Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Käyttöohje: Kuinka luoda uusi sivu. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Sosiaalisen median palveluita - facebook Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
Susanna Plathan1 Bambuser Ohjeet videon tekemiseen
Historia • Blogger-palvelun perusti pieni sanfranciscolainen yritys nimeltään Pyra Labs jo vuoden 1999 elokuussa • Bloggerin kehittivät kolme kaveria,
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
SLS vaalii ja kehittää Suomen ruotsinkielistä kulttuuriperintöä.
Asiakaspalvelu verkossa
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media. Timo Suvanto
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Sosiaalisen median palvelut ja niiden hyödyntäminen nuorisotyössä Tuhti2013.
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
WE LOVE HELSINKI.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Sosiaalinen media opetuksessa Katrina Vartiainen Turun normaalikoulu.
Maaseutu.fi on uudistunut -
Instagram Katariina Toivonen.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
FINGERPORI
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
IHANAT APPIST ja MONIPUOLISET MOBIILIT Ei takerruta protekniikkaan Syventäjä, ei itsetarkoitus Aina syntyy uutta Jo valokuva tuo mahdollisuuksia; kävelyt,
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Tiedottajan ABC-4 *Mitä kannattaa, mistä pitää tiedottaa?
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Kirjan tehtävien vastaukset s. 114 III Vaikuttamisen kanavat 10 Media on tärkeä mielipidevaikuttaja.
Aikuisen kohtaaminen koulutustilanteessa – sosiaalisen median keinot vapaaehtoistoiminnassa Susanna Plathan, Vapaaehtoisten koulutuspäivä, Uudenmaan.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Verkossa ja mukana nuorten elämässä Kotiovi omalla nimellä –hanke ( , kevät 2016) Sininauhaliitto Juha Valta Projektityöntekijä Ratakatu 6,
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
EFCAP ry Vrk Marko Lehtoranta Sisä-Suomen poliisilaitos Tampereen pääpoliisiasema Keskitetty rikostutkinta.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Kirjasto, kyläkeskus myös verkossa
Jarkko Muhonen TeamProg
Ryhdistä yhdistystä treffille: Missä ja miten yhdistys viestii?
Onko Facebook monopoli?
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Kv-toiminta opsin palveluksessa – ohjausta ja vertaisohjausta kaikille kv-rahaa hakeneille Koulutus- ja verkostoitumispäivä kansainvälisyyden valtionavustuksen.

Tavoitteeni verkossa vaikuttamiselle
Instagram.
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Facebook JYTY-koulutus
Vertaisvinkkejä hankkeiden hyvään viestintään
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
Muokkaus Mari Lampinen,
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Turvallisuuspankki FINVET.fi
Kirjaston avoimet tietotekniikkaopastukset 2018
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Sosiaalisen median kuvamalli
Esityksen transkriptio:

Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu

Sivu

”Tiedottamisen aikakausi on ohi. Nyt puhutaan ihminen ihmiselle.” Sivu

Tilanne Suomessa – nopein nousija Sivu Lähde:

Suomen suosituimmat juuri nyt Facebook: 2,4 miljoonaa YouTube: 2 miljoonaa WhatsApp: 1,6 miljoonaa Seuraavina: Instagram, Twitter, LinkedInn, Ask.fm, Pinterest… Sivu Lähde:

Nuorten suosiossa Sivu vuotiaiden-ikaryhmassa/

Suuntauksia Kuva- ja videopalvelut vahvistuvat Sivu

Blogien uusi tuleminen Sivu

Someplussat organisaatiolle Tavoitteellista toimintaa Olemme jo sosiaalisessa mediassa, päätimmepä itse niin tai emme Mahdollisuus olla itse oma media Suora yhteys osaan sidosryhmistä Asiakaspalvelu Imago Sivu

Somemahdollisuudet verkostolle Tunnettuus ja näkyvyys kasvavat Mahdollisuus tavoittaa uusiakin kohderyhmiä Mahdollisuus luoda ja vankistaa verkostoja, esimerkiksi FB suljettu ryhmä Alueen asukkaiden osallistaminen Kuvia ja videoita alueilta ja hankekohteista Sivu

Ihminen on 6 kertaa mielenkiintoisempi kuin organisaatio. Sivu

Ammatillinen someviestintä Sivu

Instagram Mobiilisovellus, jonka avulla jaetaan kuvia ja videoita Palveluun ladattuja kuvia voi katsella myös verkossa, mutta kuvan lisääminen onnistuu vain puhelimella. Yli puolet alle 25-vuotiaista suomalaisista käyttää ”Instaa” Palvelussa kuvia voi helposti muokata käyttämällä filttereitä. Hahtagit eli aihetunnisteet # helpottavat itselle mielenkiintoisten kuvien löytämistä. Kannusta ja ohjeista kuvaamaan tietyllä #aihetunniste’ella, kilpailut Yleisesti sopivana pidetään 1-5 hastagia yhtä julkaisua kohden. Sivu

Sivu

Sivu

Sivu

Sivu

Miten teillä? Mitä somekanavia on käytössä? Mitä somekanavia suunnittelette ottavanne tai ehkä ottavanne käyttöön? Onko sosiaalisen median haltuunotossa ollut jotain erityisiä hankaluuksia? Sivu