SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Näkökulmia järjestövetoisten kehittämishankkeiden ja kuntien yhteistyölle - Miten saada kehittämistyön tulokset pysyviksi toimintatavoiksi Antti Pelto-Huikko.
Advertisements

Markkinointi KJT-Johtokunta Open
Kuntamarkkinat Helsinki
OPPIREPPU –hanke Lapin alueen 2.asteen verkkokoulu Rovaseudun 2.asteen oppilaitokset Jyrki Niskanen.
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
”KaaSu” - Kaakkois-Suomen välityömarkkinoiden kehittäminen – hanke 2008 – 2010.
Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn kehittäminen
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
OPSTOCK Hyvä verkkopalvelu analyytikon näkökulmasta Olli Kähkönen Opstock Pankkiiriliike
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Kimmo Berg Optimointiopin seminaari - Kevät 2005 / 1 Sähköinen kaupankäynti Kimmo Berg.
Espoon Internet-sivuston uudistus Kristiina Andreasson
Suupohjan seutuportaali –hanke
Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä 2007 / RA-M TAMPEREEN KAUPUNKISEUDUN ALUEKESKUSOHJELMA ”Kasvun haasteita, kilpailukyvyn perustaa: sujuvaa.
Asiakkuuden muuttunut rooli, Case Hämeenlinnan terveyspalvelut
Hyvinvointi Kannus Sosiaali ja terveys Liikunta Kulttuuri
Palveluverkko ja palvelujen järjestäminen Sivistystoimi
Kulttuuri- ja nuorisoalojen kunta- ja järjestötoimijoiden koulutus- ja verkostoitumispäivä Yhteisöllisyys ja hyvinvointi Hannu Kareinen.
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Videoneuvottelufoorumi. Mikä on videoneuvottelufoorumi  Videoneuvottelufoorumi on kansallinen yhteistyöalusta yksityisen ja julkisen sektorin toimijoille,
TTL Sosiaalisessa mediassa
Joukkoistamisen ja vertaistuotannon edistäminen yhdistysten kansalaistoiminnassa Käytännön kehittäjän näkökulma.
Jäsenrekisteri Oy Liiketoimintasuunnitelma Pietu Pohjalainen Jussi Koskela.
Internetistä haku: USB portti – tiedonhaun vertailua Jouni Ojanperä TP09S
Uusia avauksia ja jatkotyöskentelyn tarvetta Pohjanmaan välityömarkkinoilla TRAPPAN - portaittain töihin välityömarkkinoiden kautta -hankkeen ulkoinen.
Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö Kirjasto 10 ja Lasipalatsin Kohtaamispaikka: uudet yhteistyömallit.
”KaaSu” - Kaakkois-Suomen välityömarkkinoiden kehittäminen – hanke 2008 – 2009.
YHDISTYSKOULUTUS Yhdistysten verkkoviestintä.
Sopimuksellisuus kehittämisen välineenä Heli Siirilä Levón-instituutti
Yhteistoimintalaki ja Yt:n organisointi
Merlinin ylläpito-organisaatio Asiakaspalvelu (help desk) Palvelukeskus (tuotanto)
Hyvinvointialan yrittäjyyden kasvuohjelma HYRRÄ Ohjelmajohtaja Jarmo Kauppinen Joensuun Seudun Kehittämisyhtiö JOSEK Oy Alueet ja hyvinvointi.
Arkisto Nina Granlund Julkinen arkisto tuo valmiit tietopalveluvastaukset myös asiakkaiden ulottuville. Arkisto on arvokas tietopankki.
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
C 1. Testaus on ”sarja toimintoja” Itse asiassa, testaus on vuorovaikutusta, jota rytmittää ohjelmiston arviointi. Vaikka on hyödyllistä tunnistaa sarja.
VANHUSTEN ELÄMÄNHALLINNAN TUKEMINEN PALVELUOHJAUKSELLA
Suupohjan palveluhakemisto (yritys- ja yhdistysrekisteri)
Drupal Luonnonvarat joulutapaaminen Mikko Laine, Maanmittauslaitos.
Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Laadukkaiden ja korkeatasoisten tapahtumien ja näyttelyiden tuottaminen.
Modulaatio ja koodausTimo Mynttinen1 Varmenteet ja PKI Julkisen avaimen järjestelmä on pelkkä tekniikka. Arkikäyttöä varten avain ja tieto sen haltijasta.
SAK:n ja liittojen sähköinen viestintä SAK Jäsenpalveluosasto Heli Nykänen.
Suomen Luomutori Verkkosivujen konsepti. Lähtötilanne Ei tällä hetkellä kotisivuja Yhteydenpito tuottajiin on pidetty puhelimitse Väliaikainen logo Luomutorilla.
Toteutuuko yhdenvertaisuus kuntien verkkopalveluissa? Selkokieliseminaari Kuntatalo Sami Älli Kehitysvammaliitto / Papunet verkkopalveluyksikkö.
Ajankohtaista – Päivähoitopalvelujen yhteistyö Leena Viitasaari.
Vastausarkisto Nina Granlund Kirjastot.fi Tietopankki Julkinen arkisto tuo valmiit tietopalveluvastaukset myös asiakkaiden ulottuville. Arkisto.
Vapaaehtoistyön kansallinen strategia – hanke Aspa yhteistyössä Kansalaisareena ry:n kanssa Jatta Vikström
Sähköisen asioinnin visio, toiminta- ja tietoarkkitehtuuri
Sote-tieto hyötykäyttöön - strategia 2020 Omakanta laajenee Teemupekka Virtanen.
Palvelujen käyttäjät Tiedon tuottajat 1 ”Yhteentoimivuus- palvelut ” Yhteentoimivuuspalvelujen käyttö Kansallinen avoimen datan portaali Julkishallinnon.
Nuorten näköistä toimintaa Espoossa KOPPI Kohti kuntouttavampia työelämäpalveluita –hanke Projektisuunnittelija Hilla-Maaria Sipilä Tampere.
TURKU 2029 Pohjoisen Itämeren kiinnostavin kaupunki.
Yhdistysavain™ Osallistuminen yhdistystoimintaan verkossa Tuomo Heikkilä.
Timo Valli, ICT-johtaja, ylijohtaja
Liisa Kaitero Marian Kartano Oy Riikka Uurtomies Marian Kamari Oy.
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
Mitä on avoin data ja kuinka kartoittajat voivat hyödyntää sitä?
Hyvän hallinnon ja kyvykkyyksien tärkeydestä digitalisaatiossa
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
1. Järjestöjen työ näkyväksi tietoa kunnille, Siun sotelle
Tutkimustietovaranto ja tutkimustietovirrat
Järjestö 2.0: Pohjanmaan järjestöt mukana muutoksessa
Satakunnan TE-toimisto
Kysely Varsinais-Suomen maakunnan verkkopalveluista Maria Nykyri /muutosorganisaation viestintäyksikkö Elokuu 2018.
Digituki Pohjois-Karjala
Digitiekartta
Digitiekartta
Avoimen tuotteenhallinta
OmaLahti –yhdistystapaaminen Monitoimitalo Onni Yhteisen työskentelyn tulokset.
Esityksen transkriptio:

