Ufo-mies Kuvakäsikirjoitus. Kuva 1 Sisältö: Ufo-mies toteaa, että elinolosuhteet kotiplaneetalla ovat muuttuneet karuiksi Toteutus:  Taustalla kuuluu.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Ota osaa Haitin koulujen jälleenrakennukseen! Päivätyökeräys 2013–2014.
Advertisements

Karkki vai kepponen… seuraavalla sivulla on kuvia, paina mistä haluat
Jos sinulla on ruokaa jääkaapissa, vaatteita pukea yllesi, katto pään päällä ja sänky jossa nukkua ... Silloin olet rikkaampi kuin 75% maailman kansasta.
Heijastuksia elämästä
Tutkimme lähialuetta Joensuun normaalikoulun 9A jääkausiretkellä tutkimassa maastossa jääkauden merkkejä. Luokassa opiskeltu asia yhdistettiin retkellä.
Onpa outoa, miten asiat etenevät…
LUJAA LAATUA??.
vedestä, ilmasta ja tulesta.
:09:11 Luukas 22: Kuvitus Henry Martin Toteutus Marko Oikarinen.
Helga Skiftesvik, Sanna Pitkänen
Katson kauas pois, silmäni saavuttavat jotain, merellä, lintu, mistä lie tulee. Meri on suurenmoinen! Pieni tuulen henkäys huojuttaa kasveja, pilvetön.
Jumalan kanssa.
Toimintaohjeet opelle
Mies kysyi ”Kokeilisimmeko uusia asentoja tänä iltana?"
Useita vuosia sitten eräässä perheessä, aikana, jolloin rahaa oli vähän, isä rankaisi 5 vuotiasta tytyärtään, joka oli hävittänyt arvokkaan esineen.
Ajatuksia elämästä..
JALANJÄLJET HIEKASSA - käännös englanninkielisestä tekstistä
Case-kahvila Raija Kerätär
HERRA X:N KUMMITUSFOBIA. • Henkilöt: Herra x ja rouva x • Herra x tulee kotiin kirjapino sylissään ja alkaa tutkia kummitusaiheisia kirjoja. Kokokuva.
Kotoa lähteminen Opiskelija on lähdössä kotoaan klo Pihalla hän huomaa huonon sään. © Copyright andy dolman and licensed for reuse under this Creative.
Tikkurila 10 The City of dreams
Nanan päivä Kaikki lapset kouluun Malissa.
Mirva Mykkälä & Piia-Maria Mattanen
Joyn tarina. Olen Joy, 10 vuotta vanha. Tykkään pelata verkkopalloa ystävieni kanssa!
Mikä minusta tulee isona Santeri ja Teppo Tekno 11-B.
Kuvakäsikirjoitus.
Lupa tulla näkyväksi Kemissä
-Taustalla kertojan ääni kertoo tarinaa
Niin kaunis on maa.
Mariamin tarina. Nimeni on Mariam ja olen 13 vuotta. Asun pienessä kylässä Ugandassa. Tykkään tehdä ruokaa oman puutarhamme antimista.
Ohjeita animaation tekoon:
Tulevaisuuden dilemma Santeri ja Teppo Tekno 11-B.
Hurttuuden tie – tosi lyhyt tarina houkutuksista
KUVAKÄSIKIRJOITUS OPISKELIJAN VIIKKO + EXTRA Henrietta Partanen, Aki Hurtig.
Ikäihmiset ongelmapelaajina Narratiivisuus apuna
Elämänkulku- lapsi ja nuori keskiössä
Toteutus: Lähikuva äidistä, joka vilkuttaa Emmalle ja lähtee takaisin sisälle. Näytetään tekstiruutua repliikeistä. Kuva siirtyy Emmaan, joka sitoo kypärän.
Erilaiset ystävät, kuvakäsikirjoitus
Kiinni tupakkaan Tupakointi vie elinvoimaa * Keskustelunaiheita
Näyttely ja Kansio Pirjo Moilanen.
Osallistumista tukeva mediakasvatus peruskoulussa
Perusevankeliumia tähän päivään Opetussarja. Jeesus parantaa sairaita Matt. 8: Reino Saarelma.
Pedagogisen toimikunnan kymmenennen kokouksen muistio
KUVAKÄSIKIRJOITUS Leenan ja Leevin lumiukot Veera Tervo, Laura Päärni VAKA 12C.
Nuori tyttö, joka syö omenaa
TIETOA VAPAAEHTOISEN A2-KIELEN (SAKSA, RANSKA) VALINTAAN LIITTYEN
Kuvakäsis – Miksi pipo pitää laittaa hihaan?
Kukka ja mehiläinen Emma ja Satu, tekno11a
Kuvakäsikirjoitus Jonna ja Sara. Ensimmäinen kohtaus Kohtauksen sisältö: Luokassa keskustellaan yhteisistä käyttäytymissäännöistä.  yleiskuva luokkahuoneesta.
Miten käy? Oheisissa kaavioissa on esitetty tilanne, kun parisuhteessa oleva mies ja nainen ovat sopineet harrastavansa seksiä. Toinen tilanne on se miten.
The metsän pelastusoperaatio Kuvakäsikirjoitus Elli-Marja Hetta Tiina Jokiniemi LO-11A.
Kuvakäsikirjoitus Sonja ja Riina.  Cullenit järjestävät Bellalle synttärijuhlat luonaan. Kuva on yleiskuva.  Edward: ”Hyvää 18- vuotispäivää, Bella!”
Alpo ja homeinen omena Yliläli presents:. Kohtauksen sisältö: Alpo datailee, jonka jälkeen menee tyhjälle jääkaapille Toteutus: Kuvataan sivusta päin.
Kuka puhuu totta? Oppilaat ovat tulleet luokkaan ja matematiikan tunti alkaa rauhallisesti.
Kuvakäsikirjoitus Luokanopettajaopiskelijoiden Wappu 2012 Piia, Mikko & Aleksi.
KUVAKÄSIKIRJOITUS Henna, Riina & Suvi. Tarinan nimi ja taustakuvana maisemakuva. Taustalla taustamusiikkia.
Kiusaamiskysely 2014 Syksy.
Pedagogisen toimikunnan 11. kokouksen muistio
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
Raunistulan koulun oppimis- ja osallisuuskysely luokille syyskuussa OHJE: Opettaja ohjaa työskentelyä. Kuva/dia heijastetaan videokameralla.
Sähköisen kokeen pitäminen
Tottelematon pikkupingviini. Pete-pingviini herää ja haukottelee huoneessaan. Samanaikaisesti aurinko nousee ja taustalla kuuluu musiikkia ja linnunlaulua.
Tunteiden voima Hurtig Kotiläksyn kuulusteluna pistokoe: Kirjoita nimesi lapun yläreunaan Selitä mitä tarkoittaa: a) Skitsofrenia b) Paniikkihäiriö.
Kävelet kadulla ja kuulet ääntä kulman takaa
Työelämän tekstejä sähköposti.
Miten käy? Oheisissa kaavioissa on esitetty tilanne, kun parisuhteessa oleva mies ja nainen ovat sopineet harrastavansa seksiä. Toinen tilanne on se miten.
Kankaisten kyläkoulun suuri lukuseikkailu:
Oppilaskuntatoiminnan osallisuusotsot
Astrid Lindgren Ilon Wikland.
Pihassa kasvaa puu, taivaalla loistaa….
Esityksen transkriptio:

