Vinkkejä sähköiseen viestintään

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
Advertisements

SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
1 Mistä löydän jatkajan? tai mistä ja miten jatkaja löytää sinut? OMISTAJANVAIHDOKSESTA POTKUA YRITTÄMISEEN Imatra Asko Virén Suomen Yrityskaupat.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
Www-sivuston ja verkkopalvelun rakentaminen Miten tehdä yritykselle www-sivut?
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
SOME (sosiaalinen media)
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Yrityksen maineen, toimialan ja kilpailijoiden seuranta Netvibesissa: RSS-syötteet Kiravo-projekti 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär.
Tunne lääkkeesi Toimiiko lääkehoitosi?
Slideshare koonti Mervi Isola.
Tiia Hämäläinen Emmi Kankaanpää Sanna-Mari Pulkkinen
Foursquare tiedottamisessa ja markkinoinnissa. Foursquare Foursquare on paikannusta hyödyntävä peli ja mobiilisovellus. Sen avulla on mielenkiintoista.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Yrityksen maineen, toimialan ja kilpailijoiden seuranta: iGoogle ja RSS-syötteet Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär.
Minun tiedonhankinnan ympäristö
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
UMF I Luento 7. Viime kerralta Lue II.5 ja II.6. Lause II.5.1 tapauksessa f(x,y) = (x, sin(y)) ja g(x, y) = (cos(x), y). Voit lähettää epäselvistä kohdista.
HEI USEIN HYMY TARTTUU Minulla ei ole sinulle uutisia...
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
ROT Lukkareiden teko alkaa 7.4. oman koulun tarjottimelle. Muille kouluille ilmoittaudutaan opon kautta wilma-viestillä tai varaamalla.
VERKKOKAUPAT T-TK-1-2 Sara Rocco, Jaana Malm, Miko Pukkinen.
RSS-syötteet nuo unohdetut kuuluisuudet tiedottamisessa Krista Auvinen 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett.
YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ. ... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference:
Mitä turvallisuustutkimuksessa tapahtuu Laura Hokkanen, Pelastusopisto Online and Mobile Communications for Emergencies.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
2016. Verokortista näkyy veroprosenttisi Vie verokortti töihin ja seuraa tuloja sekä ennakonpidätyksen määrää Ilman verokorttia palkastasi pidätetään.
Kestävä vaatekulutus Ryhmäporina Milloin viimeksi ostit jonkin vaatteen? Minkä vaatteen ostit? Mihin tarkoitukseen ostit vaatteen? Paljonko vaate maksoi?
Digitaalisen analyytikan perusteet Brandfors Webinar |
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Jäsenhankinta lapset ja nuoret TYÖPAJA
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Jarkko Muhonen TeamProg
Medialukutaito Kuva: Tussitaikurit.
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Kirjaston tiedonhaku - yläkoulu
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Yritys ja markkinointi mediassa
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Tarvitset vain intoa, kaikki muu tulee vastaan matkan varrella
Suvi Kukkonen, tiedottaja Kansalliskirjasto, kirjastoverkkopalvelut
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
OSAO Myllytulli Taina Kylmänen, Marjo Ahola
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Tehtävä 10.2: Kuvan hakeminen verkosta
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Vertaisvinkkejä hankkeiden hyvään viestintään
Mitä ovat verkkopalvelut?
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
Ulkomaan kansalaiset kunnittain 2017
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Blogger Teppo Räisänen.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Ajankohtaista OSAOssa Koulutuspalvelupäällikkö Tiina Kuokka
Jäsenhankinta ja –huolto 2019
Myyntikanavien… …kaivelua.
Kirjaston tiedonhaku – yläkoulu ja lukio
Esityksen transkriptio:

Vinkkejä sähköiseen viestintään

Sähköistynyt Suomi ”Kaikki” käyttävät yhteisöpalveluja 69% koko väestöstä käyttää nettiä älypuhelimen kautta (10% 75- 89v) Valtaosa etsii tietoa verkosta ennen ostopäätöstä ”Kaikki” tieto on jatkuvasti saatavilla Asiakas päättää itse kenen antaa myydä itselleen jotain Hyvä ja huono asiakaspalvelu leviävät netissä heti Suomen virallinen tilasto (SVT): Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu]. ISSN=2341-8699. 2015, 2. Internetin käyttö mobiililaitteilla . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 17.2.2016]. Saantitapa: http://www.stat.fi/til/sutivi/2015/sutivi_2015_2015-11-26_kat_002_fi.html Yrityssalo

Vieläkö tarvitsen nettisivut?

Nettisivut Google Uutiskirjeet Verkkokauppa Nettisivut ovat paikka, jonne ohjaat liikenteen kaikista muista kanavistasi Some Maksettu mainonta Yrityssalo

Ole löydettävissä, koska Uudet asiakkaat etsivät yrityksesi googlesta, ei somesta Jos et ole olemassa netissä, sinua ei voi löytää Jos asiakas ei tiedä palvelusi olemassaolosta, hän ei voi sitä etsiä Muista olla löydettävissä myös niille, jotka eivät tiedä etsiväsi sinua Yrityksesi ovet ovat netissä avoinna 24/7 75% googlaajista ei koskaan käy Googlen toisella sivulla Vanhentunut tieto ja toimimattomat nettisivut eivät rohkaise asiakkaitasi. Teet ensivaikutelman vain kerran!

Miten? Huolehdi, että sivustosi toimii mobiililaitteilla eli on responsiivinen Pidä huoli, että sisältö ja linkitykset ovat kunnossa (SEO – hakusanaoptimointi) Hyödynnä esim. Googlen oheispalvelut (MyBusiness, kartat, ym.) Seuraa kävijäliikennettä ja tunne kohderyhmäsi Etsiikö sinua kukaan? Kenen haluaisit etsivän sinua? Mitä he etsivät? Mikä toimii, mikä ei? Varmista, että nettisivusi ja some-kanavasi toimivat yhdessä Käytä kanavia tehokkaasti ja monipuolisesti – löydä omat paikkasi viestiä palveluistasi. Naapurifirmalla saattaa olla täysin eri kohderyhmä, joten samat kanavat eivät toimi Tee perustyö huolella!

Kiitos!