SUUPOHJAN PALVELUPORTIT

Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen kehittäminen. Asuminen –Palveluun kootaan tietoa alueen palvelutuottajista, toteutetaan seudullinen asunnonetsijän sähköinen palvelu sekä yhteistyöfoorumi palvelujen tuottajille. Hoiva –Palveluun kootaan tietoa alueen palvelutuottajista sekä hoivapalvelujen käyttöön liittyvää ja sitä helpottavaa tietoa. Tarkoitus myös suunnitella yhteisiä verkkopalveluja, joita palveluntuottajat voisivat hyödyntää omassa työssään.

Suupohjan palveluportit Yhdistykset –Yhteiseen palveluun kootaan kattavat tiedot seudun yhdistyksistä ja näiden palveluista. Hanke tukee osaltaan ja syventää seutuportaalin kehittämistyötä. Seudullisilla verkkopalveluilla on tulevaisuudessa yhä tärkeämpi rooli yritysten, kuntien, valtionhallinnon ja muiden organisaatioiden yhteistoiminnassa, kuluttajien asioinnissa näissä organisaatioissa sekä yhteisöjen kuten kuntien ja yhdistysten yhteisten asioiden hoidossa.

Nyt tiedot palveluista hajallaan, tietoa ei löydy verkosta vanhentunutta tietoa, ajantasaisen tiedon löytäminen vaikeaa samoja tietoja päivitetään useaan paikkaan tietojen ylläpitoa ei ole hajautettu, päivitys työlästä ei asiakaslähtöistä palvelujen luokittelua perusrekistetietoa ei hyödynnetä käytössä vanhentunutta tekniikkaa lisäarvopalvelut niin asiakkaille kuin palvelutuottajille puuttuvat

Tavoitetila Palvelut esiin! Palveluhakemisto jossa esillä yksityisen, kolmannen sektorin ja julkisen sektorin palvelut ”Yhden luukun periaate” –Tiedonsaanti helppoa ja joustavaa, palvelut löytyvät monipuolisesti yhdestä paikasta –Palveluntarjonta on monipuolista ja tiedot ovat ajan tasalla. – Sivuston ulkoasu on selkeä ja tiedot löytyvät helposti, nopeasti ja ”oikeilla nimillä” vuorovaikutusmahdollisuus verkkopalvelun avulla

Tiedon ylläpito tulisi hajauttaa niille joilla tieto on, ylläpidon tekninen helppous. Verkkopalveluissa tulisi hyödyntää olemassa olevien perusrekisterien tietosisältöjä Perustietojen näkyvyys palvelussa tulisi tarjota julkisena palveluna. Palvelua voitava käyttää perinteiseen Internet-käyttöön kuuluvin laitteistoin, yhteyksin ja ohjelmistoin

Palvelulla tuetaan palvelutuottajien toimintaa verkossa –Antaa mahdollisuuden yhteisten verkkopalveluiden tuottamiseen Syntyy uusia toimintamalleja Palvelulla ”luotettava” ja aktiivinen ylläpito- organisaatio. –Palvelun markkinointi ja verkkopalvelun sisällöntuotannon koordinointi –Tekninen ylläpito