Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ. ... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference:

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ. ... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference:"— Esityksen transkriptio:

1 YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ

2 ... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing

3 Anti-ageing tuotteiden myynti tulee nousemaan 11.2% EMEA:n alueella vuosina 2015-2018. 5,4 MILJARDIN € Se tulee olemaan markkina vuoteen 2018 mennessä Reference: http://www.euromonitor.com

4 Markkinoilla olevien anti- ageing tuotteiden valikoima on nykyään niin laaja, että 1/3 kuluttajista tuntee olevansa hukassa. ? Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014

5 Etsii asiantuntevaa ohjausta YKSI ASIAKAS KAHDESTA Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership

6 Käytämme vain 17% omistamistamme kauneudenhoitotuotteista Huomaamme, että meillä on kylpyhuoneessamme jopa 65 kauneustuotetta, vaikka käytämme lopulta päivittäin vain 11 eri tuotetta! Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html

7 Kun saatavilla on niin paljon tuotteita, keskiverto nainen käyttää lähes 1TUNNIN ulkonäkönsä ja kehonsa hoitoon päivittäin. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics

8 Hektisessä maailmassa, jossa jokainen yrittää tasapainotella oman elämän ja uran välillä, asiakkaat tarvitsevat helppoja, yksilöllistettyjä ja älykkäitä ratkaisuja, jotka vastaavat heidän tarpeitaan.

9 Ovat valmiita sijoittamaan enemmän Kuluttajat ovat valmiita tekemään enemmän juuri heille suunnitellun, yksilöllistetyn tuotteen, eteen: Kuluttamalla Ovat valmiita pysymään uskollisina asiakkaina 25% 86% 78% enemmän Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar

10 Ihonhoitorutiinisi tulisi olla kuten täydellinen puku, sen pitää sopia tarpeisiisi, persoonallisuuteesi ja elämäntyyliisi.

11 Kuvittele allaolevat ominaisuudet yhdistävän tuotteen kilpailuetu. Asiantunteva ohjaus Muokattavuus Anti-ageing ihonhoito Aikaa säästävät ratkaisut

12 jossa kaikki yhdistyvät YKSI RATKAISU,

13 TÄNÄÄN NU SKIN LUO ANTI-AGEING VALLANKUMOUKSEN

14 ANTI-AGEING IHONHOITOA, JOLLAISTA ET OLE NÄHNYT, TUNTENUT TAI KUVITELLUT KOSKAAN ENNEN.

15

16


Lataa ppt "YKSILÖLLISYYDENVOIMA LÖYDÄ. ... ja he etsivät tapoja näyttää nuoremmalta pidempään. Puolet Euroopan väestöstä on 40+ Reference:"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google