2/2009 MUUTKIN HALUAVAT TIETÄÄ Kerro hankkeesta ja sen tuloksista NR/2011.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen peruskoulutuksen valtionavustushankkeet Tuija Laukkanen
Advertisements

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja lobbaus Ulpu Iivari KTOL:n koulutustilaisuudessa
HALLITUKSEN JÄSENTEN TEHTÄVÄT YHDISTYKSESSÄ
Mikä vaikuttaa asiakkaiden lojaalisuuteen? Add Value - Asiakaspaneelit Autamme sinua rakentamaan vahvoja asiakassuhteita.
Vanhuspalvelujen kirjaamisen haasteet
AVA 2004 INTERNET JA TIETOTURVA. AVA 2004 ÄLÄ AVAA EDES TUTTUJEN LIITETIEDOSTOJA, JOS ET TIEDÄ MITÄ NE OVAT ÄLÄ AVAA LIITETIEDOSTOJA, JOS VIESTIN OTSIKKO.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Selkeän kirjoittamisen huoneentaulu
Haastattelukysymysten laatiminen
Syksy 2011/Pirjo Kinnunen. Miten hanke etenee? IdeointiSuunnittelu KäynnistysToteutus TUOTOS PäättäminenArviointi Käyttöön otto ja seuranta.
Historia • Blogger-palvelun perusti pieni sanfranciscolainen yritys nimeltään Pyra Labs jo vuoden 1999 elokuussa • Bloggerin kehittivät kolme kaveria,
Mikä on paremmin kun hanke päättyy 2016? Mikä on muuttunut 2018 kun hankkeen päättymisestä on kulunut vuosi? Missä partneriryhmän ulkopuolella tuotteet.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Hannu Keränen & Tiitus Lahti
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Miksi tärkeä? Yliopiston tehtävät lähtökohtana Tiedostaminen, analyysi – mitä YVV:llä tarkoitetaan? Yhteiset vai eriytyneet kriteerit: -ks. Ritsilä ym.
Oppiminen ja opettaminen harjoitustilanteessa
SearchIM Search Mikko Ketola Regional Manager (Finland, Ireland, Baltic States) Helsinki Nuorten yhteisöt netissä – miten kommunikoin ja viestin.
Onnistunut tapahtuma -päivä
Avainopistojen Lake-hanke ”Avainhanke II”
Vinkkejä hankeviestintään
NY Pitch camp Paikka: Turun kauppakorkeakoulu, Rehtorinpellonkatu 3, LS01 korkeakoulu, Pohjakerros PARKKIPAIKKA Rehtorinpellonkatu Tukkk:n pääovi (1 krs)
Kriisiviestintä Thorleif Johansson Viestintäjohtaja.
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
(NIMI) Kestävää aluesuunnittelua tukevat työkalut –portaali.
Oman äidinkielen ja kotikielen opiskelun merkityksestä
ARVIOINTI Vanhempainilta
Jorma Ronkainen / IT-laitos
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
KiVa Koulu koulukiusaamisen ehkäisijänä
Nuorten ryhmätoiminta sosiaalityön työmuotona osana pajatyötä
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Tuutorointi- ja Vertaistuutorointi- työrenkaiden yhteistapaaminen Tampereella Ryhmätyöskentelyn tuotokset.
Alueellisen toiminnan kehittäminen  Tietoon ja tiedon jakoon selkeyttä  Ohjausryhmä keskeinen toimija alueen koordinoinnissa ja markkinoinnissa  Uusia.
Luotettavaa tietoa KARELIA AMK, Kirjasto Sisältö o Miten tunnistat luotettavan tiedon? o Emme elä villissä lännessä - muista tekijänoikeudet!
AMK:iden suomen kielen ja viestinnän opettajien työseminaari Oulussa Insinööriopiskelijoiden asiantuntijaesitysten palautteet lukuvuosina 2009–2011.
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Miten koulutuksen järjestäjä varmistaa oppisopimuskoulutuksen edellytykset? OPPISOPIMUKSEN SYYSSEMINAARI Hannu Salminen Johtaja, opetusneuvos.
Haastatteluun valmistautuminen
T&K-hankkeiden viestinnästä Satu Orkola.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄJYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ Marja Kankaanranta Tiedottaminen verkostojen.
Verkkotoimituskuntien yhteinen kokous Kehittämiskohteita Opetustoimen viestintä Yhteistyön kehittäminen Tiedotuskanavien valinnat Tiedotuskäytännöt.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Dipoli /Koivula S. ja Rantamäki J. LAADUN INDIKAATTORIT mitä, miksi, miten, milloin, kuka, kenelle?
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
TIEDOTE Kauppinen – Nummi – Savola. Tekniikan viestintä.
Myyntiharjoitukset Viiden hengen ryhmissä
Miten kerron koulutuksestani ja työkokemuksestani suomeksi?
Viestintä ja tiedottaminen Kuinka viestinnästä saadaan vaikuttavaa? Kuinka muut nuoret tavoitetaan tehokkaasti? Miten tiedotteemme lyö läpi mediassa?
Vanhempainilta 3 c Keskustelun aiheet Esittelyt Laitoin vanhemmille kiertämään nimilistan, johon kaikki voivat merkitä puhelinnumeronsa oppilaiden.
Mitä koulupäivään liikettä lisääviä asioita jo teemme?
Millaisin mittarein vaikuttavuutta voidaan mitata?
Artikkelin rakenne Miettikää ryhmissä:
Tehtävä 7.3: Taulukon väritys
Mielipiteen, kannanoton, vastineen kirjoittamisesta
Henkilöstön koulutus Kirjoita aihe tähän.
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
Yhdysvalloista tulee teollisuusmahti
Vertaisvinkkejä hankkeiden hyvään viestintään
[Hankkeen nimi] [Tutkijan nimi]
[Hankkeen nimi] [Tutkijan nimi]
ERÄTAUKO-KOULUTUKSEN SUUNNITTELUPOHJA
Yleisen tuen lapsen 1. luokalle ottaminen
Tervetuloa! Kouluvuosi [Vuosi].
NV:n STRATEGIAKARTTA TOIMINTA-AJATUS: Ylläpitää ja edistää NV-järjestöjen yhteistyötä neurologisesti sairaiden ja vammaisten hyväksi.
Viestintäsuunnitelma
Ystävyys ja myötätunto
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Esityksen transkriptio:

2/2009 MUUTKIN HALUAVAT TIETÄÄ Kerro hankkeesta ja sen tuloksista NR/2011

2/2009 Miksi tiedottaa •kerro muille mitä teet - herätä kiinnostusta •nosta yhteisösi tiedontasoa – tiedota • ota kohderyhmät mukaan – palaute •“myy” hankkeesi tuloksia ja lopputuotteita - edistä toimintaa

2/2009 Mistä tiedottaa • hankkeesta prosessina •lopputuotteista •vaikutuksista omaan kouluun, oppilaisiin – omat kokemukset

2/2009 Kenelle •oma koulu ja vanhemmat lähiympäristö: lähikoulut ja mahdolliset yhteistyökumppanit •lopputuotteiden mahdolliset käyttäjät •multipliers – tiedon levittäjät •suuri yleisö

2/2009 Kuinka – keinot - online-offline •konkreettiset tuotteet •mediatuotteet: artikkelit, lehdistötiedotteet, radiojutut, TV jne. •tilaisuudet: esitykset, messut, ständit, koulutukset jne. •henkilökohtainen vaikuttaminen… •EST – eurooppalainen tietokanta •koulun webbisivut - linkitä EST •erotu joukosta - etsi uusia keinoja

2/2009 Milloin •koko hankkeen ajan •hankkeen eri vaiheissa •riippuu toiminnasta ja tuotteista •riippuu ulkopuolisista tekijöistä: muiden koulutukset ja tilaisuudet jne.