Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Taru Kiuru 22.11.2006.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Powerpoint-esitys ylioppilastutkinnon ohjeista ja määräyksistä:
Advertisements

Korkeakoulujen laatujärjestelmien seuranta- ja kehittämisseminaari Saimaan ammattikorkeakoulun laadun ja laatujärjestelmän kehittäminen Terttu.
Vaikuttaminen ammattikorkeakoulussa ja yhteiskunnassa Järjestökoulutus HPJ Joni Lappalainen.
HTK-opiskelijoiden aloitustapaaminen Hämeenlinna HTM Riina Keskinen.
Joensuun seudun Equal: Valtamuuntaja -osahanke LUODAAN KEHITTÄMISTÄ TUKEVA RAKENNE •prosessi etenee tavoitteellisena • sitoutuminen yhteisiin.
Prosessiosaaminen - prosessiosaajaksi
Puh Powerpoint-esitys: Ohjaus lukioon • sisältää 20 erilaista diaa • vaatii toimiakseen Microsoftin.
Elämäntaparyhmien organisointi Helmen malli
4. Opiskelijan osaamisen arviointi työpaikoilla
PIRAMKin opetussuunnitelmien muutosprosessi
Huolen herääminen ja yhteydenotto Jatkohoito
 Johdanto  YouTube  YouTuben hyödyntäminen  Yhteenveto.
Täydennyskoulutus Yhdessä tekemällä – hanke 2010
Opiskelijan arvioinnin kokonaisuus työssäoppimisjaksolla
PIRAMK University of Applied Sciences Erasmus-henkilökuntavaihdon mahdollisuudet Kv-hallinnon kevätpäivät 12. – Irja Saarikorpi Camilla Kalevo.
Keski-Uudenmaan teatteri KUT & TEOS-hankkeen hedelmät.
Nuorten ohjaajien palaveri Muuramen Yritys ry Jalkapallojaosto
KORKEAKOULUJEN KIELTEN OSAAMISKUVAUSHANKE
KANSAINVÄLINEN HARJOITTELU OSANA OPINTOJA Bolognan vanavedessä – seminaari, Turku Helli Kitinoja Kansainvälisten asiain päällikkö Seinäjoen ammattikorkeakoulu.
Tuula Peura 1 © Savonia-ammattikorkeakoulu Korkeakouluopiskelija yhteiskunnallisena toimijana Benchmarking-hanke väliseminaari
KORKEAKOULUOPISKELI- JOIDEN LIIKKUVUUTTA TUKEVAN OHJAUKSEN JA NEUVONNAN LAADUN PARANTAMINEN (SUMOHE)
Tavoitteet antaa eri maista tuleville nuorille mahdollisuus tapaamiseen ja mielipiteiden vaihtoon Antaa nuorille tietoa Kreikan historiasta ja kulttuurista.
Opiskelijakunta Pekka Halosen akatemiassa Päivitetty
Anu Portti Laatupäällikkö
Kansainvälistymisen ja sen johtamisen hyvien käytäntöjen ”nettikäsikirja” - Selectronia Oy:n projekti PINNETille 2004 neuvottelut; Pinnet/Teamwest.
VESO – päivän teemana OPPIMISKÄSITYS - vaiheet ja menetelmät
Kauneuden käytänteet HL-N. n Sama ryhmänohjaaja ensimmäisestä vuodesta kolmanteen vuoteen n Moduloitu opetus, jolloin yksi opettaja opettaa.
Näytöt Kiipulan ammattiopiston puutarhatalouden yksikössä
Yrittäjyysfoorumi Kemi Oppilaitosten yrittäjyyteen liittyvien käytänteiden arviointi Mitä se on ja miten se voidaan tehdä? Kari Ristimäki
Laurea/AS/2003 Ohjauksen osaaminen Mahdollisuus vastata ohjauksen tarpeisiin tasapuolisuus oikeudenmukaisuus taloudellisuus tavoitteellisuus.
HakuVerkko Jatka katselua, tulossa Hakunilaa koskevia uutisia ja tapahtumia.
Taitajat Oulussa Tavoitteet ja keinot.
TRIANGLE Avoin ammattiopisto-teemaryhmä
VALTIOVARAINMINISTERIÖ Hallinnon kehittämisosasto1 CAF mallin rakenne ja sisältö Lisätietoja:
Yritysyhteistyö ja työanalyysit
Uudelleen käynnistetty rakennusarkkitehtikoulutus Katrina Kukkonen.
Koulutuksen rakenteet ja mallit tekniikan amk-koulutuksessa Työpaja Lahti.
Palaute elämää diabeteksen ja diabeetikon kanssa päivästä Lauantai
Työssäoppiminen eli TOP
Pedagoginen johtaminen ja kehittäminen ammattikorkeakoulussa
Opiskelijatutorointi: toimivuus ja hyvät käytännöt -kuinka hiotaan kultahiput timanteiksi? Korkeakouluopiskelija yhteiskunnallisena toimijana, tilannekatsaus.
Työvaltainen merkonomiryhmä ammatillisia ja yhteisiä opintoja työssäoppien 1. opiskeluvuotena Tavoitteet Toimintasuunnitelma.
ALUEKESKUSOHJELMAN KULTTUURIVERKOSTO Helsinki Anu Perttunen.
E N E M M Ä N O S A A M I S T A LAAJENNETTU TYÖSSÄOPPIMINEN, La - To OPH:n valtakunnallinen hanke La-To kokeilu ollut Hyvinkäällä
JOPO, joustava perusopetus 8-9 lk.
www.nuorisokanuuna.fi1 Toimintasuunnitelmasta 2014 poimittua Seinäjoki.
Oodi-päivät Oodin käyttöönotto tiedekunnan näkökulmasta Tuija Komssi Eläinlääketieteellinen tiedekunta.
EVTEK - Avoimuus Saku Chydenius Kristo-Mikko Daniel Antti Huhtala Asko Ikävalko Simo Kauppinen Antti Koskinen Jari-Pekka Laakso.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu webbi tehtävä/ 1 Optimointiopin seminaari Mat Webbi tehtävä.
Kiusaamiskysely 2014 Syksy.
OHJAAJAN KOKEMUKSIA SÄHKÖISEN HOPS-TYÖKALUN KÄYTÖSTÄ espanjalainen filologia Elina Liikanen Romaanisten kielten laitos Oodi-päivät ?
PROSESSIKUVAUS YLÖJÄRVEN KAUPUNKI - TYÖLLISYYSPALVELUT
Vip-opiskelija ja opiskelijafoorumi. Opiskelijafoorumien perustaminen jokaiseen opetuspisteeseen Tavoitteena opiskelijoiden äänen kuuleminen ja vaikutusmahdollisuuksien.
TopTen -hanke Erityistä tukea tarvitsevat opiskelijat ja työvalmentajamalli Tuija Partanen.
Kehityspoliklinikka/sosiaalityöntekijä Satu Seppelin-Kivelä.
LINGCOMM Eija Torkinlampi Centria AMK Centria-ammattikorkeakoulu |
Työpaja 2: KansainväliSYYSpäivät Lahti Tiina Sarisalmi.
Uskonnon opetus lukiossa Vuoden 2003 uskonnonvapauslain mukaan.
Koulun kehittämisprojekti
OSUUSTOIMINNALLISEN YRITYSVERKOSTON JOHTAMINEN
Tervetuloa terveystyöryhmään
Uusien opiskelijoiden aloitus, lukio
OSAAMISALUE, KIT-vastaava täyttää
Palveluverkoston seminaari
Lukion tehtävä antaa laaja-alainen yleissivistys
OPS 2016 X OPETUSSUUNNITELMAPROSESSI 2015 KUNTARYHMÄT OPS tiimi;
Yhteinen monialainen asiakas-suunnitelma
Osatyökykyisille tie työelämään
Opettajalla huoli Ilmoitus- velvollisuus poliisille
Kortepohjan päiväkotikoulu
Esityksen transkriptio:

Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Taru Kiuru

Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Miten on edetty? -Olemme määritelleet mitä tarkoitamme opiskelijalla yht.kunnllisena toimijana -Ryhmällä on ollut yksi tapaaminen Seinäjoella ja seuraava on Kukin on määritellyt yhden arvioinnin kohteen ja tehnyt tarkastelun oman organisaation sisällä

Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Miten on edetty? -Seuraavaan tapaamiseen osallistuu 6 henkilöstön ja opiskelijoiden edustajaa jokaisesta organisaatiosta -Käydään läpi jokaisen arviointikohde, benchmarking-päivä -Jatkosta sovitaan tämän päivän opastusten mukaisesti

Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Arvioinnin kohteet - VAMK: Miten avoimuus ja tiedon vapaa kulku koulun hallinnossa ja päätöksen-teossa tukee opiskelijan kehittymistä yhteiskunnallisena toimijana? - PirAMK: 1) Opetussuunnittelun ja yhteiskun- nallisen toimimisen yhteydet sekä 2) Opiskelija- kunnan toiminta opiskelijan yhteiskunnallisen toimimisen aktivoijana

Korkeakouluopiskelija yhteis- kunnallisena toimijana tiimi: PirAMK, SeAMK, VAMK Arvioinnin kohteet - SeAMK: Onko opiskelijan yhteiskun- nallinen toiminta erilaista saman AMK:n sisällä erilaisissa / monikulttuurisissa toimintaympäristöissä?