T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti 2.5.2013 Mikko Kesä Minna.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Advertisements

SUOMEN OPTIKOIDEN AMMATTILIITTO SOA RY Palkkatutkimus 2013
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
NYKYTILAKARTOITUS HANGOSSA - KOTIHOIDON ASIAKKAAN KÄYTÖSSÄ OLEVAT APUVÄLINEET JA TULEVAISUUDEN APUVÄLINETARPEET HENKILÖKUNNAN ARVIOIMANA (TOTEUTUS VIIKOT.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yliopistokirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
Pelisääntökysely Kisa-Eagles kausi /2//13.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
Lapin YRITTÄJÄT ry Järjestötutkimus 2008.
Diabeetikoiden hoitotyytyväisyys Suomessa. Taustaa •Kansallisen diabetesohjelman, Dehkon, yhtenä tavoitteena on, että diabeetikot hallitsevat omahoidon,
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yhteiskirjastot TIEDOSTA MENESTYS
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Erikoiskirjastot/tutkimuslaitokset T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yleiset kirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Kooste ensimmäisen aallon organisaatioiden kevään 2013 palautekyselystä
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
LAMK Aktiviteettioppaat Lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B.
Reconos Karelia Golf Jäsentutkimus Reconos Kuinka usein pelasit golfia kotikentällä viime pelikaudella? Karelia Golf Jäsentutkimus 2014.
Talvirenkaiden kunnon kehittyminen
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Työhyvinvointikysely - Jyväskylän yliopisto 2011 Fysiikan laitos.
Kehittämistutkimus 2013 Celia-kirjasto Etta Partanen Anne Latomäki Ari Kurlin.
Ammattikorkeakoulukirjastot
Kansallisen käyttäjäkyselyn tuloksista yleisissä kirjastoissa Kirjastotoimen johtaja Pirkko Lindberg Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
T IEDOSTA M ENESTYS MIKKO KESÄ MINNA JOUTSEN ANSSI MÄKELÄ INNOLINK RESEARCH OY TAMPEREEN KAUPUNKISEUTU -Asiantuntijaryhmien itsearviointitutkimus 2012.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kooste Finna-organisaatioiden palautekyselystä Finna-konsortiokokous
Tietojärjestelmäprojektin onnistuminen
Yleistä tutkimuksesta
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
Valmistuneiden näkökulmia työelämätaitojen kehittymiseen Reeta Eloranta / U&R.
Kansainväliset tutkinto-opiskelijat Suomen yliopistoissa Tuure Pitkänen SYL:n hallituksen jäsen.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
Opiskelupaikan valinta ja opintojen imu Tiina Lindblad Itä-Suomen yliopisto.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2012 Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia yhteensä: 50.
Otsikko TAMPEREEN KESKUSTAN ÄÄNESTÄJÄTUTKIMUS 2008 Teettäjä Keskustan Tampereen kunnallisjärjestö ry Tavoitteena testata Keskustan vaaliteesien hyväksyttävyyttä.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Heinäkuu 2016.
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Aihe 1. 2 Turku Kähärin koulu & Sirkkala skola Kaarina Hovirinnan koulu & S:t Karins svenska skola Parainen Koivuhaan koulu & Malms skola Kemiönsaari.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finna-organisaatioiden palautekysely, työryhmäkyselyt ja toimenpide-ehdotukset Maria Virtanen Finnan konsortioryhmä.
Yritysraportti Tulokset (päivitetty ) Vastaajamäärä (N) = 75
PRIIMA-seuran aikuisliikkujien palautekysely 2016 – koonti
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Opetusharjoittelun valtakunnallinen opiskelijapalaute Yksilöllisyyden huomioon ottaminen opetuksessa Hämeenlinna Marita Kontoniemi.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
Työhyvinvointikysely - Jyväskylän yliopisto 2011
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Asiakastyytyväisyystutkimus 2015 AVAIN Asumisoikeus Oy
Insert Firstname Lastname via >Insert >Header & Footer
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Lyk LAPSIPERHEET -kyselyyn Kittilässä.
Esityksen transkriptio:

T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna Joutsen Ari Kurlin Innolink Research Oy

T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUKSESTA YLEENSÄ Tämä on Hämeenlinnan lasten ja nuorten varhaiskasvatuspalveluiden asiakastyytyväisyyden tutkimusraportti. Tutkimuksen Hämeenlinnan kaupungille toteutti Innolink Research Oy. Tutkimuskokonaisuus muodostui mm. seuraavista aihealueista: Hoitopaikan arviointi Eri tekijöiden tärkeys ja onnistuminen Kehittämiskohteet Tutkimus toteutettiin sähköisenä kyselynä maaliskuussa Tutkimukseen vastasi kaikkiaan 385 henkilöä.

