©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories 19.10.2012.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Advertisements

11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
JOULUTUTKIMUS 2011 SUOMALAISEN TYÖN LIITTO 1 Lokakuu 2011 Suomalaisen Työn Liitto / T-3368 MAM Joulututkimus 2011.
Rinnakkaislääketutkimus 2010
FC WILD Tyytyväisyyskysely Yleistä/taustaa • Tyytyväisyyskysely järjestettiin toista kertaa tavoitteena saada kuuluviin kentän ääni,
Yksilö ostajana.
Finanssialan Keskusliitto
MIELIPIDEKYSELY SOSIAALI- JA TERVEYSPALVELUJEN TUOTTAMISESTA elokuu 2008.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
VAKUUTUSTUTKIMUS2014 Esitys
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
TURUN YLIOPISTO MITÄ VOIMME OPPIA KANSALAISKYSELYSTÄ ? Sirkka-Liisa Kivelä professori, ylilääkäri.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Kooste UKJ-asiantuntijaryhmien palautekyselystä
Work Research Centre University of Tampere Toisen asteen koulutuksen läpäisemistä ja keskeyttämistä koskeva tutkimus Simo Aho.
Laatua verkko-opetukseen Vopla-hankkeella Helsingin yliopisto Kuopion yliopisto Lappeenrannan teknillinen yliopisto.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
1 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Elokuu 2016.
DEMOKRATIAKYSELY Tekijä: Anne Erholtz. Haluaisin vaikuttaa seuraavien kanavien kautta. Voit valita useamman vaihtoehdon. (Vastaajia: 287)
Tykätään – ostetaanko? Kuluttaja ja luomu Tämän materiaalin tuottamiseen on käytetty MMM:n menekinedistämisrahaa.
Miten kerron koulutuksestani ja työkokemuksestani suomeksi?
KANSALAISTURVALLISUUDEN TILA SUOMESSA näkökulma kansalaisten varautumisen tilaan ja resursseihin eri alueilla Tuula Kekki & Teija Mankkinen
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Heinäkuu 2016.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII TOUKOKUU 2016.
Jaana Kurjenoja Suomalaiset kuluttajina Virossa.
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Suuhygienia: Hampaiden harjaaminen vähintään kaksi kertaa päivässä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Vakuutustutkimus 2012 Esitys
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
PAMin vetovoimabarometri 2016
Finnan käyttäjäkysely 2016
Nuorten äänestysaikeet eduskuntavaaleissa 2015 Kyselytutkimus
Verkkokauppa Internetissä on isompi tavaravalikoima kuin lähimmässä kauppakeskuksessa, siitä voit olla varma.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Telian matkailututkimus
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kansalaisten mielipiteet poliisipalveluista
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Yrittäjyys- ja innovaatiotoiminta ammatillisessa koulutuksessa ja korkeakouluissa Johanna Kolhinen Juha Vettenniemi Anni Tuurnas Kansallinen koulutuksen.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä 2018
Valtaosa joulukaupasta tehdään joulukuussa, mutta marraskuun merkitys voi kasvaa Liikevaihto verrattuna vuoden keskimääräiseen kuukausiliikevaihtoon
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kuntoutuksesta tukea omaishoitajien arkeen – Implementaatiotutkimus omaishoitajien uudistuvien kuntoutuskurssien toteutuksesta, hyödyistä ja vaikutuksista.
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
Nuoret ja trendit -tutkimus
KALLIOLAN SETLEMENTTI Tuhat Suomalaista / Maaliskuu 2019
Suuri verkkokauppatutkimus 2018
Esityksen transkriptio:

©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories

©Think If Laboratories Oy 2012 Tutkimuksen tavoitteet  Selvittää verkkomaksamiseen liittyviä kokemuksia ja mielipiteitä suomalaisten kuluttajien keskuudessa sekä jouluostosten tekemistä verkosta  Tutkimuksessa selvitetyt asiat  Kuinka usein tuotteita/palveluita hankitaan verkosta  Mitä maksutapaa käytetään mieluiten ja miksi  Mitä maksutapaa haluttaisiin käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi helpompaa  Suhtautuminen verkkomaksamisen turvallisuuteen ja helppouteen  Verkkomaksamisen keskeytymiseen liittyvät kokemukset  Verkko-ostamisen esteet  Rahan käyttäminen verkosta tehtäviin jouluostoksiin

©Think If Laboratories Oy 2012 Kohderyhmä ja tutkimuksen toteutus  Kohderyhmänä vuotiaat suomalaiset  Kyselyn toteuttaminen  Sähköinen kysely Think If Laboratories Oy:n kuluttajapaneelissa  Kysely tehtiin  Vastaajia 1103 kpl  Ostanut verkosta 941 kpl  Ei ole ostanut verkosta 162 kpl

©Think If Laboratories Oy 2012 Tutkimuksen aineisto/ demografiat kpl% Sukupuoli Mies55250 Nainen55150 Ikäryhmä vuotta vuotta vuotta vuotta vuotta31529 Asuinpaikka Etelä-Suomen lääni54049 Länsi-Suomen lääni36833 Itä-Suomen lääni868 Oulun lääni807 Lapin lääni293 Koulutus Kansakoulu, peruskoulu tai keskikoulu14413 Ylioppilas1019 Ammatillinen koulutus23822 Opistotutkinto tai muu keskiasteen koulutus30428 Ammattikorkeakoulututkinto12812 Yliopistotutkinto18817

©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

©Think If Laboratories Oy 2012 Ostanut tuotteita/palveluita verkosta

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkokaupasta ostaneilta: Kuinka usein ostat tuotteita/palveluita verkosta?

©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko ostanut tuotteita/palveluita verkosta viimeisen vuoden aikana?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä seuraavista maksutavoista käytät mieluiten maksaessasi verkko-ostoksia?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä muita maksutapoja käytät?

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkosta ostaneet/ Maksutapojen käyttö

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

©Think If Laboratories Oy 2012 Mitä maksutapaa haluaisit käyttää enemmän, jos sen käyttäminen olisi nykyistä helpompaa?

©Think If Laboratories Oy 2012 Missä määrin olet samaa tai eri mieltä seuraavien verkkomaksamista koskevien väittämien kanssa?

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksamiseen on tarjolla riittävästi vaihtoehtoja

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen on nopeaa

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen voisi olla nykyistä sujuvampaa

©Think If Laboratories Oy 2012 Verkkomaksaminen on turvallista

©Think If Laboratories Oy 2012 Haluaisin, että verkkomaksaminen onnistuisi aina yhdellä ”klikkauksella”

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein verkko-ostoksesi on jäänyt tekemättä seuraavien syiden vuoksi?

©Think If Laboratories Oy 2012 Maksaminen on ollut liian hankalaa tai maksu- järjestelmä on liian hankala käyttää tai epäselvä

©Think If Laboratories Oy 2012 Maksuyhteys ei ole tuntunut riittävän turvalliselta

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka usein ostoksesi on jäänyt tekemättä, koska maksaminen ei ole onnistunut?

©Think If Laboratories Oy 2012 Oletko törmännyt verkko-ostoksia tehdessäsi suoranaisiin huijareihin tai huijausyrityksiin?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka paljon käytät arviosi mukaan rahaa verkkokaupoista tehtäviin jouluostoksiin?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka suuren osan verkon kautta tehtävät joululahjaostoksesi muodostavat kaikista joululahjaostoksistasi?

©Think If Laboratories Oy 2012 Kuinka suuren osan verkon kautta tehtävät joululahjaostoksesi muodostavat kaikista joululahjaostoksistasi?

©Think If Laboratories Oy 2012 Ostatko tänä vuonna enemmän vai vähemmän joululahjoja verkon kautta kuin viime vuonna?

©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Miksi et ole ostanut verkosta?

©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Kuinka todennäköisesti ostat jotakin tuotteita tai palveluita verkosta seuraavan vuoden aikana?

©Think If Laboratories Oy 2012 Ei ole ostanut verkosta: Mikä saisi sinut ostamaan verkosta (yksi syy)?