelussa Jessica Parland-von Essen CC-BY 4.0 Opetus- ja kulttuuriministeriö.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
Change Day on työkalu kohti parempia palveluita Change Day tuo asiakkaan äänen kuuluville henkilöstön kautta. Change Day on työkalu henkilöstölle oman.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
NouHätä!-kampanjan uudet kasvot Päivitettiin kampanjan visuaalinen ilme vastaamaan enemmän tämän päivän nuorison kiinnostukseen Nettisivujen.
Best Practice sosiaaliset mediat. Tarjous  Kaikki yksityiskohtaiset tarjoukset tulee tehdä henkilökohtaisessa yhteydenpidossa  Viittaa aina MyAloeVera-sivullesi.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
Verkossa ja mukana nuorten elämässä Kotiovi omalla nimellä –hanke ( , kevät 2016) Sininauhaliitto Juha Valta Projektityöntekijä Ratakatu 6,
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
EFCAP ry Vrk Marko Lehtoranta Sisä-Suomen poliisilaitos Tampereen pääpoliisiasema Keskitetty rikostutkinta.
Inspiraatiota hankeviestintään! Viestinnän suunnittelija Aino Kivelä / CIMO.
Finnan viestintä ja markkinointi
Viestinnän tilanne kesä 2016
VIESTINTÄ.
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Jarkko Muhonen TeamProg
Ryhdistä yhdistystä treffille: Missä ja miten yhdistys viestii?
Inspiraatiota hankeviestintään!
Finnan viestintäkatsaus
Finnan viestintä ja markkinointi
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Projektityö Blogi/Wiki –ryhmät – sähköposti opettajalle
Sosiaalinen media.

Finnan viestintäkatsaus
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tervetuloa Innokylään
Kampanja turpeen tuotannon ja sen käytön kasvattamiseksi 2017
Finna.fi:n somemarkkinointi
Instagram.
Mikä Change Day? Change Day on työkalu kohti parempia palveluita
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Viestintäsuunnitelma
Järkevän lääkehoidon viestintäkampanja
Internetin käyttö opetuksessa
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Janne Hyvärinen Pohjois-Savon Reserviupseeripiiri ry
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Tietopaketti jäsenyhdistykselle
EskoTyö –joukkorahoituskampanjan toteuttaminen
Case Hiil Hooyo – Neuvola maailmalle!
Tekninen tilannekatsaus
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Suomi.fi-viestit some-banneripohjat organisaatioille
Kentän uudet nettisivut Kentän
Toiminnanjohtajien neuvottelupäivät
Sosiaalisen median kuvamalli
Autismiliitto ry.
Esityksen transkriptio:

Maailman Parkinson-päivän some-kampanja #UniteForParkinsons Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Maailmanlaajuisen kampanjan tavoitteena näkyvyys Tarkoitettu kaikille, joita Parkinson koskettaa Hashtagit ovat tapa merkitä puheenaiheita

Viesti on vapaa Haetaan myönteistä viestiä Syitä tukea Parkinsonin taudin Hoitoa Tutkimusta Sairastavia Omaisia Joku muu, mikä?

Kuvien tai videoiden käyttö Vapaamuotoinen kuva Twibbon (profiilikuvaan liitetty logo) Videoblogi-tyyppinen kertomus Muistilappujen näyttäminen – videokertomus Antaa kasvot Parkinsonin taudille ja kampanjalle

Kanavat Facebook, twitter, instagram ja muut sosiaalisen median kanavat Myös nettisivut, painetut julkaisut ja muut viestimet saavat asian kuulumaan Sosiaalisen median viestit 11.4. Muista vaihtaa tilapäivitys julkiseksi