Ufo-mies Kuvakäsikirjoitus

Kuva 1 Sisältö: Ufo-mies toteaa, että elinolosuhteet kotiplaneetalla ovat muuttuneet karuiksi Toteutus:  Taustalla kuuluu “avaruus”-ääniä  Ufo-mies katsoo ympärilleen ja näkee vain kuivaa erämaata, jossa ei kasva mitään  Ufo-mies huokaisee surullisena  Ufo-mies kynsii päätään mietteliäänä ja saa sitten idean

Kuva 2 Sisältö: Ufo-mies tutkii matkaoppaita, ja huomaa, että planeetta maa näyttää hyvin vetoavalta paikalta! Toteutus:  Taustalla kuuluu “avaruus”-ääniä  Kuvassa näkyy matkaoppaan sivu ja siinä kaunis luontokuva  Ufo-miehen kädet näkyvät sivujen reunalla  Ufo-mies huokaa ihastuksesta ja katselee lisää matkaoppaan kauniita kuvia

Kuva 3 Sisältö: Ufo-mies hyppää lentävään lautaseensa ja lähtee matkalle kohti maata. Toteutus  Taustalla soi Fröbelin palikoiden “Marssilaiset”  Ufo-mies siirtyy lentävään lautaseen  Ufo-miehen ystävät vilkuttavat hyvästiksi  Ufo-mies kiihdyttää aluksellaan matkaan

Kuva 4 Sisältö: Ufo-mies kiitää aluksellaan halki galaksien kohti maapalloa. Toteutus:  Taustalla kuuluu “avaruus”-ääniä  Lentävän lautasen GPS osoittaa kohti maata  Ufo-mies ihailee edelleen matkaoppaan kuvia maasta  Ufo-mies syö banaania ja on onnellinen

Kuva 5 Sisältö: Ufo-mies laskeutuu maahan ja nauttii olostaan. Kaikki on juuri, kuten hän saattoi matkaoppaan kuvista päätellä! Toteutus:  Ufo-laskeutuu maahan  Ufo-mies ihailee satumaisen kauniita maisemia  Ufo-mies avaa aluksensa säiliön, joka on täynnä banaania  Ufo-mies syö banaania, ihailee maisemia ja on onnellinen!

