Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kelan kuntoutusraha - toimeentuloturva kuntoutuksen aikana Anne Flak suunnittelija.
Advertisements

Ylioppilastutkinto. OHJEITA KOKELAILLE  Muista tuoda henkilöllisyystodistus kokeeseen.  Kokeeseen saavutaan ajoissa viimeistään klo 8.00, nimenhuuto.
Kymmenen keinoa pitää parisuhteen liekki palamassa.
Terveys 2000 –seurantatutkimus: fyysisen aktiivisuuden ja kunnon osatutkimus.
Palvelusetelillä potkua palvelutuotantoon – case Jyväskylä palveluiden joustoa, elinkeinojen elinvoimaisuutta, valinnan vapautta Pekka Utriainen Apulaiskaupunginjohtaja.
YOPALAn ja Jyväskylän yliopiston opiskelijakyselyn vertailua
LAPSEN ITSEARVIOINTI Alueelliset koulutukset Itäinen, Pohjoinen ja Eteläinen alue Syksy 2016.
Päivähoitoikäiset (10kk–6v) ikäryhmittäin
Asiakasosallisuuden edistäminen Kokemuksia pelillisestä kehittämisestä
METSÄNTUTKIMUSLAITOKSEN ALUEYKSIKKÖUUDISTUKSEN KUULEMISTILAISUUS
Arviointi Hyökkälän koulussa lv
LSSAVI Valvontaprosessin vaiheet varhaiskasvatuksessa
Pappilanpuiston: läheisten työpaja klo 14
Jyväskylän vanhempainfoorumi ry JVF
12§ Vuosityöajan lyhentäminen
Kotihoidon asiakkaat marraskuussa 2016
LABORATORIOTOIMINNAN AUDITOINTI
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
YHTEISTYÖLLÄ YHDENVERTAISUUTTA
Kenguru-kilpailu.
Kirsi Manninen, palveluyksiköiden johtaja ja
TYÖKYKYKOORDINAATTORITOIMINTA TYÖTERVEYS WELLAMO OY:SSÄ
Rakenteisen kertomuksen käyttöönotto DH:ssa
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Henkilöstö kilpailutekijänä
Osaamispuntari Syntynyt keväällä 2015 tehdyn Digitalisaation vaatimat osaamiset valtiolla - kyselyn pohjalta Toivotaan auttavan viraston henkilöstön osaamisen.
VERSO (kehitteillä) VERSO eli vertaissovittelu on ratkaisukeskeisyyteen pohjautuva menetelmä, joka tarjoaa vaihtoehtoisen ja vapaaehtoisen tavan ratkaista.
ETIIKAN KÄSITTEITÄ s
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Rajoitteet Iäkkään henkilön hoidossa käytetylle fyysiselle rajoittamiselle ei ole olemassa yhtä yleispätevää määritelmää. Yhteistä rajoitteille on kuitenkin.
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Syömishäiriöliitto - SYLI ry
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Jyväskylän yksityiset varhaiskasvatuspalvelut Varhaiskasvatuksen asiakasraati
Asiakkaiden osallistumisen toimintamalli
KEUDAN ORIENTAATIOPÄIVÄT LUKUVUOSI
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa

Pappilanpuisto, markkinavuoropuhelu – purku
Lainsäädäntö / nostotyö ½ (
Terveydenhuollon avovastaanottotoiminta
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Perusterveydenhuolto 2013
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Oodi versio 5.0. yhteenveto
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Edunvalvonnan johtaminen
167. Sinettiseurojen tyytyväisyyskysely - Seuratoimijat ja valmentajat
Palautteesta Eetu-Pekka Heikkinen.
Työllisyyspalvelut ja osatyökykyisyys
Opetusharjoittelun valtakunnallinen opiskelijapalaute Yksilöllisyyden huomioon ottaminen opetuksessa Hämeenlinna Marita Kontoniemi.
Vantaa Pelastusylitarkastaja Mika Kurvinen
Asiakkuuden aloittaminen TYPPI-järjestelmässä
Finna ja verkkomaksaminen
Ohjaamot.
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY KESÄ 2014
Asiakasraatitoiminta Etevassa
PERHEPÄIVÄHOIDON TUTKINTOTOIMIKUNNALLE
Jokioisten kunnan 8.-luokkalaisten HUBU-tulokset vuosina
Perheoikeudelliset palvelut
Ideamuotoilun palautekyselyn tulokset
Annukka Harjula, kokemusasiantuntija
Haastavimpien asiakkaiden asumisen tukeminen
Työllisyyspoliittinen avustus – rahoituksen haku vuodelle 2020
Koulutuskiertue Suomen Sotaveteraaniliitto, Leena Seppälä.
Esityksen transkriptio:

Tuetun asumisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Yrjö ja Hanna

Tuloksista keskiarvot on esitetty palkkikaavioina niiden väittämien kohdalla, joissa on myös ”keskiarvopalkki”, palveluntuottajan keskiarvo poikkeaa vähintään 0,2 verran yhteisestä keskiarvosta sanallinen palaute ei ole suoraa lainausta vastauksista asiakkaiden tunnistamisen estämiseksi, mutta esiin nousevat asiat ovat kyseessä olevan palveluntuottajan asiakkaiden nostamia

Sanallista palautetta Onnistumisia Parantamisen varaa ulos lähteminen onnistuu; lenkkeily, kaupassakäynti kodin siisteys ja viihtyisyys ruoanlaitto turvallisuuden tunne raittiuden tukeminen päivärytmin tasoittuminen asioiden hoito henkilöstövaihdoksista informointi enemmän yhteistä viriketoimintaa

Keskiarvo 4,6

Bonus-sanktiomalli Mikäli palveluntuottajan asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvo ylittää kaikkien palveluntuottajien asiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvon 0,2 yksiköllä, saa palveluntuottaja bonusta 100 €/ asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. Vastaavasti jos palveluntuottajan saama keskiarvo jää kaikkien vastanneiden keskiarvosta alle 0,2, palveluntuottaja joutuu maksamaan sanktiota tilaajalle 100 € /asiakasmäärä, jolle kysely on tehty. (Hankintasopimus TRE:1531/02.07.01/2015) Yrjö ja Hanna Oy:n keskiarvo ei eroa 0,2 yksiköllä kokonaiskeskiarvosta, joten hankintasopimuksen mukaisia seurauksia ei ole tänä vuonna bonuksia saa kolme palveluntuottajaa ja sanktiota yksi palveluntuottaja