Yhdessä tehokkaampaa palvelua – yhteistyöllä uusia mahdollisuuksia Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen
Kansalaisneuvonnan markkinointi Tavoitteena palvelun tunnettuuden asteittainen lisääntyminen. Markkinointi ja viestintä ei lopu palvelun aloittamiseen vaan tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa. Palvelu tulee kehittymään => markkinointi ja viestintä sovitetaan kehityksen mukaan. Markkinoinnissa ja viestinnässä täytyy olla tilanneherkkyyttä ja joustavuutta Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen
Kansalaisneuvonnan markkinointi Toimivat yhteydet ja verkostot eri palveluja tuottavien tahojen kesken myös jatkossa markkinoinnin ja viestinnän tekemisen kannalta keskeisiä. Palvelun perustamisen pohjatyö tehty huolellisesti helpottaa myös markkinoinnin ja viestinnän linjauksia. Valtiokonttorissa Kansalaisneuvonta ja Suomi.fi samassa yksikössä => molemminpuolinen hyöty => hyötyä myös markkinoinnissa ja viestinnässä. Valtiokonttorin puhelinnumerot muuttuvat syksyllä alkuisiksi => helpottaa tai ainakin yksinkertaistaa myös Kansalaisneuvonnan numeron viestintää. Hyvä ja positiivinen palvelu, jolle on selkeä tarve Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen