Marknadsundersökning If/Finland. 1.Kuinka hyvin organisaationne on mielestäsi valmistautunut Mahdolliseen kriisiin? Anna vastaus asteikolla1-8, jossa.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kysely vertaistuen kehittämisen tarpeista. 1. Millainen rooli vertaistoiminnalla ja vertaistuella on yhdistyksenne missiossa ja visiossa?
Advertisements

Mikä on suomalaisen alkoholin käytön kuva
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen peruskoulutuksen valtionavustushankkeet Tuija Laukkanen
Raskaustestin pikkuinen plussa, Ei vielä höyhenkään.
Kevään 2010 aloitus Edutool-opinnot Maanantain ohjelma • klo Edutool-opintojen kevät ja muistellaan myös syksyä/ Niina • klo
FISH! Parantaa työmoraalia ja saa sinut rakastamaan työntekoa!
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
2. Terveyteen vaikuttavat tekijät
• Kuvioita ja taulukoita raportista Finnish Science in International Comparison: A Bibliometric Analysis Annamaija Lehvo ja Anu Nuutinen Suomen.
Katja Mikkonen Kari Niklander
Ubiikki nuorisotyössä Mikko Vähätalo Tulevaisuuden tutkimuskeskus Turun yliopisto
© John Pihlaja Associates Inc Työnilo ja tuottavuus vanhustyössä 1 Tuottavuus ja työnilo vanhustyössä • Helsinki • Tampere.
Talouden näkymät ja Suomen haasteet
Jari Tikkanen ProAgria Keski-Pohjanmaa
RAKKAUS USKO TOIVO - ihmiseltä ihmiselle
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Yritysrahoituskysely 2012.
VAKUUTUSTUTKIMUS2014 Esitys
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
E-Commerce 2010: Business, Technology, Society 6e
Elämyshankekyselyn tulokset © Sovita Toteutus: Opiferum1.
Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX1 määr arvi tavo kilp toim resu toim Strategia on yhteinen näkemys yrityksen suunnasta ja toimien yhteensovittaminen.
JOHTAJIIN KOHDISTUVAT ODOTUKSET
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
2. Terveyteen vaikuttavat tekijät
Palautteen olemuksesta
Seiso kuin vuori, virtaa kuin joki – näkökulmia työhyvinvointiin Valtakunnallinen Hyvinvointipäivä Salla Tapio Malinen
Asiakastyytyväisyyskysely ulkomaisen tutkinnon tunnustamispäätöstä hakeneille 2009 Opetushallitus Tutkintojen tunnustaminen ja vertailu –yksikkö.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND 1 Maailmantalouden näkymät ja Suomen haasteet Pääjohtaja Erkki Liikanen
Pitäisikö toimeentulotuki siirtää Kelaan? Olli Kangas.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Alueraportti, Lappi 1.
Liikunta-alan tutkintonimikekysely – Yhteenveto tuloksista –
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
TUTTI - TietotUrvallisuuden iTsearvioinTivälIne v 1.0 ©2012 Kimmo Rousku sivu 1(8) TietotUrvallisuuden iTsearvioinTivälIne Pisteytysapuvälineet.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND 1 Suomen talouden näkymät Pääjohtaja Erkki Liikanen
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Metropolialueen alueellisen palvelukeskuksen pilottihanke HANKEFOORUMI Palvelumalli urheiluseurojen iltapäiväkerhojen ja iltapäivätoiminnan.
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Onnistunut IT-projekti - Haaveesta totta? Tiken näkemys
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Alueraportti, Pääkaupunkiseutu 1.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Mitä asenne tarkoittaa?
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Pohjanmaa 1.
Kuinka paita ja peppu olettekaan! Pariskuntien välistä leikkimielistä kisailua siitä, kuka tunteekaan kumppaninsa paremmin. Toteutetaan kyselemällä tavalla.
1 Ansioturva torjuu köyhyyttä 5 väitettä ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta (Lähde: Palkkatyöläinen 1/2015)
Iltapäivän raporttiin käytettävän ajan puolittaminen
Aine ei noudata riittävästi tehtävänantoa.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Yleistä tutkimuksesta
Puhu parin kanssa! Mitä sinä teit eilen? Mitä hän teki eilen?
KESKI-POHJANMAA VUONNA 2030 –SEMINAARI Kommenttipuheenvuoro Ennakointiverkosto/Harri Lundell, KPEDU.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Maailmaa matkailemassa Harjoituskierros. Euroopassa ► Tukholmassa kuninkaanlinna  ► Amsterdamissa tuulimyllyjä.
Pirjo Koivukangas What is high tech – high touch? It is a human lens Naisbitt 1999.
Analyysissä huomioitavaa
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
Sosiaalinen media.
VaR-mallien toimivuuden testaus historian avulla (backtesting)
… … … … … … … … ….
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
OPISKELEN KYSYMYSTEN AVULLA
Litosfäärilaatat.
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
PÄHEE OTE HANKE Mediatiimin koulutus
Opettajankoulutus muutoksessa
Esityksen transkriptio:

Marknadsundersökning If/Finland

1.Kuinka hyvin organisaationne on mielestäsi valmistautunut Mahdolliseen kriisiin? Anna vastaus asteikolla1-8, jossa 1 tarkoittaa valmistautumatonta ja 8 erittäin hyvin valmistautunutta.

2. Onko organisaatiossanne määritetty uhkakuvat. Tehty skenaarioanalyyseja ja tunnistettu liiketoimintaprosessit, joihin kriisin vaikutukset kohdistuisivat?

3. Onko Japanin luonnonkatastrofi vaikuttanut organisaationne kriisivalmiuteen?

4. Jos kyllä:

5. Minkä tyypisiä riskijä tai uhkakuvia soumalaiset pörssiyhtiöt pelkäävät Mielestäsi tällä hetkellä eniten ?

6. Miten organisaatioonne kohdistuvat uhkakuvat ovat mielestäsi muuttuneet viime vuosina?

7. Kuinka arvelet uhkakuvien muuttuvan lähivuosina?

8. Mikä seuraavista voimistaa uhkakuvia eniten?

9. Asetetaanko organisaatiossanne vaatimuksia yhteistyökumppaneiden ja toimittajien kriisivalmiudelle (osana sopimusta) ?

10. Onko sosiaalisen median seuraaminen osa kriisivalmiuksianne?

11. Onko organisaatiostasi levinnyt haitallisia huhuja sosiaalisessa mediassa?

12. Onko teillä ohjeita siitä, mitä työntekijänne saavat kirjoittaa organisaatiostanne työnantajana sosiaalisessa mediassa?

13. Ovatko Wikileaksin saama huomio ja tietovuodot vaikuttaneet Organisaationne kriisivalmiuteen?

14. Onko organisaationne IT-järjeselmään tunkeuduttu?

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Olemme kohdistaneet lisää resursseja ympäröivän maailman seuraamiseen poliittisten riskien varalta

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Olemme muuttaneet liiketoiminnan painopistettä (panostamme vähemmän epävakaille markkinoille)

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Olemme lisänneet tuotannon joustavuutta, jotta voimme nopeasti reagoida kysynnän mahdolliseen heikkenemisseen tietyillä markkinoilla

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Teemme aiempaa varovaisemmin uusia panostuksia kansainvälisten suhdanteiden epävakaisuuden vuoksi

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Emme ole tehneet muutoksia, mutta niistä keskustellaan

15. Missä määrin olette samaa mieltä alla esitetyistä väitteistä Afrikan ja arabimaiden (Egyptin, Libyan, Tunisian jne.) levottomuuksien vaikutuksista organisaationne kriisivalmiuksiin? Emme näe mitään aihetta muutoksiin