Ryhmätekstiviestit netistä selaimella OSA I Tehtyjä tutkimuksia mobiilimarkkinoinnista ja mobiiliviestinnän tehokkuudesta
Mobiilimarkkinointiin suhtaudutaan positiivisesti Tehdyn tutkimuksen mukaan 80% vuotiaista suomalaisista suhtautuu myönteisesti matkapuhelimen käyttöön mainoskanavana. Ainoastaan 7% vastaajista suhtautui mobiilimarkkinointiin kielteisesti. FUMMAS-tutkimusprojekti: Oulun yliopisto, 2007, otanta 8567 henkilöä,
Suhtautuminen myönteistä Lain yksityisyyden suojasta televiestinnässä mukaan suoramarkkinointia ei saa tehdä ilman asiakkaan ennalta antamaa suostumusta silloin, kun teleyhteydet vastaanottavalle tilaajalle otetaan automaattisten järjestelmien avulla.
Kustannustehokkain markkinointikanava Yli 90% tekstiviesteistä luetaan 15 minuutin kuluessa viestin vastaanottamisesta. Kanavana mobiilimarkkinointi on kustannustehokas Lähde: International Acxiom MENA study, 2011 Osuus markkinointibudjetistaOsuus yht. otoista Tekstiviesti- markkinointi 3 %35 % Painettu media 48%28 %
Ryhmätekstiviestit netistä selaimella OSA II Palvelun ominaisuudet ja hinnasto
Rajattomat mahdollisuudet Mobiilimarkkinointi Ulkoinen viestintä Sisäinen viestintä Kriisiviestintä Automatiikka rajapinnan kautta
Tärkeimmät ominaisuudet Tuki erittäin suurelle määrälle viestien lähetyksiä Asiakassegmentointi ryhmien avulla Mahdollisuus lähettää omalla puhelinnumerolla Mahdollisuus saada vastaus lähetettyyn viestiin Ajastetut lähetykset Tietojen lataus ja ryhmien muodotamisen Excelissä Edistynyt käyttäjähallinta Historiatiedot sekä datana että kuvaajina
Viestien lähettäminen on helppoa
Ryhmien hallinta on helppoa
Suuren tietomäärän tallentaminen on helppoa
Viestiliikenteen seuraaminen on helppoa
Kokeile itse!
Hinnasto 1)Perushinta 549 € / vuosi Sisältää kaikki ominaisuudet 2)Viestien lähettäminen 7,4 snt / viesti Hintoihin lisätään ALV 23% Ei mitään piilokustannuksia. Yllä on listattu kaikki! Tarkasta ajantasainen hinnasto:
”compared to other channels, the mobile medium has an exceptional ability to reach people. In addition, greater utilization of the mobile medium could save time and money” © Suomalainen väitöskirjatutkimus