Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Taru Kiuru
Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Miten on edetty? -Olemme määritelleet mitä tarkoitamme opiskelijalla yht.kunnllisena toimijana -Ryhmällä on ollut yksi tapaaminen Seinäjoella ja seuraava on Kukin on määritellyt yhden arvioinnin kohteen ja tehnyt tarkastelun oman organisaation sisällä
Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Miten on edetty? -Seuraavaan tapaamiseen osallistuu 6 henkilöstön ja opiskelijoiden edustajaa jokaisesta organisaatiosta -Käydään läpi jokaisen arviointikohde, benchmarking-päivä -Jatkosta sovitaan tämän päivän opastusten mukaisesti
Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Arvioinnin kohteet - VAMK: Miten avoimuus ja tiedon vapaa kulku koulun hallinnossa ja päätöksen-teossa tukee opiskelijan kehittymistä yhteiskunnallisena toimijana? - PirAMK: 1) Opetussuunnittelun ja yhteiskun- nallisen toimimisen yhteydet sekä 2) Opiskelija- kunnan toiminta opiskelijan yhteiskunnallisen toimimisen aktivoijana
Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Arvioinnin kohteet - SeAMK: Onko opiskelijan yhteiskun- nallinen toiminta erilaista saman AMK:n sisällä erilaisissa / monikulttuurisissa toimintaympäristöissä?