Palautetta opetuksestasi – WebOodi-järjestelmän käyttö tiedekunnassa Opetuksen päivä 2006 Matti Aarnio / TUKE.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Alussa kaikki oli pientä • Oli vain 1 tiedekunta • Vain pari käyttäjää • Keskitettyä toimintaa • Ei huolia 
Advertisements

Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin.
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Pukeutuminen KMT Kuluttaja 2008 Pukeutumisväittämien ryhmittely Pukeutumiseen liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin.
• Agronetiin rakennettu sähköinen toimintaympäristö, joka kokoaa yhteen kaikki koulutukseen liittyvät osa-alueet AGRONET-OPPIMISYMPÄRISTÖ Oppimisympäristö.
LVI-kehitysprojekti RAKETTI OPI Synergia Työpaja Janne Santala.
Avoimen yliopiston opiskelijapalautejärjestelmä Pedagoginen kahvila Hannele Sirkkanen Aikuiskasvatustieteen työharjoittelija.
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu / Otsikko Arial Bold 32 pt Alaotsikko Arial Regular 18 pt, esim. esiintyjän nimi.
Kosmetiikka/naiset Naisten kosmetiikka KMT Kuluttaja 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin.
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Autot KMT Kuluttaja 2008 Auto väittämien ryhmittely Autoon liittyvien väittämien ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin tulos Aikakausmedian.
Verkko-opetuksen laadun tekijät – Kansallisen VOPLA-laatuverkosto- ja –palveluhankkeen esiselvityksen tuloksia Kristiina Karjalainen Annikka Nurkka Virtuaaliyliopistohanke.
Tentti- ja kurssi-ilmoittautuminen. Käyttäisimmekö WebOodia, miksi?
Uusimmat Oma opetukseni Kurssi-ilmoittautuminen: TILTP1, kurssilaisten valinta TILTP2, ilmoittautuminen päättynyt Arviointi: METAA2, luentotentti,
Sprint1 DEMO BGR-Calculator Juha Rantala Jani Juusola Reino Rinnemaa Mika Miettinen Pekka Saarenheimo TEAM:
WebOodi kasvatustieteen laitoksen opetustoiminnan tukena - Miten kokemusten kautta uuteen lukuvuoteen ? Oodi-päivät Kaisa Santanen Kasvatustieteen.
Index-sivu Otsikko 1 Kirjoittaja Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tin… Otsikko 2 Kirjoittaja raesent.
Moodle-Oodi Integraatio Itä-Suomen yliopisto ja Savonia- AMK
PalauteOodi PalauteOodin historia PalauteOodi luotiin Hy:n Lääketieteellisen tiedekunnan tarpeista ja toimesta. Ei ollut osa Oodia aluksi laisinkaan.
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun prosessikuvaukset ja prosessien laatukriteerit 1 Opintojaksopalaute – verkko-opetus Prosessin nimiKuvaus luotu Opintojaksopalaute.
eHOPS farmasian tiedekunnassa
Verkko-opetuksen laatukäsikirja Kristiina Karjalainen, Ulla Ritvanen Erika Löfström Laadun teoriasta käytäntöön työpajat
Oodi-päivät Oodin käyttöönotto tiedekunnan näkökulmasta Tuija Komssi Eläinlääketieteellinen tiedekunta.
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
DO NOT PRINT THIS DOCUMENT SQL -valintaehto CREATE TABLE opettaja ( opetunnus varchar(12) NOT NULL, nimi varchar(40) NOT NULL, puhelin varchar(12), tyohuone.
DO NOT PRINT THIS DOCUMENT SQL -valintaehto CREATE TABLE opettaja ( opetunnus varchar(12) NOT NULL, nimi varchar(40) NOT NULL, puhelin varchar(12), tyohuone.
Tiesitkö ?? Oodilla on kaksi tukipuhelinnumeroa ja kaksi sähköpostiosoitetta WinOodi -asiat: Puh WebOodi -asiat:
Verkko-opetuksen laatukäsikirja ja verkostotoiminnan laatu Annika Evälä, Kristiina Karjalainen SVY-yhdyshenkilöpäivä
HY:n Oodi-päivät 2008 Ajankohtaista asiaa ja keskeisiä huomioita.
Tiesitkö ?? Oodilla on kaksi tukipuhelinnumeroa ja kaksi sähköpostiosoitetta WinOodi -asiat: ◦ Puh ◦ WebOodi -asiat:
WebOodiKURSSIPALAUTE Laura Vuorinen Opiskelijarekisteri.
Oodin kurssi-ilmoittautumisten priorisointityökalu Teemu Ajalin Opiskelijarekisteri.
OHJAAJAN KOKEMUKSIA SÄHKÖISEN HOPS-TYÖKALUN KÄYTÖSTÄ espanjalainen filologia Elina Liikanen Romaanisten kielten laitos Oodi-päivät ?
1 Esityksen otsikko tulee tähän Alaotsikko päivämäärä Esityksen pitäjä.
Kannattaako opiskelijapalautetta kerätä? Pedagoginen kahvila Saara Repo-Kaarento Pedagoginen yliopistonlehtori.
Tiedonhaku Käänteinen Inkvisitio 11. (toiminta) 11 ● Itsearviointi ● Opiskelija pohtii mitä uusia asioita on oppinut kurssin aikana? ● Opiskelija pohtii.
Otsikko Näitä mallipohjia kopioit näin:
VIPU ESITYKSEN OTSIKKO Arial 28pt Bold
OTSIKKO TÄHÄN Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim.
Otsikkoa otsikkoa otsikkoa otsikkoa otsikkoa otsikkoa Arial 100 pt / riviväli 110 pt Vihreää pohjaa käytetään TKI-toiminnan, hankkeiden ja YAMK-tutkintojen.
Advertising specialist
OTSIKKO TÄHÄN Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim.
7 MIN PITCH HARJOITTELE, TIIVISTÄ, HARJOITTELE, TIIVISTÄ JA HARJOITTELE KÄYTÄ KUVIOITA JA KUVIA – VÄLTÄ PITKIÄ LAUSEITA ESITÄ KALVOILLA VAIN TÄRKEIMMÄT,
Alaotsikko Arial Regular 18 pt, esim. esiintyjän nimi
Hero-Henkilöroolirekisteri
Tuottajan nimi Logo Tuote 1 Tuote 2 Tuote 3 Tuote 4 Tuote 5
Tuottajan nimi Tuottajan nimi Logo Logo
Ajankohtaista opetuksen näkökulmasta
Ryhmätoivetyökalu tutuksi
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Etunimi Sukunimi 000 Ehdokkaan slogan tähän, lorem ipsum
Tentti- ja kurssi-ilmoittautuminen
Yhteenvetoesityksen iskulause Voi ulottua kahdelle riville
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
Yhteenvetoesityksen iskulause Voi ulottua kahdelle riville
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
YHTEENVET-OESITYKSEN OTSIKKO
Pääotsikko.
OTSIKKO – LOREM IPSUM DOLOR
GRAAFINEN OHJEISTO
Verkkosuunnittelija, kehittäjä
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Doctors, Researchers, PhDs, etc…
JUHLIEN VALOKUVA-ALBUMI.
TYÖKOKEMUS KANSAINVÄLINEN KOKEMUS Yrityksen nimi | Työnimike
TITLE GOES HERE Your Subtitle LOREM IPSUM DOLOR LOREM IPSUM DOLOR
OTSIKKO LOREM IPSUM DOLOR
Vincent DELOIN PROFILO ESPERIENZA FORMAZIONE COMPETENZE
YHTEENVETOESITYKSEN OTSIKKO
Lehden pääjutun otsikko
Esityksen transkriptio:

