Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Advertisements

Opiskelijat työmarkkinoilla vuonna 2011 Ympäristöasiantuntijoiden Keskusliitto Lokakuu 2011 Real Stats Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Laatu ja ympäristöjärjestelmät
Mikä vaikuttaa asiakkaiden lojaalisuuteen? Add Value - Asiakaspaneelit Autamme sinua rakentamaan vahvoja asiakassuhteita.
M M o o V V E E Ammatillisen huippuosaamisen mallintaminen Modeling Vocational Excellence.
Case: UNIC-Services Oy. UNIC-Services Oy  Perustettu 1993, perustaja Saara Remes- Ulkunniemi  Yritys tarjoaa koulutuspaveluita eri puolilla Suomea 
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Turvallinen ja tehokas kertakirjautuminen webbipalveluihin Pekka Lindqvist
Web-kyselyistä Kyselyt internetissä RM 2011.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Psykologisen mittarin rakenteen tilastollinen analysointi
PS Tutkijan etiikka Psykologian alalla on paljon ilmiöitä, joita ei eettisistä syistä voida tutkia. Mieti esimerkkejä ja perustele! Tutkimusaiheen.
Mielikuvat ja odotukset senioritaloista
Mat Optimointiopin seminaari, Syksy 2010
Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.
Pk-yritysbarometri, kevät 2014 Seuturaportti, Pohjois-Karjala.
Pk-yritysbarometri, kevät 2014 Seuturaportti, Kymenlaakso.
Pk-yritysbarometri, kevät 2014 Seuturaportti, Kanta-Häme.
(NIMI) Kestävää aluesuunnittelua tukevat työkalut –portaali.
Kvantitatiivisen aineiston keruu ja analyysi (kl.2011) -harjoitukset pääaineopiskelijoille Mira Kalalahti Käyttäytymistieteiden laitos
Yrittäjyydestä ja yhteistyöstä Teollisuusneuvos Heikki Vesa.
JATKAJAKOULU Jatkajakoulun laadun arviointi. JATKAJAKOULU Kriteeristö ja laadun arviointi 1. arvioinnin kohteena ovat Jatkajakoulun käyneet opiskelijat.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO/COSSE InBCT 2.4/A-KIT 2003 A-KIT Agora Exploratory Environment for Knowledge Discovery Timo Aittokoski Olli Hokkanen Tommi Kärkkäinen.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki.
Diplomityöseminaari : Uudet tietoverkkoteknologiat perinteisen liiketoiminnan vauhdittajina Tekijä: Sami Jaatinen Valvoja: Prof. Raimo Kantola.
Y LEISTÄ Vanhempien ja opettajan erilaisia näkemyksiä lapsen toiminnasta ryhmän jäsenenä Yleensä puhutaan kodin ja koulun välisestä yhteistyöstä Vanhempien.
Markus Talvio Quest-kouluttaja, tutkija, luokanopettaja Lions Quest tunne- ja vuorovaikutustaitojen ohjelmien laatukriteerien valossa
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Seuturaportti, Etelä-Savo 1.
Yleistä tutkimuksesta
Organisational justice and health of employees: prospective cohort study M Kivimäki, M Elovainio, J Vahtera, J E Ferrie (2002)
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Talouden näkymät Euro & talous erikoisnumero 1/2009 Erkki Liikanen Erkki Liikanen.
Sidosryhmät.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Seuturaportti, Pirkanmaa 1.
”Mitä meillä jo on tehty”! Mitä ja miten haluamme jatkossa tehdä yhdessä (ja erikseen?) Valitut Jatkotoimenpiteet – toimintasuunnitelma 2015 – 2017 Yhteinen.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Seuturaportti, Pohjois-Karjala 1.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Opponointi Koskikara-projekti, syksy 2003 Ville Laitila Pekka Moisio Harri Pölkki Aapo Mäkinen.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Talouden haasteet Johtokunnan varapuheenjohtaja Pentti Hakkarainen Suomen Pankki 1.
Mihin on tultu?. Tutkimusprosessi (MOTV , muokattu De Vaus 1994, 21 pohjalta): Teoria Hypoteesit Empiiriset mittarit Aineiston kerääminen Aineiston.
Aluetaloustilastojen käyttäjänäkökulma - Aluekehittämisen näkökulmasta Timo Aro, Satakunnan TE-keskus Porin yliopistokeskus Satakunta -Talousseminaari.
Mitä turvallisuustutkimuksessa tapahtuu Laura Hokkanen, Pelastusopisto Online and Mobile Communications for Emergencies.
Koulutusviennin nykytila Jaana Palojärvi, OKM. Oppimisala Suomessa (TEKES 2015) Vientiä tekee vain muutama liikevaihdoltaan keskisuuri tai suuri yritys.
AVOIMEN DATAN VAIKUTTAVUUS: SEURANTA- JA ARVIOINTIMALLIN KEHITTÄMINEN Heli Koski, ETLA
Tutkimustyypit ja aineistonkeruun menetelmät
Haastattelu aineistonkeruumenetelmänä
Oppimis- ja koulutustoiminnan analytiikan jaosto 3. 4
Määrällinen tutkimus.
Yrityksen projektisuunnitelma
tapaustutkimus psykoterapian Psykoterapiatutkimuksen
Responding to local needs and promoting development in Tanzania
VaR:n käyttö päivittäisenä työkaluna
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
Excelpäälliköintiä Power Query VINKKI SOLUTIONS | MIKAEL AHONEN.
Maakuntaohjelman 2014 – 2017 arviointi
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Strategiakori 3: Tiedon jalostaminen ja tiedolla johtaminen Sari Mäntylä (pj) Mika Gissler (siht.) Hannu Hämäläinen STM-yhteyshenkilö Tilannekatsaus.
Verkostoyhteistyön prosessi
LIIKEKIRJEET.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Mittarit – mitä ja miten mitata
Kuntaraportti Siikalatva
Suomidigi.fi.
Muutoskortit Tarvittavat välineet
Best in Class Hankinnan kehittämistyökalu
Yrityksen kokouksen otsikko
Ideamuotoilun palautekyselyn tulokset
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
Esityksen transkriptio:

Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki

 tietoa mittaviin tutkimuksiin tai nopeaan tiedonkeruun tarpeeseen eri sidosryhmiltä  Tiedon analysointi  Erilaisia työkaluja kuten Webropol Insight, Text Mining  analysointityökalut niin kvantitatiivisen- kuin kvalitatiivisen tiedon analysointiin  Webropol academic:  Opiskeluprojektien tiedonkeruuseen ja tiedon jalostamiseen  Loppututkintojen tiedonkeruuseen ja tiedon jalostamiseen

 Text Mining:  avoimien vastauksien nopeaan käsittelemiseen ja analysointiin  E-scoring  Asettaa vastaajat paremmuusjärjestykseen  Webropol Scientific  Ulkopuolisten analysoitavan tiedon, omien kaavojen ja laskentamoduulien yhdistäminen  Webropol Insight  Voidaan segmentoida vastaajat, tarkastella muuttujien välisiä korrelaatioita sekä ennustaa muutoksia keskeisissä mittareissa.  Webropol Integration  Voidaan päivittää Webropol –tietoa muihin hallinnollisiin sovelluksiin