Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä 12.12.2007.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutustu tablettiin (taulutietokone)
Advertisements

Oral Hammaslääkärit Oyj
1 European Employment Services = Eurooppalainen työnvälityspalvelu EURES • Palvelee työnantajia kaikissa kansainvälisissä rekrytointitarpeissa • Auttaa.
Tervetuloa eLiiketoiminnan tietoiskuun 1. / / /
Innovatiivista tekniikkaa Dimplex - esittely. Glen Dimplex Group Irlantilainen omistaja Tehtaita 17:ssa maassa Myynti yli 80:ssa maassa Omia myyntikonttoreita.
Tiedotustilaisuus Rakennustoimisto Pohjola Oy •Vuonna 1989 perustettu perheyritys •Toiminta-alue Pirkanmaa ja Etelä-Suomi •Liikevaihto n. 35,5.
Toimitusjohtajan katsaus. Liikevaihto Kotimaa Vienti.
Ilkka Nieminen PIENET- JA KESKISUURET TAVARANTOIMITTAJAT KAUPAN YHTEISTYÖKUMPPANEINA KALAVIIKKO 2008 JOHTAJA ILKKA NIEMINEN PÄIVITTÄISTAVARAKAUPPA.
1 Exporting Culture – Kulttuuriviennin ammattilainen -valmennus.
-tiedote Soliditet Finland Dun & Bradstreet Finland Oy
SUOMEN KULTTUURIRAHASTON KIRJATALKOOT SKR. Kirjatalkoot -Suomen Kulttuurirahaston kaikkien aikojen suurin tukihanke, johon Svenska litteratursällskapet.
Paneeli – Tehokkuutta ja toimivuutta laadulla ja kilpailulla?
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Ostamisen maailma Ostokyky ja ostohalu
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Ajankohtaista kirjastotoimesta Asiakkuus verkossa ja livenä Anneli Ketonen.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Kimmo Berg Optimointiopin seminaari - Kevät 2005 / 1 Sähköinen kaupankäynti Kimmo Berg.
Warkop Oy Hengitysliitto Heli ry Varkauden kaupunki Työtä KoulutustaKuntoutusta.
Mökkiläiset rautakaupan näkökulmasta
Finanssialan Keskusliitto
Digi Electronics Limited
Novell-kuulumiset Pekka Lindqvist
RedLynx,Tabella ja Atk-palvelut MikroMike
Click to edit Master title style Testing Finnvera Oyj Liiketoimintajohtaja Annamarja Paloheimo.
Pupesoft myyntireskontra
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
Verkko-osuuskunnan ja toteuttajan yhteistyömallit sekä yhteistyön syventämisen mahdollisuudet Jukka Kapela
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
Internetmarkkinointi Venäjällä – kotipesä kuntoon.
Hitech Business Breakfast Perjantai Kimmo Paajanen.
HÄTÄKESKUSLAITOS TÄNÄÄN
LogiCity Tuomas Mikkola Turun Seudun Kehittämiskeskus
HÄMEENLINNAN SEUDUN TOIMITILAMARKKINAKATSAUS TAMMIKUU 2008
Suse / OpenSuse Antti Hartikainen. Terminologiaa SUSE = Saksalainen monikansallinen yritys, asiakkaina yritykset. SUSE Linux Enterprise = SUSEn kehittämä.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
GVK Historia Perustettu vuonna 1946
Pia Virtanen Hyvät ratkaisut kaupan työssä Pia Virtanen Marketpäällikkö.
Verkkokaupan perustaminen
Projektin nimi: Iso rinkeli
ProAgriaYrityspalvelut Menestyksen mahdollisuuksia ProAgrian palvelut ovat investointeja tulevaisuuteen.
Wipro Technologies, Wireless Solutions
Innovatiivista tekniikkaa Dimplex - esittely 2009.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Miten turvata infraosaaminen 2020 Turku
T e e m u a h o Herää yrittäjäksi Maanantaina Arto Nykänen Visma Services Teemuaho Oy Osuvaa tuuraamassa ”Yrittäjäksi ostamalla toimiva liikeidea”
Tervetuloa. Yleistä Videcam Oy:stä  Erikoistunut sähköisen markkinointiviestinnän sisältötuotantoon  Perustettu vuonna 1987  Toimipiste Technopolis.
Teollisuustuotannon arvonlisäys Kanta-Hämeessä 1995–2016, suurimmat toimialat Etla:n alue-ennuste 2011– Tilastokeskus/SeutuNet.
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
Markkinoinnin perusteet
Yrityksen ja projektin esittely
Rahoitus-markkinoiden muutostuulet – globaalin yhtiön uhka vai mahdollisuus Minna Helppi
Tampereen Ateria liikelaitos Liikelaitosten johtokuntien koulutus tj. Tarja Alatalo.
Maija Pirvola Yrityssalo Oy alk. Salon kaupungin omistama elinkeinoyhtiö.
Yritysesittely Telecom alan kehitys ja trendit Mobiiliteknologiat ja päätelaitteet Palvelualustat Soneran tuotekehitysprosessi.
Liikeidean esittelyohje
Satama- ja vesirakennuskohteiden urakoitsijana
Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan kehitysvaiheet Verkkoläsnäolo Yritykset perustavat www-sivut yleisen internet-buumin seurauksena Sivut olivat.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
HISTORIA Perustettu vuonna 1967
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Yrityksen kilpailijat
CableX YRITYS LYHYESTI.
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Kokemuksia kansainvälisestä verkkolaskutuksesta
Valistuksesta vuorovaikutukseen
Esityksen transkriptio:

Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä

Accel Solutions lyhyesti Accel Solutions – • sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja jo vuodesta 1998 • ensimmäinen ePages Software -jälleenmyyjä Suomessa • Forssan Seudun Puhelin Oy:n sähköisen kaupankäynnin yksikkö • Lähes 400 verkkokauppa-asiakasta ePages Software GmbH - • 15 vuotta sähköisen kaupankäynnin edelläkävijänä • Euroopan markkinajohtaja verkkokaupparatkaisuissa • asennuksia yli , myytyjä lisenssejä lähes

Gagar ja Accel yhdistyvät maan suurimmaksi verkkokaupan tarjoajaksi • Tamperelainen Gagar on vuonna 1995 perustettu sähköisen liiketoiminnan palveluratkaisuihin erikoistunut yritys, joka on toimittanut viime vuosien aikana yli verkkokauppaa. Yritys omistaa myös Suomen suurimman päivittäis-tavaroiden verkkokauppaketjun, Ruokatori.fi:n. • alkaen Gagar tarjoaa sähköiseen kaupankäynnin vakioratkaisujen lisäksi toimialakohtaiset ja asiakaskohtaiset sähköisen liiketoiminnan palveluratkaisut. Yrityksen liikevaihto- tavoitteena vuonna 2008 on noin 5 milj. euroa, ja yritys työllistää 37 henkilöä kolmella paikkakunnalla. Gagar Oy – Alkaen

•Tarpeet nyt ja tulevaisuudessa •Uudet versiot/ominaisuudet ja niiden kustannukset •Miten verkkokauppa kehittyy liiketoimintani mukana? •Mistä löytää monipuolinen, edullinen ja helppokäyttöinen selaimella käytettävä ohjelmisto? •Miten pääsen alkuun ja miten saan apua rakennusvaiheessa? •Miten saan käyttöön tarvittavat maksutavat? •Kun kauppa on auki, millaista apua ja tukea saan? •Miten saan asiakkaat tulemaan kauppaani ja ennen kaikkea miten saan heidät palaamaan uudestaan? •Miten helppoa ja nopeata tilausten käsittely on ja millä tavalla pystyn pitämään asiakkaani ajan tasalla? •Hoidanko logistiikan itse vai ulkoistanko sen? Verkkokaupan perustaminen

•Tunnista kohderyhmäsi ja räätälöi tarjonta niiden mukaan •Pyri rakentamaan kanta-asiakkuuksia asiakastietoja hyödyntämällä •Pidä asiakkaasi ajan tasalla •Kerro itsestäsi ja toimintatavoistasi riittävästi (luotettavuus) •Hyödynnä verkkokauppasi kaikki ominaisuudet (mm. uutiskirjeet, kuponkikampanjat, kanta-asiakashinnastot, ristiinmyynti) •Muista käytettävyys ja päivitykset •Muista markkinoida (pelkkä olemassaolo ei riitä) •Avainsanahaut (esim. Google Adwords) •Bannerit ja sponsorointi •Luokitellut ilmoitukset •Suoramarkkinointi ja sähköpostisuorat •2,9 miljoonaa suomalaista on verkossa joka viikko – myös sinun asiakkaasi Verkkokaupoille tärkeitä asioita

• Yrityksen yhteystiedot ja rekisteriseloste selkeästi esillä • Yrityksen toimintamallit kuvattu selkeästi • Asiakaspalvelu • Toimitustapojen kuvaukset ja kustannukset • Tilausvahvistukset • Tilausten statustiedot (käsittelyssä, toimituksessa, jne.) • Maksutavat • Pankkimaksutavat/Luottokortti takaavat yrityksen juridisen olemassaolon • Sähköpostivahvistus maksutapahtuman onnistumisesta • Palautusmenettelyt Sähköisen kauppapaikan turvallisuus asiakkaan näkökulmasta

• Palveluntarjoajan valinta • Historia / kokemus / luotettavuuskuva • Referenssit • Ohjelmiston valinta • Taloudellinen riski ja kehittämismahdollisuudet, ”kasvupolku” • Käytön helppous ja tukipalvelut • Räätätöity vs. valmis • Avoin koodi vs. tietosuoja • Kehitys: uudet versiot ja päivitykset - kustannukset • Ylläpitopalveluiden fyysiset tilat ja tietoturva • Ylläpitopalveluiden sisältö – toimivuus • Asiakkaan tunnistus ja kauppatapahtuman logistiikan helppous Sähköisen kauppapaikan turvallisuus yrittäjän näkökulmasta

•Ystävällinen palvelu •Valmisohjelmistot ja räätälöidyt ratkaisut •Ilmaiset ja räätälöidyt koulutukset •Extranet-palvelu - •Käyttöoppaat suomeksi ja englanniksi •Tukipalvelut •Uudet versiopäivitykset ohjelmistoon sekä maksutapoihin •Tietoa sähköisen kaupankäynnin tilanteesta •Apua markkinoinnissa ja logistiikassa Käytössänne

Accel tuoteperhe jatkaa markkinoilla Starter, Active ja Flex tuotteiden avausmaksu 0 euroa. Veloitukseton 30 päivän kokeilu.

Muutamia referenssejä ASSA Abloy Air Finland Autoliitto Biodem Medical Capi-Online Decanter Duosport ePPo Finnkarelia Gift Gourmet Helsinki Music Company Hämeen Luontaistuote KB-tuote Leikkien Group Lippupiste Lordi Store Luvata Pori MTV3 Store Nokia Onninen SKT Group Softa SuperStore Stena Technoworld Store24 / Keventäjät Sunda Systems Suomen Lastenklinikoiden Kummit Tampereen Särkänniemi Ti-Ti Nallen talo Wrange

Ota yhteyttä: Maija Julin Markkinointipäällikkö Accel Solutions (03)