Kuvakäsikirjoitus.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Taivas…. Miten pääsen sinne?.
Advertisements

Ota aivosi narikasta: PELAA BRIDGEÄ!
Kun Jumala loi naisen hän oli tullut 6. päivän ylitöihin.
Korjaa lauseet. Alex on myyjä
Pikkupoika kysyi isältään...
Olet ystäväni MANIHAR.
Onpa outoa, miten asiat etenevät…
TAITOTASO 5 = TAITAJAN TAIDOT
:09:11 Luukas 22: Kuvitus Henry Martin Toteutus Marko Oikarinen.
Helga Skiftesvik, Sanna Pitkänen
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Kolme Pukkia Kolme pukkia seisoskelevat kotinsa edessä aikomuksenaan lähteä niitylle syömään. Musiikki.
Tässä on Saku. Hänellä ei ole tänään mitään tekemistä.
Toimintaohjeet opelle
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
Tietoturvallisuuden huonetaulu
Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia.
Työ,ja teho.
Nanan päivä Kaikki lapset kouluun Malissa.
おぼえていますか。 En puhu kiinaa ollenkaan. Saisinko kahvia.
Kummitus jalkapallo matsissa Sobhan, Juho ja Aarni.
NALLE PUH.
Kuka määrää, Sinä tai pomo?.
Mikä asia voisi vaikuttaa näin koko kaupunkiin?
YLIOPPILASKIRJOITUKSIIN
Elämyshankekyselyn tulokset © Sovita Toteutus: Opiferum1.
Puhuminen Varmista, että toiset ymmärtävät sinua
TAUOLLA TYÖKAVEREIDEN KANSSA
Shuffle reagointi Luetunymmär- täminen ymmärtäminen palaute itsearvio kuullun- rakenne- ja sanasto OSAT: lisätietoa Opi oppimaan lisätehtäviävälitodistus.
Hanna, Jutta Ja Liisa Maija & Nina feat. Cop – lasten liikennelaulu
Norssi ja Varis juttusilla
Blondin logiikkaa 1 Made by the Man.
Lasten suusta.
Lihavuus on onnellisten hetkien kertymää....
Daniel 7v Mooses on kaikkein kovin. Mooses pystyy kävelemään meren pohjalla. Allahilla on vaan lentävä matto.
Jos jonain päivänä Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää...soita minulle. En lupaa, että saan sinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi.
TASAPAINON RAKENTAMINEN
Huvipuistossa Elsa & Julia Olet lähdössä tänään huvipuistoon. Menet Et mene.
VARHAINEN PUUTTUMINEN
Oletetaan, että kello on Olet oikein väsynyt ja turhautunut…
Näyttely ja Kansio Pirjo Moilanen.
Minun ystäväni 8. luokka tekijä – L. Pupulainen.
Tukiparitoiminta paikalliseksi työkaluksi (TUPA) Nuorisotyön neuvottelupäivät Nuorten omaehtoinen toiminta.
Ystävyytesi on: arvokas aarre....
KUVAKÄSIKIRJOITUS Leenan ja Leevin lumiukot Veera Tervo, Laura Päärni VAKA 12C.
Käsityön opetustuokio
HEI USEIN HYMY TARTTUU Minulla ei ole sinulle uutisia...
Kysy parilta. Muista päiväys. Mikä päivä eilen oli
TIETOA VAPAAEHTOISEN A2-KIELEN (SAKSA, RANSKA) VALINTAAN LIITTYEN
Esko ja Mauno tapaavat pihalla Esko tulee kuvaan oikeasta laidasta, pojat morjenstavat, Esko heilauttaa kättään ja Mauno nyökkää.
Kukka ja mehiläinen Emma ja Satu, tekno11a
Ryhmätehtävät 2.2 Onnellinen Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Ufo-mies Kuvakäsikirjoitus. Kuva 1 Sisältö: Ufo-mies toteaa, että elinolosuhteet kotiplaneetalla ovat muuttuneet karuiksi Toteutus:  Taustalla kuuluu.
E PÄILYS Kuvakäsikirjoitus. ENSIMMÄINEN RUUTU Kuvataan hautausmaata Seattlessa, puhekuplassa lukee ”Seattlessa on murha- aalto.”
Pikkupoika kysyi isältään...
Tapahtukoon sinun tahtosi
Puhu parin kanssa! Mitä sinä teit eilen? Mitä hän teki eilen?
Kuvakäsikirjoitus Sonja ja Riina.  Cullenit järjestävät Bellalle synttärijuhlat luonaan. Kuva on yleiskuva.  Edward: ”Hyvää 18- vuotispäivää, Bella!”
Kuinka monenteen diaan asti pysyt perässä? Koita sanoa ääneen monennessako diassa olet ja minkä värinen sen tausta on. Jos sinulla on kaveri vieressä,
Puhu parin kanssa. Täytyykö sinun opiskella tänään illalla
Kuka puhuu totta? Oppilaat ovat tulleet luokkaan ja matematiikan tunti alkaa rauhallisesti.
Kuvakäsikirjoitus Luokanopettajaopiskelijoiden Wappu 2012 Piia, Mikko & Aleksi.
Raunistulan koulun oppimis- ja osallisuuskysely luokille syyskuussa OHJE: Opettaja ohjaa työskentelyä. Kuva/dia heijastetaan videokameralla.
Kappale 8: Onnea uuteen kotiin!
Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia.
Puhutaan rahasta Pieniä dialogeja.
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Astrid Lindgren Ilon Wikland.
Esityksen transkriptio:

Kuvakäsikirjoitus

1. Kuva Sisältö: Sirpa ajattelee Eeroa. Toteutus: Sirpasta lähikuva, jossa hänellä haaveileva ilme. Sirpasta lähtee ajatuskupla, jossa on Eero sydämien kera. Ympäristönä koululuokka ja Sirpan työpöytä.

2. Kuva Sisältö: Sirpa miettii itsekseen kuinka kiva olisi jos Eero olisi samalla rinnakkaisluokalla hänen kanssaan. Toteutus: Sirpa ajattelee samassa asennossa kuin viime kuvassa. Kuvaus läheltä ja ajatuskuplaan teksti ”Olisipa kiva jos Eero olisi samalla luokalla minun kanssani.”

3. Kuva Sisältö: Kellot soivat ja koulupäivä päättyy. Toteutus: Opettaja sanoo ”Hyvää päivänjatkoa” ja oppilaat ovat jo poistuneet/poistumassa luokasta. Taustalla näkyy kello. Kuvassa näkyy luokka osittain.

4. Kuva Sisältö: Sirpa on ulkona Eeron luona ja kysyy ”Haluaisiko Eero kävellä hänen kanssaan kotimatkan?” Toteutus: Kuva rajattu niin että kummatkin henkilöt näkyvät hyvin kokonaan Taustalla voi näkyä hieman miljööta.

5. Kuva Sisältö: Eero vastaa kieltävästi. Toteutus: Eero sanoo, että on luvannut pelata tänään jalkapalloa Terhin ja muiden kavereidensa kanssa. Lähikuva Eerosta ja Eerolla hieman surullinen ilme.

6. Kuva Sisältö: Sirpa sanoo ettei kieltäytyminen haittaa, mutta on mielessään vihainen ja mustasukkainen Terhille. Toteutus: Lähikuva Sirpasta, yrittää hymyillä. Sanoo ”Ettei se haittaa, pitäkää hauskaa.” Ajatuskuplassa hän ajattelee kuitenkin sitä, että ”Eero haluaa ennemmin olla Terhin kanssa kuin hänen kanssaan.”

7. Kuva Sisältö: Eero, Terhi ja muut kaverit pelaavat jalkapalloa. Toteutus: Kaukaa otettu kuva, jossa on jalkapallokenttä, jossa pelaajia. Sirpa on kuvan reunassa kävelemässä kotiin, surullinen ilme kasvoillaan.

8. Kuva Sisältö: Tytöillä on menossa seuraavana päivänä rinnakkaisluokkien yhteinen liikuntatunti. Toteutus: Oikeaan yläkulmaan teksti, jossa lukee ”seuraavana päivänä liikuntatunnilla.” Tyttöjä juoksentelemassa ympäri liikuntasalia/ulkokenttää

9. Kuva Sisältö: Sirpa haukkuu selän takana tytöille Terhin vaatteita. Toteutus: Sirpa ja kaksi kaveria kuvattuna mahasta ylöspäin. Sirpa haukkuu Terhin vaatteita. Muut tytöt nauravat.

10. Kuva Sisältö: Opettaja keskeyttää Sirpan ja kavereiden juoruamisen ja kysyy menisikö Sirpa toiseen joukkueeseen? Toteutus: Koko liikuntatila kuvattuna. Sirpa ja muut oppilaat näkyvät pieninä. Oppilaat jakautuneet selvästi kahteen joukkueeseen. Opettaja kysyy, ”menisikö Terhi toiseen joukkueeseen?”

11. Kuva Sisältö: Sirpa vastaa, että ei tule Terhin joukkueeseen vaan haluaa olla toisella puolella mieluummin. Toteutus: Kuvakulmassa keskitytään Sirpaan, mutta taustalla näkyy myös Terhi, jolla on surullinen ilme kasvoillaan. Sirpa sanoo, että ”En halua Terhin puolelle olen mieluummin, tällä puolella.”

12. Kuva Sisältö: Terhi miettii omassa huoneessaan illalla matikan läksyjä. Hänen ajatuksensa kuitenkin harhailevat ja hän miettii, miksi Sirpa oli hänelle niin tyly tänään koulussa? Toteutus: Yläkulmaan teksti ”Myöhemmin Terhin kotona” Terhi on kuvattu melko läheltä ja edestäpäin. Ajatuskuplaan: Miksi Sirpa oli minulle niin ilkeä tänään koulussa, enhän minä ole tehnyt sille mitään…”

13. Kuva Sisältö: Terhi päättää kysyä seuraavana päivänä Sirpalta, mikä häntä oikein vaivaa. Toteutus: Lähikuva Terhistä. Puhekuplaan: ” Huomenna minä kyllä selvitän, mikä Sirpaa oikein vaivaa,”

15. Kuva Sisältö: Terhi menee kysymään koulun pihalla Sirpalta, miksi Sirpa oli hänelle niin ilkeä eilen. Toteutus: ”Seuraavana päivänä”-teksti vasempaan yläkulmaan. Tilanne kuvattu ulkona koulunpihalla. Jossa tytöt näkyvät läheltä. Terhi seisoo Sirpan vieressä ja sanoo Sirpalle, että ”minun on pakko kysyä sinulta yksi asia.” Sirpa vastaa takaisin, että ”no kysy, mutta nopeasti, koska mulla on kiire tunnille.”

16. Kuva Sisältö: Terhi kysyy Sirpalta, miksi hän Sirpa ei halunnut olla hänen joukkueessaan eilen? Toteutus: Tyttöjä kuvataan läheltä. Terhi kysyy” Miksi et halunnut eilen olla minun joukkueessani?” Sirpa sanoo, että ”en pidä sinusta.”

17. Kuva Sisältö: Keskustelu tyttöjen kesken jatkuu. Toteutus: Terhi kysyy ”Miksi Sirpa ei pidä hänestä ja onko hän tehnyt jotakin?” Sirpa alkaa änkyttää ”no…tuota…”

19. Kuva Sisältö: Sirpa tunnustaa Terhille olevansa ihastunut Eeroon. Ja mustasukkainen Terhistä. Toteutus: Sirpa jahkailee hetken, mutta myöntää sitten olevansa ihastuneensa Eeroon ja mustasukkainen Terhistä. Lähikuva Sirpasta, nolostunut ilme kasvoillaan.

20. Kuva Sisältö: Tytöt sopivat ja Terhi kertoo Eeron ja hänen olevan lapsuuden ystäviä. Toteutus: Yhteiskuva tytöistä. Terhi sanoo ”älä ole mustasukkainen minusta, me olemme Eeron kanssa vain hyviä ystäviä ja olemme tunteneet toisemme jo vauvasta asti.” Terhi jatkaa puhetta toisella puhekuplalla. ”Tehdäänkö sovinto?” Sirpa vastaa. ”Joo, tehdään ja anteeksi. Tytöt paiskaavat kättä ja ovat iloisia.

21. Kuva Sisältö: Terhi, Eero ja Sirpa pelaavat jalkapalloa yhdessä illalla muiden kanssa. Toteutus: Yläkulmaan teksti ”Myöhemmin illalla” Taas sama jalkapallokenttä kuin aiemminkin, mutta tällä kertaa myös Sirpa on mukana pelaamassa jalkapalloa. Kuvakulma saa olla sen verran läheltä, että pelaajat voi tunnistaa.