T IEDOSTA M ENESTYS TAUSTATIEDOT

T IEDOSTA M ENESTYS ASUINALUEENNE

T IEDOSTA M ENESTYS LAPSEN SUKUPUOLI JA IKÄ

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSENNE

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSENNE – ITÄINEN ALUE

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSENNE – KESKUSTAN ALUE

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSENNE – LÄNTINEN ALUE

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSENNE – YDIN HÄME

T IEDOSTA M ENESTYS LAPSELLE

T IEDOSTA M ENESTYS MITÄ MIELTÄ OLET NÄISTÄ ASIOISTA? Asteikko: kyllä = 1 … ei = 2 

T IEDOSTA M ENESTYS MINKÄLAINEN HOITOPAIKKASI ON MIELESTÄSI?

T IEDOSTA M ENESTYS VANHEMMILLE

T IEDOSTA M ENESTYS TÄRKEYS Asteikko: 1 = ei lainkaan tärkeä5 = erittäin tärkeä

T IEDOSTA M ENESTYS ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti

T IEDOSTA M ENESTYS KUVAUS KUILUANALYYSISTÄ Kuiluanalyysin avulla voidaan tutkia vastaajien tyytyväisyyteen vaikuttavia toiminnan tekijöitä. Kuiluanalyysi kertoo, kuinka hyvin tarkasteltu organisaatio on onnistunut vastaamaan vastaajien odotuksiin. Kuiluanalyysissä vihreä pylväs (pitkä, oikealle osoittava pylväs) kuvaa kunkin arvioidun tekijän merkitystä vastaajille. Jos vihreä pylväs on pitkä, kyseinen tekijä on vastaajalle tärkeä ja jos pylväs on lyhyt, ei tekijällä ole paljoakaan merkitystä. Lyhyempi punainen pylväs kuvaa puolestaan onnistumisen ja merkityksen erotusta (kuilua).

T IEDOSTA M ENESTYS KUILU Onnistuneet tekijät = kuilu -0,3 tai parempi Parantamisen varaa -tekijät = kuilu -0,4 - -0,5 Kriittiset tekijät = kuilu -0,6 tai heikompi

T IEDOSTA M ENESTYS VERTAILUT

T IEDOSTA M ENESTYS ASUINALUEEN MUKAAN ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS SUKUPUOLEN MUKAAN ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS IÄN MUKAAN ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS VASTAUSVUODEN MUKAAN ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS VARHAISKASVATUSKESKUKSEN MUKAAN ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS ITÄINEN ALUE - ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS KESKUSTAN ALUE - ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS LÄNTINEN ALUE - ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS YDIN HÄME- ONNISTUMINEN Asteikko: 1 = todella heikosti5 = erinomaisesti Punaiset tekijät ovat vähintään 0,2 yksikköä alle keskiarvon, vihreät vähintään 0,2 yksikköä yli keskiarvon.

T IEDOSTA M ENESTYS AVOIN PALAUTE

T IEDOSTA M ENESTYS OLETTEKO JOHONKIN ASIAAN TAI YKSITTÄISEEN SEIKKAAN ERITYISEN TYYTYVÄINEN TAI TYYTYMÄTÖN? -Henkilökunnan määrä ja vaihtuvuus -Liian suuret ryhmäkoot -Piha-alueen yksipuolisuus/pieni koko/korjauksen tarve -Sisäilmaongelmat +Osaava ja ystävällinen henkilökunta +Hyvää, virikkeellistä toimintaa

T IEDOSTA M ENESTYS ONKO TEILLÄ TOIVEITA TAI KEHITTÄMISIDEOITA PALVELUN SUHTEEN? Enemmän retkiä, kulttuuria, kädentaitoja Paremmin tiedotusta henkilökunnasta ja henkilökuntatilanteesta Sähköinen tiedotus Enemmän vuorovaikutusta ja palautteenannon ja -saannin mahdollisuuksia henkilökunnan kanssa Ryhmäkoot olisi syytä pysyä sopivina Tilojen ja pihojen ehostusta ja huoltoa

T IEDOSTA M ENESTYS MITÄ MUUTA HALUAISITTE SANOA PALVELUSTA? Palaute pääosin kiitoksia henkilökunnalle Suuret ryhmäkoot huolettavat Pihapiirien kunto, kosteusmittaukset, elävöittäminen kaipaisivat huomiota Hoitomaksujen taso ja hinnoittelutavat herättävät jonkin verran kummastusta

T IEDOSTA M ENESTYS T IEDOSTA M ENESTYS