Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Kunnon kulttuuriympäristöt Euroopan rakennusperintöpäivien 2012 oppimateriaali: Motivointi Teema: liikunta- ja urheiluympäristöt Diasarja 3: Olympialaiset.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Autot KMT Kuluttaja 2008 Auto väittämien ryhmittely Autoon liittyvien väittämien ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin tulos Aikakausmedian.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Asunto & Rakentaja 12 – messulehden tutkimus Etelä-Saimaa
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Janne Junes Systeemitieteiden kandidaattiseminaari – Syksy 2009 Tutkimus varasto-virtaussysteemin.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Johtava sosiaalityöntekijä terveyssosiaalityön toimijana
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Raportin lukuohje Lukukerrat
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Artikkelin rakenne Miettikää ryhmissä:
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Esityksen transkriptio:

Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009

Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana Haastattelujen määrä: Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Jos säilytitte tämän lehden numeroita, mikä seuraavista kuvaa parhaiten säilyttämistapaanne? Säilytän koko vuosikerran / säilytän mielenkiintoisimmat numerot / säilytän vain mielenkiintoisimmat artikkelit Seuraavilla sivuilla on esitetty tulokset kunkin lehden lukijoissa % kunkin lehden niistä lukijoissa, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän

Säilyttäminen, % lukijoista TOP lehdet **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joita lukevia vastaajia oli 50 tai enemmän

TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää edes jotain, % lukijoista

TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää koko vuosikerran, % lukijoista

TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää mielenkiintoisimmat numerot, % lukijoista

TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää vain mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Säilyttäminen, % lukijoista % taulukot

Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Kaikista lehtiryhmistä keskimäärin 37 % lukijoista säilyttää edes jotain lehdestä

Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki)

Säilyttäminen % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** % jakaumat **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa lehteä säilyttäneitä vastaajia oli 50 tai enemmän

Perhe- ja yleisaikakauslehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT

Perhe- ja yleisaikakauslehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma NAINENMIES Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJAT Naisten yleislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

NAINEN Naisten yleislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit MIES

Naisten erikoislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

Naisten erikoislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit NAINENMIES

KAIKKI VASTAAJAT Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

NAINENMIES Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tiede- ja kulttuurilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ruoka- ja juomalehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Autoilun ja tekniikan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJAT Harrastelehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

NAINEN MIES Harrastelehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Lasten ja nuorten lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ammattilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

KAIKKI VASTAAJAT SUKUPUOLI Asiakaslehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit

N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat