RADIOTOIMITTAJA.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Luonto ja Raamattu. Peruskysymyksiä ja syytöksiä Miten ihminen on osa luomakuntaa? Miten uskonkäsityksemme vaikuttaa siihen, miten kohtelemme luontoa?
Advertisements

KOKEESEEN KERTAAMINEN. ENNEN LUKEMISTA  Herätä kiinnostuksesi:  Mieti, mikä sinua kiinnostaa luettavassa  Mihin tarvitset tietoa, jota olet ryhtymässä.
TIPTOP – Lessons learnt Sisältö Tiptop-projektissa opittua, osallistujien terveiset seuraaville projekteille. Mitä tässä projektissa onnistui.
TUTUSTU KIRJAILIJAAN Tarinoita kirjoittajan takaa.
Jukka Saari haastattelu. Tietoa jota et ehkä tiennyt henkilöstä jota et tiennyt!!!
1 Työhyvinvointikartoitus tuntiopettajille ja luennoitsijoille Wahren-opisto.
Case-esimerkit Tutorleiri 2014 Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunta.
Miten viestiä medialle partiosta? Laura Aimola Miten viestiä medialle partiosta? / Lippukuntapäivä
Tervetuloa koulutukseen!. Ohjelma Kuulumiskierros Toimintaa Itsensä virittäminen ennen ryhmätilannetta Kotitehtävän läpikäynti Tulevaisuustyöskentely.
Tervetuloa koulutukseen!. Lankarulla-piiri 1.Mikä asia on jäänyt erityisesti mieleen koulutuksesta? 2. Millä sanalla kuvailisit koulutusta?
13 Mielenterveyden häiriöt ulottuvat lievistä vaikeisiin Ydinsisältö.
DigiOpit Verkko-opinnot –teemaryhmän verkkotapaaminen
Opetusteknologia. Kysymykset Voisitko kertoa työstäsi? Kytöharju työskentelee Tampereen yliopiston tietohallinnossa. Onko työsi mielestäsi mielenkiintoista?
© COACH 1.jakso: MINÄ JA JOHTAMISTYÖ Tampere Vuorovaikutus oppisopimustarkastajan työssä ”Millä työkaluilla?”
YOPALAn ja Jyväskylän yliopiston opiskelijakyselyn vertailua
Keskustele kaverin kanssa:
Kysely sosiaalisen median käytöstä
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Oletetaan, että kello on Olet oikein väsynyt ja turhautunut…
Hyvä johtajuus – hyvinvoiva lapsi
AAAK 2015 ihmisprojekti OTSIKKO Palautus myCoursesiin 4. 12
Mitä koulupäivään liikettä lisääviä asioita jo teemme?
Yleistajuisemman artikkelin kirjoittaminen
17. Löydä oma alasi s. 81‒83.
Verkostoituneen biotalouslukion esiselvityksen laatiminen
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
Arttu, Amos, Kasimir & Markus
Sadusta uutiseksi Kirsi Hautamäki.
Korkeakoulukirjastojen tulokset
Opeka-kyselyn tulokset
Vastuullisuus Askel 7.
PAAVALI Henkilö Paavali ainut apostoli, joka ei henkilökohtaisesti tavannut Jeesus Nasaretilaista alkuperäiseltä nimeltään Saul, lähtöisin Vähästä-Aasiassa.
Miten oppilaiden vertaisarviointitaitoja tullaan kehittämään Mäntsälässä luokilla 1-9?
1 TIETOINEN JA TIEDOSTAMATON
Oppilaanohjaaja Sari Kuutsa-kettunen
TAIDOT EDELLÄ © Petteri Elo OPS-koulutus 2016
Pasi Kurttila Markku Lang.
Instagram.
Elinan kokemukset ja oppimiset Taitava Viestijä –kurssilla
Vinkkivideo työnhausta
Paavali Henkilö Paavali ainut apostoli, joka ei henkilökohtaisesti tavannut Jeesus Nasaretilaista alkuperäiseltä nimeltään Saul, lähtöisin Vähästä-Aasiassa.
Minä kuljettajana.
Oppiainerajat ylittävä tehtävä
Kielitietoisuus.
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
Sokeritehtaalla.
Tuottotehtävä tekstitaitokokeessa
TERVEYSTIETO 8 4. Perheen merkitys.
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi
PELI-IPPO INNOKAS PELI STEP 5
TILASTOKUVIO kuvio on voimakkain tapa esittää tietoa
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Opintopsykologi Katja Hietanen
Talvirenkaiden kunnon kehittyminen
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Polut hoitoon ja kuntoutukseen – projekti OTE7
Koulutus- ja opetusyhteistyö Opintohallintoon ja kirjauksiin liittyviä kysymyksiä Taustamateriaali kokoukseen (OKM, Ristiinopiskeluhankkeet,
Kalvosarja on laadittu Global Meal –hankkeessa
Roolileikki - Läksykerhossa
KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat
Arviointi, vaikutukset ja vaikuttavuus HYTE -työssä
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Video.
IPPO työkalu uuden opetussuunnitelman mukaiseen toimintaan
Esityksen transkriptio:

RADIOTOIMITTAJA

Haastattelimme radiotoimittajaa nimeltä Petteri Löppönen ja pyrimme saamaan häneltä monipuolista tietoa liittyen radiotoimittajan työhön. Tehtävämme oli saada selville ammatin hyvät ja huonot puolet sekä minkälaista tämä työ on.

RADIOTOIMITTAJA Journalisti (toimittaja tai lehtimies) kerää ja levittää tietoa tämän hetkisistä tapahtumista, ihmisista , trendeista ja puheenaiheista. Radiotoimittaja tarvitsee työssään nettiä ja radiota jolla hän välittää uutisensa.

HAASTATTELU Meidän miettimämme kysymykset: Mikä uutinen on jäänyt sinulle erityisesti mieleen? Mitä radiotoimittajan työ vaatii? Kuinka haastava tämä työ on? Kuinka kauan tähän työhön kouluttaudutaan? Onko työ mielenkiintoista?

KOOSTE HAASTATTELUSTA Tehtävämme oli haastatella radiotoimittajaa ja ottaa selvää minkä laista työ on ja mitkä ovat sen parhaat tai huonoimmat puolet. Kysyimme seuraavia kysymyksiä: Mikä uutinen on jäänyt sinulle erityisesti mieleen? -Japanin tsunami Mitä radiotoimittajan työ vaatii? -Se vaatii esiintymis halua, ja lähdekriittisyyttä ettei usko kaikkea mitä sanotaan. Kuinka kauan tähän työhön kouluttaudutaan? -Se riippuu, keskimäärin 5 vuotta. Onko työ mielenkiintoista? -Onhan se, mutta se on samalla stressaavaa, koska se on kolmivuoro työtä ja siinä menee yörytmit sekaisin. Katso video !

VIIMEISET KYSYMYKSET Johtopäätös: Kannattaisi opetella ohjelmointikieltä, nettiä, äänenkäsittelyä, kuvankäsittelyä, Viimeiset kysymykset.

Itsearviointi ryhmästä Ryhmässä työskentely oli hankalaa, koska työnjako ei sujunut. Mutta saimme lopulta työt jaettua ja kaikki rupesivat hommiin. Matkalla tuli vähän erimielisyyksiä, mutta saimme selvitettyä ne. Ryhmätyö sujui kokonaisuudessaan hyvin ja kaikki olivat tyytyväisiä lopputulokseen. Tekijät: Antti Valtteri Miikka Waltteri