Hanke 2011-13.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Valmennus AMK-opintoihin -työkori –
Advertisements

Asiantuntijuus ja työelämäorientaatio
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
Työpaja Maanantaiaamuna kotona  Lukujärjestyksen tarkistus  Missä opiskelen?  Mitä opiskelen?  Mitä materiaalia tarvitsen?  Kun valitsen.
VETURI II Vertaistuutoritapaaminen Kuopio
Carpe Diem – suuntaa huomiseen Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Blogit ja RSS - verkko-oppimisen uusia mahdollisuuksiako? Juha Lång, Mindcom.
Opiskelijan arviointi työpaikalla
Kestävämpää henkilökohtaista oppimista verkostossa.
HÄMEEN AMMATTIKORKEAKOULU AMK-tutkinto Laajuus opintopistettä Käytännönläheiset ammattikorkeakouluopinnot ovat vaihtoehto.
W w w. a m k. f i Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen verkko-opinnot, 15 op Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen opinnoissa hankitaan tietoperustaa.
LÄHIHOITAJAKOULUTUS tutkinnon laajuus 120 ov
AVOIN AMMATTIKORKEAKOULU Ammattikorkeakoulun koulutusmuoto, joka n parantaa opiskeluun osallistumismahdollisuuksia n parantaa työelämässä mukana olevien.
Sosiaalinen media opetuksen ja oppimisen tukena - projekti.
KORKEAKOULUJEN KIELTEN OSAAMISKUVAUSHANKE
Laajennetun työssäoppimisen kokeilut Sirkka Hulkkonen
OPPIMISYMPÄRISTÖN KEHITTÄMINEN
Suomen kieltä ja viestintää yhteisnäyttelyn myötä Ilona Tanskanen
Hämeen ammattikorkeakoulu AMK-tutkinto Laajuus opintopistettä Käytännönläheiset ammattikorkeakouluopinnot ovat vaihtoehto.
TUTKE II toimeenpano OSAOssa
Millaisia verkostoja syntyy? Leena Vainio, AKTIIVI Plus Tuumasta toimeen seminaari Kuva © Neal SingletonNeal Singleton.
PLE – Personal Learning Environment PeLE - Henkilökohtaisten oppimisympäristöjen kehittäminen - projekti 2008 – 2011 Aija Hietanen.
Osaajaksi Kareliassa o Monialaista oppimista ja kehittämistä o Laadukas opetus o Hyvät valmiudet työelämään  Sitä kautta pystyt kehittymään alasi asiantuntijaksi.
Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden linjauksia
Savonia-ammattikorkeakoulu, Terveysala, Kuopio
SOSIAALINEN MEDIA VERTAISOHJAUKSEN VÄLINEENÄ Opinnäytetyö (AMK)
ASIANTUNTIJUUS & OPINNÄYTETYÖ Työelämän asiantuntijuutta ei voi määritellä yksilön prosessina vaan oleellista on se, että yksilö osaa suhteuttaa oma osaamisensa.
© KAINUUN AMMATTIOPISTO Laajennetun työssäoppimisen kokeilut Jatkohanke – Kainuun ammattiopisto
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 5 VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus Annina Korpela, tiedottaja Kehittämisyksikkö.
Aija Hietanen, Savonia-ammattikorkeakoulu
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Esittelyvideo. Esittelyvideo Lapin AMK Opiskelijoita Henkilökuntaa 500.
21. Kulttuuriala s. 96‒99 Kulttuuriala.
Hyvän oppimisen malli LAMKissa
GOPP –hanketyöpaja Teemaryhmät Ohjausryhmän edustajat SAMOK ry. Projektipäällikkö.
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Linkit SisällysRAOTROK RAOTROK- wiki RAO, Metallisosaston esittely Kartta, Googlemaps Linkki koulun sivulle, Wilmaan jne Ajankohtaista KalenteriSyötteenlukija.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Ajatuksia AMK-opintoihin valmentavan koulutuksen sisällöistä Metropolia / Riitta Metsänen.
Kirsi Nuorsaari ja Jonna Heikkilä
Mitä on kulttuuri?.
SOSIAALINEN MEDIA AMMATTIKORKEAKOULUN HYÖTYKÄYTÖSSÄ Juhana Kokkonen
Ammattikorkeakoulujen valtakunnallinen opinnäytetyökilpailu
Oulun seudun ammattikorkeakoulu Kulttuurialan yksikkö Yksikkö perustettu vuonna 1999 –Opiskelijoita 507 –Päätoimista henkilökuntaa 38 Koulutusohjelmat:
Sosiaalisen median hyödyntämisestä laajennetun työssäoppimisen yhteydessä Minna Ström
Meillä tehdään osaajia! sasky.fi/ikata. Sastamalan koulutuskuntayhtymä/ Ikaalisten käsi- ja taideteollisuusoppilaitos IKATA on valtakunnallisesti arvostettu,
Oulun ammattikorkeakoulu. Suomalainen koulutusjärjestelmä.
Satakunnan ammattikorkeakoulu | Satakunta University of Applied Sciences Sosionomin ammatti ja työ seminaari Tuula Rouhiainen-Valo.
YAMK vahvaksi TKI vaikuttajaksi Työpaketti 1 Työelämää uudistavat ja TKI –toimintaa edistävät oppimisympäristöt.
Paluuorientaatio Pauliina Keskinarkaus, Rekry.
W5W²-pilotti: TEO:lla työelämään! Helsingissä Leena Itkonen Helsingin yliopiston ura- ja rekrytointipalvelut.
Yhteistyö ylempi amk –koulutuksissa Case SaKaRa Yliopettaja, YTT Kaarina Kantele RAMK.
Perusopetus Osaamisen kehittäminen TOIMINTAKULTTUURIN MUUTOS - OPS 2016 Organisaation osaaminen – yhteisön osaaminen – yksilön osaaminen.
Yhteiset valinnaiset tutkinnon osat (=VYTOT)
Luova ja osallistava Suomi Kreativa och delaktiga Finland
Ammatillisen perustutkinnon rakenne
Hops Oma opintopolku Osaamisen tunnustaminen Valinnaisuus
Savonia-ammattikorkeakoulu
Mitkä määräykset ja ohjeet ohjaavat ammatillisen koulutuksen/korkeakoulutuksen opiskelija-arvioinnin toteutusta? Anna, Marko, Sonja, Suvi
Musiikkipedagogi (ylempi amk) / Tanssinopettaja (ylempi AMK)
Vaatetusalan jatko-opintovaihtoehtoja
Vaatetusalan jatko-opintovaihtoehtoja
Musiikkipedagogi (AMK), 240 op
Huonekaluvalmistus ja koristeveisto
Vauhtia ja motivaatiota opiskeluun työtä opinnollistamalla
RAKENTAMISTEKNIIKAN TUTKINTO-OHJELMAT
Metropolia Ammattikorkeakoulu
Osaajia työelämään -verkko-oppimisympäristö
Osaan! – avaimia aikuisten perustaitoihin
YRITYSPOLKUTOIMINTAMALLI
Osaaminen esille Europassilla
Esityksen transkriptio:

Hanke 2011-13

Kulttuuri ja luova ala Koulutusohjelma AMK-tutkinnot Elokuva ja televisio Medianomi (AMK) Esittävä taide Teatteri-ilmaisun ohjaaja (AMK) Konservointi Konservaattori (AMK) Kulttuurituotanto Kulttuurituottaja (AMK) Muotoilu: Sisustusarkkitehtuuri Tekstiilisuunnittelu Teollinen muotoilu Muotoilija (AMK) Musiikki Musiikkipedagogi / Muusikko (AMK) Pop/jazz -musiikki Vaatetusala Vestonomi (AMK) Viestintä: Graafinen suunnittelu 3D-animointi ja -visualisointi Digitaalinen viestintä

Ylemmät AMK-tutkinnot Koulutusohjelma Ylemmät AMK-tutkinnot Konservointi Konservaattori (ylempi AMK) Mediatuottaminen Medianomi (ylempi AMK) Musiikki Musiikkipedagogi / Muusikko (ylempi AMK) Kulttuurituotanto Kulttuurituottaja (ylempi AMK)

Vastaavatko opinnäytetyössä osoitetut tiedot ja taidot työelämän odotuksia ja vaatimuksia? Työelämään syntyy uudenlaisia ammatinkuvia sekä osaamista. Pysyvätkö ammattikorkeat perässä? Tarve kehittää opintojen ja työelämän välistä siirtymävaihetta on ilmeinen.

opettaja opiskelija työelämä

Opiskelijalle osaaminen esille! aiheita opinnäytetyölle työelämään verkostoituminen mutkaton etätyöskentely! Opettajalle & ammattikorkeakoululle työkalu opinnäytetyöskentelyyn ja opiskelun ohjaukseen uusi oppimisympäristö, uudet mahdollisuudet alaa kehittävän tiedon jakaminen Työnantajalle uusi rekrytointikanava omaa organsaatiota kehittäviä opinnäytetöitä mahdollisuus vaikuttaa opetuksen sisältöihin

Siis mitä? - monisuuntaisen oppimisen kanava - rekrytointifoorumi - helppokäyttöinen alusta  - hyödyntää sosiaalisen median työkaluja

Koulutukset & tapahtumat Työelämän edustajille sosiaalinen media rekrytoinnissa mentorointi oppilaitosyhteistyö Opiskelijat oman osaamisen esille tuominen blogi portfoliona sosiaalinen media & pilvipalvelut opiskelussa Opetushenkilökunta Tekijänoikeudet Ohjaaminen avoimessa ympäristössä sosiaalinen media & pilvipalvelut opetuksessa

Tuomas Korkalainen tuomas.korkalainen@metropolia.fi reititin.metropolia.fi proksi.metropolia.fi twitter.com/reititin facebook.com/reititin