Best Practice sosiaaliset mediat. Tarjous  Kaikki yksityiskohtaiset tarjoukset tulee tehdä henkilökohtaisessa yhteydenpidossa  Viittaa aina MyAloeVera-sivullesi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Advertisements

LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Tervetuloa Tekesin asiointipalveluun! Palvelussa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta ja nopeuttaa.
Kaupunkiympäristöt tutuiksi tutkien BMOL syyspäivät Sibelius-lukio, Helsinki Workshopin vetäjät: Virpi Hirvensalo ja Krista Koskelo Maantieteen.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
Change Day on työkalu kohti parempia palveluita Change Day tuo asiakkaan äänen kuuluville henkilöstön kautta. Change Day on työkalu henkilöstölle oman.
PowerPoint esitykset. Yksi keskeinen osa tietotekniikkaa on tiedon etsintä ja sen luotettavuuden arviointi. Tässä työssä harjoitellaan sen lisäksi lähdeluettelon.
Käytännön kokemuksia sosiaalisesta mediasta Case Helsinki Mari Somero ja Riitta Kokkonen, Helsingin kaupungin matkailu –ja kongressitoimisto,
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
SIHTEERI MARJATTAKOULU Apua ja neuvontaa. Ottakaa yhteyttä! puh Sihteerikoulutus / HS & KE.
Sosiaalinen media Sofia Husso Tyrnävä. Mitä se on.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Aarresaari.net käyttäjien kokemustenvaihtoa
Ryhdistä yhdistystä treffille: Missä ja miten yhdistys viestii?
HAALARIMERKKI- KOKEILU
Tulevaisuuden uutta osaamista
Partion arvokeskustelu
Yleistajuisemman artikkelin kirjoittaminen
Nuorten työpaja Tyttösalibandyseminaari
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Tekijänoikeudet © Marjo Ahola
OSOITE Katuosoite/koordinaatit TILAT
AVAAJAN 2. TARJOUS 2 YLI 1 SARJASSA
Projektityö Blogi/Wiki –ryhmät – sähköposti opettajalle
Sosiaalinen media.
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
Tekijänoikeudet Etsitään pareittain vastaukset eri tilanteisiin, käyttäkää lyijykynää! Katsotaan yhdessä, keskustellaan Kootaan tilanteet ja selitykset.
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

FIRMANI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Media säätiöiden seuraajana ja valvojana
SNAPCHAT.
HISTORIAN *.
Finna.fi:n somemarkkinointi
Instagram.
TEKIJÄNOIKEUDET Veera 9B.
SOTE-tieto SOMEssa Jari Porrasmaa
Mikä Change Day? Change Day on työkalu kohti parempia palveluita
Terveysväittämät.
Kuntouttavan päivätoiminnan malli
Vertaisauditointi.
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Ohjelman graafinen ilme ja viestintä
Piirtäminen harrastuksena
Savikko.
Finna Aineistotyyppityöpaja
Syö aivosi virkeiksi™ -tyhykoulutus
Järkevän lääkehoidon viestintäkampanja
KANSILEHTI LUONTAISET TAIPUMUKSET™ KIIHDYTYSPÄIVÄN VALMENNUSMATERIAALI 1. Viestintätyylit/vuorovaikutusharjoitus 2. Palautteenanto 3. Ongelmanratkaisu.
Internetin käyttö opetuksessa
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Facebook JYTY-koulutus
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Nuorten seuravalmennus suunnistusseurassa Välitehtävät
CABAS Alihankkijakytkennät
Terveiset Yö-ryhmästä
Tiedotustilaisuus
Nuorten Ohjaamo-palvelut – tukea koulutuksen ja työn poluilla
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Viestinnän työkalupakki
Case Hiil Hooyo – Neuvola maailmalle!
Tervetuloa uuteen PowerPointiin
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Henkilökohtaisen opintosuorituskielen merkintä alkaa 1.8
Suomi.fi-viestien käyttöönotto

Sosiaalisen median kuvamalli
Esityksen transkriptio:

Best Practice sosiaaliset mediat

Tarjous  Kaikki yksityiskohtaiset tarjoukset tulee tehdä henkilökohtaisessa yhteydenpidossa  Viittaa aina MyAloeVera-sivullesi tai pyydä seuraajiasi ottamaan sinuun yhteyttä saadakseen enemmän tietoa

Tarjous

Kilpailut Kaikki yksityiskohdat tulee näyttää henkilökohtaisessa yhteydenpidossa Ohjaa aina MyAloeVera- sivullesi

Kilpailut

Ilmoitukset Ostetut mainokset/ilmoitukset eivät ole sallittuja Markkinoinnin ja rekrytoinnin tulee tapahtua omilla ”kiinteillä” paikoilla.

Ilmoitukset

Lääkkeelliset väitteet & luvattomat terveysväitteet Olet vastuussa: Somessa jakamistasi linkeistä Postauksiesi kommenteista

Varmat lähteet Tuotekuvasto Kotisivu Foreverin postaukset Facebookissa ja Instagramissa Kuukauden tuote Lifestyle

# Hashtags Ei luvattomia terveysväitteitä Ei lääkkeellisiä väitteitä

# Hashtags #puhdistuskuuri #detox #allergiavapaa

# Hashtags #uusielämä #kickstart #uusiminäsi

Ennen- ja jälkeen-kuvat Kuvien yhteydessä tulee aina mainita, että tulos on yhdistelmä ruokavaliota ja liikuntaa

Ennen-ja jälkeen- kuvat

Best Practice Samat säännöt pätevät myös suljetuissa ryhmissä

Onnea matkaan!