Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSimo Lattu Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ
2
... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing
3
Anti-ageing tuotteiden myynti tulee nousemaan 11.2% EMEA:n alueella vuosina 2015-2018. 5,4 MILJARDIN € Se tulee olemaan markkina vuoteen 2018 mennessä Reference: http://www.euromonitor.com
4
Markkinoilla olevien anti- ageing tuotteiden valikoima on nykyään niin laaja, että 1/3 kuluttajista tuntee olevansa hukassa. ? Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014
5
Etsii asiantuntevaa ohjausta YKSI ASIAKAS KAHDESTA Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership
6
Käytämme vain 17% omistamistamme kauneudenhoitotuotteista Huomaamme, että meillä on kylpyhuoneessamme jopa 65 kauneustuotetta, vaikka käytämme lopulta päivittäin vain 11 eri tuotetta! Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html
7
Kun saatavilla on niin paljon tuotteita, keskiverto nainen käyttää lähes 1TUNNIN ulkonäkönsä ja kehonsa hoitoon päivittäin. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics
8
Hektisessä maailmassa, jossa jokainen yrittää tasapainotella oman elämän ja uran välillä, asiakkaat tarvitsevat helppoja, yksilöllistettyjä ja älykkäitä ratkaisuja, jotka vastaavat heidän tarpeitaan.
9
Ovat valmiita sijoittamaan enemmän Kuluttajat ovat valmiita tekemään enemmän juuri heille suunnitellun, yksilöllistetyn tuotteen, eteen: Kuluttamalla Ovat valmiita pysymään uskollisina asiakkaina 25% 86% 78% enemmän Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar
10
Ihonhoitorutiinisi tulisi olla kuten täydellinen puku, sen pitää sopia tarpeisiisi, persoonallisuuteesi ja elämäntyyliisi.
11
Kuvittele allaolevat ominaisuudet yhdistävän tuotteen kilpailuetu. Asiantunteva ohjaus Muokattavuus Anti-ageing ihonhoito Aikaa säästävät ratkaisut
12
jossa kaikki yhdistyvät YKSI RATKAISU,
13
TÄNÄÄN NU SKIN LUO ANTI-AGEING VALLANKUMOUKSEN
14
ANTI-AGEING IHONHOITOA, JOLLAISTA ET OLE NÄHNYT, TUNTENUT TAI KUVITELLUT KOSKAAN ENNEN.
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.