HRD-Kunto – tuotteen markkinointi -markkinoinnin kohderyhmät -myyntimenetelmät -myynnin välineet.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Esteetön opiskelu Jyväskylän yliopistossa Hannu Puupponen Hakija- ja opiskelijapalvelu (T256)
Advertisements

Turvallisuustekniikan neuvottelukunta (TENK), Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) ja Kemianteollisuus ry Kirsi Levä I Turvallisuusosaamisen kehittäminen.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
PELIROHKEUDEN KEHITTÄMINEN- KOULUTUSPÄIVÄT Suomen Urheiluopisto, Vierumäki JÄÄKIEKKOVALMENTAJAKERHO.
Projekteista pysyviksi käytänteiksi Sakari Kainulainen Sokran hanketyöpaja , Kuopio.
Työhyvinvointikysely Koulutuksen tutkimuslaitos Kysymysten ja osa-alueiden keskiarvot 2012, 2011 ja 2010 Vastaajia
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Pertti Strandman ja Samuli Viitala.
Ylemmän toimihenkilön rooli Suomen tulevaisuuden menestyksessä Ole Johansson puheenjohtaja, EK.
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Kuntoutusta uudistamaan kuntoutujan etu edellä
NYKYTILAN KUVAUS Maaseudun kehittäminen
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Laaja-alainen osaaminen
Työkyvystä huolehtiminen osaksi opiskelijoiden arkea Loviisan malliin
Maatalouskoneiden huolto
Erilaisia ryhmäviestintä- tilanteita
Yrittäjä, sinä ja työntekijäsi olette yrityksesi tärkein voimavara!
Tuotteen dokumentointi
Varhaiskasvatuksen liikuntasuositukset
Koulutusyhteistyön sopimusasiat –seminaari Kari Pitkänen
Fyysisen aktiivisuuden lisääminen oppilaitosten arjessa
Job Shadowing in uk.
Finnan viestintäkatsaus
Muutoksen hallinnan työvälinekokonaisuus
TE1 Terveyden perusteet
Merja Fischer, Tkt, KTM Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Opiskelija Työelämä Henkilöstö Kansainvälinen toiminta
Luontoliikunta soveltuu kaikille
Finna.fi:n somemarkkinointi
TYÖHYVINVOINTI JA TYÖKYKY TYHY / TYKY
Pelaajapolkujen nykytila
Ohjaamojen monialainen yhteistyö tukee pitkäaikaistyöttömien nuorten hyvinvointia Jukka Lidman, Ohjaamo Forssa.
Henkilöstö kilpailutekijänä
Kati Rantonen p
Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
SINUSSA ON POTENTIAALIA
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
KESKI- SUOMEN PELASTUSLAITOKSELLA VUONNA 2013 KÄYTÄNNÖN KOKEMUKSIA
Laadunhallintajärjestelmän kehittäminen Amistossa
Verkoston toiminta kehittyy – missä mennään?
Imatran kaupunki liikuntapalvelut
TYKY-TOIMINTA 2014 Esityksen alaotsikko Esittäjän nimi.
Työpaikkaselvitys (lähde Antti-Poika ym. 2003)
OPH:n kansainvälistymispalvelut –osaston ohjelmia
Ajankohtaista maaseuturahoituksesta
LEIJONAKIEKKOKOULU Pohjoinen alue Tapio Kontio 1.
TäsmäKoulutus ja muut osaamisen kehittämisen palvelut
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Avustussääntö Hyvinvointipalvelut Vanhusneuvosto
Rahoitusasiantuntija Verna Mustonen Kajaani
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Hannu Hoffren puh Poistumisturvallisuuden merkitys ja toteuttamiskeinot sairaaloissa ja käytännön toteutuksen malleja.
Viestinnän työkalupakki
Tervetuloa Innokylään!
Validointi vapaassa sivistystyössä
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
POTKA-verkoston arviointi - kyselyn tulokset
Liikkuva ja osallistuva amis – työkykyinen ja luova ammattilainen
Johdon valinnat 1/3 Pääjohtajan ja toimialajohtajat nimittää viraston käynnistymisvaiheessa valtioneuvosto ja hallintojohtajan ja oikeusturvayksikön päällikön.
OY-Oamk-yhteistyön organisointi
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
Palokuntatoiminnan viestintästrategia
Palveluasuminen Suomen Kuurosokeat ry:n kuntoutumis- ja asumispalvelut tuottavat kuurosokeille ja kuuroille suunnattua asiakaslähtöistä palveluasumista.
Koulutuskiertue Suomen Sotaveteraaniliitto, Leena Seppälä.
Kumppanuus-/yrityspolkumalli
Esityksen transkriptio:

HRD-Kunto – tuotteen markkinointi -markkinoinnin kohderyhmät -myyntimenetelmät -myynnin välineet

Markkinoinnin kohderyhmät -monitahoinen päätösprosessi yrityksessä  monta markkinointikohdetta -johto, työterveys, henk.pääll., liikunta -myös yrityskoko ja –laatu vaikuttaa -pieni  päätös heti -iso  perustelua ja valmistelua ”kauan” -pitkällä tähtäimellä johto ”maksaa” kaikki toiminnat yrityksissä

Markkinoinnin kohderyhmät -johto -aina ”puheisiin” jos mahdollista -perustelut -liikunnan merkitys -liikuntaa tehdään tosissaan -positiivista henkilöstötyötä -tuottaa terveyden, työkyvyn ja tuottavuuden kautta

Markkinoinnin kohderyhmät -henkilöstövastaava – TYKY-vastaava -osaksi TYKYä, työterveyttä vai liikuntaa? -perustelut -liikunnan merkitys - yritystasolla -liikuntaan motivointi - yksilötasolla -tarkat faktat ja seuranta -tukee työkyvyä ja järkeistää liikuntatoimintaa

Markkinoinnin kohderyhmät -työterveys -osaksi TYKYä – tukee työterveystyötä -yhteistyötä vai ei ? -perustelut -faktat yritystasolla -liikuntaan motivointi ja ohjeet yksilötasolla -yksilötiedot työterveydelle

Markkinoinnin kohderyhmät -ihmiset -yrityksen sisäinen lanseeraus ratkaisee vs. markkinoinnin kohteet -ihan ilman vihjettä -osana terveystarkastusta -osana kehittämisohjelmaa -osana liikuntajuttuja

Myyntimenetelmät Yritysmyynti -presentaatio ainoa mahdollisuus -lehtimainonta turhaa! -kontakti ”ylös” -perustelut vastuuhenkilölle (laatu, joustavuus, hinta, valtakunnallinen tuote…) -yhteistyökokous, henk.hall, työterveys, ym

Myyntimenetelmät Ihmiset -esittelyt (koko henkilöstö, yhdyshenkilöt, esimiehet, jne) -puffi henkilöstölehteen, tms. -info illa -osallistujaesite

Myynnin välineet Esite Presentaatioaineisto (Powerpoint, kalvot) Puffit Osallistujaesite