Palautetta opetuksestasi – WebOodi-järjestelmän käyttö tiedekunnassa Opetuksen päivä 2006 Matti Aarnio / TUKE

Nykytilanne Kurssipalaute kerätään WebOodin sähköisellä palautejärjestelmällä Opetushoitajat/sihteerit vastaavat omien kurssiensa WebOodi-ylläpidosta Opettajat määrittelevät mitä opiskelijoilta kysytään Opiskelijat täyttävät palautelomakkeet webissä kurssien päätyttyä LTDK:n palauteprosentti: 0 – 100 %, ka % – jos jaksavat!

Palauteprosessi

Koordinointi ja käyttäjätuki Opiskelija Opettaja Opetushoitaja ilmoittautuminen palaute lomakkeen kysymykset palautelomake kurssin tiedot palaute

Uudet näkymät Syksystä 2006 alkaen 1 v. kokeilu: palautteen anto kuuluu kurssien suorittamiseen Tarkoituksena palauteprosentin nosto lähelle 100 % Opiskelijoiden palautteen antoa seurataan

Koordinointi ja käyttäjätuki Opiskelija 1 Opetushoitaja palaute autom. muistutus palautteet antamatta Opiskelija 2 LTDK:n tilastot Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. tilastot palautteista palautteet antamatta autom. muistutus ei palautetta Kurssipalautteen seuranta

Mitä hyötyä uudistuksesta? Kurssien kehitystä voidaan seurata kattavan datan pohjalta Tekstimuotoisen palautteen tueksi luotettavampaa numeerista dataa Kurssien kehittämisen resursseja voidaan ohjata oikeisiin kohteisiin Kurssipalaute luotettavampi kriteeri menestyneiden kurssien palkitsemiseen

Lisätietoja: 09 –