Kuva 6 Sisältö: Ufo-mies on syönyt banaaninsa ja hänellä on nälkä. Ufo-mies miettii mitä tehdä, kunnes keksii ratkaisun. Toteutus:  Ufo-miehen vatsaa kurnii  Ufo-mies menee aluksensa säiliölle ja huomaa, että banaanit ovat loppuneet.  Ufo-mies raapii hetken päätään, kunnes keksii idean: Hän päättää hakea työtä, jotta voi ostaa lisää banaaneja

Kuva 7 Sisältö: Ufo-mies kysyy töitä työnvälitystoimistosta. Virkailija huomaa, että ufo-mies ei ole käynyt koulua ja määrää hänet alakouluun. Toteutus:  Ufo-mies kysyy töitä  Virkailija kysyy mitä töitä ufo-mies on tehnyt  Ufo-mies luettelee ammatteja, joita ei tunneta maassa (“Galaksien välisen avaruuspölyn rahtaaminen” jne.)  Virkailija pyytää nähdä ufo-miehen koulutodistuksen  Ufo-mies kysyy:”Mikä se on?”  Virkailija tajuaa, että ufo-mies ei ole käynyt peruskoulua ja määrä hänet ensin kouluun!

Kuva 8 Sisältö: Ufo-mies saapuu kouluun. Oppilaat tuijottavat ihmeissään outoa otusta. Toteutus:  Ufo-mies saapuu luokkaan  Opettaja ottaa hänet ystävällisesti vastaan ja esittelee luokalle  Oppilaat tuijottavat ihmeissään ufo-miestä  Ufo-mies istuutuu hämillään pulpettiin ja alkaa seurata opetusta

Kuva 9 Sisältö: Oppilaat alkavat kiusata ufo-miestä välitunnilla hänen erilaisuutensa takia. Oppilaat eivät huomaa, että ufo-mies on surullinen Toteutus:  Taustalla kuuluu välitunnin ääniä  Ufo-mies on yksin  Oppilaat tuijottavat häntä, joku osoittaa sormella, kuuluu naurua  Luokan kovis tulee tönimään ufo-miestä  Ufo-mies on peloissaan ja katselee alaspäin  Taustalla näkyy oppilaita, jotka nauravat hänelle

Kuva 10 Sisältö: On kulunut useita viikkoja ja ufo-mies on edelleen yksin. On välitunti. Koulu on tulessa! Ufo-mies pelastaa luokkaan jääneen koviksen, joka on aiemmin kiusannut häntä. Toteutus:  Aluksi näytetään kalenteria, jossa vaihtuvat päivät nopeasti viikkoja eteenpäin  Ufo-mies kävelee apeana välitunnilla, kunnes haistaa savua  Ufo-mies huomaa, että koulu on tulessa  Rehtori kuuluttaa, että kaikkien oppilaiden on pysyttävä kaukana pihalla palavasta rakennuksesta. Palokunta on tulossa  Ufo-mies kuulee superkuulollaan avunhuudon luokasta  Ufo-mies ei vahingoitu tulesta. Hän syöksyy kohti palavia liekkejä ja pelastaa palavasta rakennuksesta koviksen, joka on kiusannut häntä!

Kuva 11 Sisältö: Ufo-mies on koulun sankari. Toteutus:  Taustalla kuuluu “Hurraa” huutoja  Ufo-miestä heitetään ilmaan sankarina

Kuva 12 Sisältö: Ufo-miehen erilaisuu nähdään uudessa valossa. Kaikki pitävät hänestä nyt! Totetus:  Lyhyitä kohtauksia eri tilanteista koulussa, joista ilmenee, että kaikki haluavat olla ufo- miehen kavereita ja että ufo-mies on onnellinen

Kuva 13 Sisältö: Ufo-mies on välitunnilla oppilaiden ympäröimänä. Kaikki laulavat onnellisina yhdessä laulua, joka kertoo ystävyydestä. Totetus:  Ufo-mies on luokkakavereidensa ympäröimänä  Kaikki pitävät toisiaan olkapäistä kiinni ja laulavat onnellisina laulua (Joku laulu, joka kertoo ystävyydestä)  Loppukuva kohdistuu onnellisen Ufo-miehen kasvoihin.  Ufo-mies iskee silmää ja tarina loppuu