Yritysraportti Tulokset (päivitetty ) Vastaajamäärä (N) = 75

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Advertisements

. AKL:n 42. Autokauppiaspäivät Hilton Helsinki Kalastajatorppa Puheenjohtaja Pekka Helander Autoalan Keskusliitto ry.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys Kaikki isännöitsijät 2008 Esityksen sisältö 1.Tutkimuksen tausta ja toteutus v Hallitukset (vastaajat)7.
Opiskelijat työmarkkinoilla vuonna 2011 Ympäristöasiantuntijoiden Keskusliitto Lokakuu 2011 Real Stats Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Valtakunnallinen vuokratyöntekijätutkimus 2007 Promenade Research Oy Pekka Harjunkoski Tutkimuspäällikkö
Yhdistyksen toiminnan kehittäminen
Isännöinnin uusi rooli taloyhtiön viestinnässä
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2007 Lehdistötilaisuus klo Suomen Isännöintiliitto ry.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Suomen Liikunta ja Urheilu Oman seuran analyysi Seurakehittäjien työkalu seurojen itsearviointiin ja apuvälineeksi kehityshankkeisiin.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Valmistuvien ryhmien ryhmänohjaajakoulutus. Arviointilomake: Omnia – valmistuvat 2009.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
RAP / PS -kysely RTL ry - RAKLI ry
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
HYKS-lautakunta , oheismateriaali B Potilastyytyväisyysmittaustulosten tiivistelmä.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Helsingin seudun yhteistyön arviointi 2008 kaupunginjohtaja Jussi Pajunen
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
ITÄ-SUOMEN RAKENNERAHASTOPÄIVÄT MANNER-SUOMEN ESR-OHJELMAN ARVIOINTI Aila Ryynänen Neuvotteleva virkamies TEM, alueiden kehittämisyksikkö.
Valmistuneiden seuranta. Seurannan tausta ja kohderyhmä  Valmistuneiden nykyisten tilanteiden selvittäminen ja seurannan mallin luominen  Ammattiopistoissa.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kooste Finna-organisaatioiden palautekyselystä Finna-konsortiokokous
Harjoitustyö Rässe Ryhmä ja ajankohta Tässä harjoitustyössä suunnitellaan Yritys oy:n tilausjärjestelmä. Harjoitustyön tavoitteena on tehdä.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Yleistä tutkimuksesta
Rauman kauppakamarin Työvoima- ja osaamiskysely  Sähköinen kysely –  Kysely lähetettiin 307 kauppakamarin jäsenelle  Vastanneita 114,
Varhaiskasvatuksen asiakaskysely avoin varhaiskasvatus Varhaiskasvatuksen asiantuntija Marita Käyhkö
Isännöinnin Asiakastyytyväisyys yhteenveto 1 Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2010 (N9772) Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia.
Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2012 Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia yhteensä: 50.
Seurakuntavaalit 2010: miten äänestettiin ja miksi Onnistuiko ensimmäinen kerta? Cafe Agricola 13/ Helsinki Harri Palmu, Kirkon tutkimuskeskus.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finnan käyttäjäkysely 2014 Eri aineistojen kiinnostavuus aineistotyypeittäin ja sektoreittain.
Pääkaupunkiseudun lukio-opiskelua koskeva kysely 2016 Kauniainen
Julkistus Aineistot:
Pääkaupunkiseudun lukio-opiskelua koskeva kysely 2016 Vantaa
Valmistuvien ryhmien ryhmänohjaajakoulutus
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
EL-/EHL-koulutuksen evaluaatio 2016
Kansalliskirjaston palvelukysely 2016: tuloksia Finnan osalta
Kansalliskirjaston palvelukysely 2016: tuloksia Finnan osalta
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Arvio maan hallituksen 8. 9
Uskonto ja kriisit nuoren elämänkulussa
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kuntaraportti Siikalatva
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Best in Class Hankinnan kehittämistyökalu
Loimulaiset arvot Loimun tulevaisuus –jäsenkyselyn 2018 tuloksia
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry
Esityksen transkriptio:

Yritysraportti Tulokset (päivitetty 21.4.2017) Vastaajamäärä (N) = 75 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset (päivitetty 21.4.2017) Vastaajamäärä (N) = 75

Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus™ 2017 Perustiedot Tutkimuksella selvitettiin taloyhtiöiden hallitusten jäsenten asiakaskokemuksia isännöintipalvelusta. Kohderyhmä ja jakelu: Kyselykutsut lähetettiin sähköpostilla isännöintiyrityksen toimesta omien asiakastaloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille ja jäsenille. Vastaajia muistutettiin vastausajan puolessa välissä. Toteutustapa: web-kysely, avoin vastauslinkki, vastaaminen nimettömänä. Toteutusajankohta: 1.-19.2.2017 Vastaajamäärä näkyy raportin etusivulla. Tutkimuksen koordinointi: Suomen Isännöintiliitto ry Tutkimuksen toteuttaja: Good House Oy

Tiivistelmä tuloksista Yleistä yrityksenne tulostasosta: Yrityksenne tulokset ovat erinomaiset! Tulosta rakentavat tyytyväisten vastaajien erittäin suuret osuudet sekä kriittisten vastausten puuttuminen käytännössä kokonaan. Suhteessa omaan vertailuryhmään (pääkaupunkiseutu N=1971) tulokset ovat kaikilta osin vertailuryhmää paremmat. Verrattuna edelliseen tutkimukseen (2015) tulokset ovat parantuneet kautta linjan. Kokonaisarvio isännöintipalvelusta on erinomainen. Kokonaisarvion arvosana (4,28) on vertailuryhmää merkittävästi parempi (+0,43). Vastaajista 92% antaa kokonaisarvosanan hyvä tai erinomainen (vertailuryhmässä 72%). Kriittiset arviot puuttuvat käytännössä kokonaan. Verrattuna edelliseen tutkimukseen kokonaisarvosana on parantunut (+0,17). NPS-suositteluindeksin tulos (52) on erittäin hyvä ja parantunut edellisestä tutkimuksesta (+20). Suhteessa vertailuryhmään tulos on merkittävästi parempi (+39). Suosittelijoiden osuus (53%) on korkeampi kuin vertailuryhmässä (37%) ja ei-suosittelijoita on vain 2% vastaajista (vertailuryhmässä 24%). Neutraalien vastausten osuus (45%) on vertailuryhmää korkeampi. Nykyisen yhteistyön arviointi ja luottamus isännöintiyritykseen tulevaisuudessa: Tulokset läpi koko tutkimuksen ovat kiitettävällä yli 4,00-tasolla, osittain jopa 4,50-tasolla, ja kaikissa kohdissa vertailuryhmää paremmat. Vain kahdessa kysymyksessä jäädään niukasti alle 4,00-arvosanoihin, mutta niissäkin tulokset ovat vertailuryhmää paremmat. Kriittisiä arvioita (arvosanat 1 ja 2) on erittäin vähän, vain muutamia yksittäisiä koko tutkimuksessa. Tulokset ovat kaikissa kysymyksissä parantuneet edellisestä tutkimuksesta. Tulosparannukset ovat osittain merkittäviä (max +0,33). Henkilöarvioinnin tulostaso: Isännöitsijäkohtaiset tulokset ovat tasaisen erinomaisella tasolla kaikilla isännöitsijöillä. Yhden isännöitsijän tulokset ovat vielä selvästi muita paremmat. Muutamaa yksittäistä tulosta lukuun ottamatta kaikki tulokset ovat reilusti yli 4,00-tason. Myös henkilötason tulokset ovat kaikilta osin vertailuryhmää paremmat ja parantuneet edellisestä tutkimuksesta.

Nykyisen yhteistyön arviointi

Nykyisen yhteistyön arviointi

Nykyisen yhteistyön arviointi

Luottamus isännöintiyritykseen tulevaisuudessa

Suosittelu

Isännöitsijän arviointi

Taustatiedot