Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
The Tall Ships’ Races Hki 2013 Turistikyselyt paikan päällä Suodatuksena: muut kuin Suomen kansalaiset tai Pk-seudulla asuvat.
Median kohtaaminen EuroSkills-kilpailijana edustatte:
Sapuska - Kansainvälistä liiketoimintaa elintarvikkeista 2008 – 2012 Joensuu DM Copyright © Tekes.
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Ovatko klubini IT-asiat kunnossa Sivujen ajantasaisuus Uudet mahdollisuudet.
Elävä kaupunkikeskusta ry:n strategia 2010 – 2015 (viimeistely) Esitys hallituksen kokoukselle Strategiaryhmän valmisteluun perustuva toiminnanjohtaja.
Ammattikorkeakoulujen TKI-johtajaverkosto
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Millaista osaamista yritykset tarvitsevat lähivuosina? Kauppakamarin osaamisselvitys vuoteen 2016.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Koulujen kesälomien siirtämiseen liittyvä kysely Tammikuu 2013.
Kuntalaki uudistuu -seminaarisarja: Miten kunnallisen päätöksenteon läpinäkyvyyttä ja luotettavuutta parannetaan? Puoluerahoituksen kehittämistä.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Kodin ja koulun yhteistyö Harjun koulun huoltajien kysely Harjun koulu 2014.
Asiakastyytyväisyyskysely ulkomaisen tutkinnon tunnustamispäätöstä hakeneille 2009 Opetushallitus Tutkintojen tunnustaminen ja vertailu –yksikkö.
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
TOIMINNAN PAINOPISTEET 2014 JYTYLIITTO ITÄ-SUOMI ALUEHALLITUS, Liite 2.
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
Kauppakamarien Venäjä –kysely jäsenyrityksille 2015 – Helsingin seudun kauppakamarin tuloksia Kaikkien kauppakamarien jäsenyrityksien kyselyyn vastasi.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Pohjanmaa 1.
UusiKunta-selvityksen viestintä Henkilöstöryhmä Tiedottaja Sini Saares.
SAK:n luottamushenkilöpaneeli ”Sairauspoissaolot” Toukokuu 2012 N=1034.
Yleistä tutkimuksesta
Terveempi Pohjois-Suomi- hanke ”Kainuun hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen toimenpidekokonaisuus” Kainuun maakunta-kuntayhtymä Merja.
Rauman kauppakamarin Työvoima- ja osaamiskysely  Sähköinen kysely –  Kysely lähetettiin 307 kauppakamarin jäsenelle  Vastanneita 114,
Toimintaohjeet opelle
Kansainväliset tutkinto-opiskelijat Suomen yliopistoissa Tuure Pitkänen SYL:n hallituksen jäsen.
Ohjeita esityksen pitämiseen
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Keski-Pohjanmaa Yrittäjät 1.
Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88.
TULEVAISUUDEN KUNTA alustavia nostoja ja havaintoja MDI:n selvitysmateriaalista Vantaa |
EL- ja EHL-koulutuksen arviointi 2014 Kysely toteutettu huhtikuussa 2015.
724. Pelisääntökysely 10/23/15. Kysely urheilevan lapsen vanhemmalle 1. Laji?
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Työhyvinvointikysely Koulutuksen tutkimuslaitos Kysymysten ja osa-alueiden keskiarvot 2012, 2011 ja 2010 Vastaajia
ENNAKKOTIETOJA SYYSKUUSSA 2013 JULKAISTAVASTA T-MEDIAN LUOTTAMUS & MAINE -TUTKIMUKSESTA: Julkaisemme yhdessä Talouselämän kanssa listan Suomen hyvä- ja.
Yritysraportti Tulokset (päivitetty ) Vastaajamäärä (N) = 75
PRIIMA-seuran aikuisliikkujien palautekysely 2016 – koonti
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
Kansalliskirjaston palvelukysely 2016: tuloksia Finnan osalta
Korkeakoulukirjastojen tulokset
Luen, kirjoitan ja kerron
Finnan käyttäjäkysely 2016
Kansalliskirjaston palvelukysely 2016: tuloksia Finnan osalta
Yleisten kirjastojen tulokset
Finnan käyttäjäkysely 2016
(SUURI) KANDIKYSELY Syksyn kysely on auki
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Vastaajina 1122 yritysjohtajaa koko maasta
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Kuntaraportti Siikalatva
Kysely yleisille kirjastoille 2013
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Uudellemaalle kilpailukykyä asuntopolitiikan kautta
Loimulaiset arvot Loimun tulevaisuus –jäsenkyselyn 2018 tuloksia
Työtapaturmat Tilastojulkaisun graafit, toimialat
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Kuntoutusverkoston (KUVE) arviointikyselyn tulokset
Esityksen transkriptio:

Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari

Jäsentyytyväisyyskyselyn toteutus 2016 Kohderyhmän muodostivat kauppakamarin jäsenyhteisöiden yhteyshenkilöt. Huom! aikaisemmilla kerroilla kysely on lähetetty myös kaikille kauppakamarin luottamushenkilöille. Tutkimus toteutettiin sähköposti-informoituna web-kyselynä viikoilla Tutkimukseen vastasi 77 kohderyhmään kuuluvaa henkilöä. Vastausprosentti oli 16 %. Vastausasteikkoja ja kysymysten muotoiluja on muutettu niin, etteivät tulokset ole suoraan vertailukelpoisia aikaisempien jäsenkyselyiden tuloksiin.

Vastaajien taustatiedot Mikä on yrityksenne/organisaationne pääasiallinen toimiala? N=77 Teollisuus 18 % Rakentaminen 12 % Kauppa 12 % Palvelut 39 % Julkinen sektori 6 % Jokin muu 13 % Mikä on yrityksenne/toimipaikkanne henkilömäärä? N=77 Alle 5 22 % % % % 250 tai enemmän 12 %

Miten arvioit kauppakamarin toimintaan liittyvistä asioista saatavaa hyötyä henkilökohtaisesti tai yrityksenne kannalta? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=erinomainen ja 1=huono

Kaikki vastaajat N=77 Alla on lueteltu kauppakamarin toimintaan ja palveluihin liittyviä asioita. Miten arvioit niistä saatavaa hyötyä henkilökohtaisesti tai yrityksenne kannalta? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=erinomainen ja 1=huono.Keskiarvo Vaikuttaminen ja edunvalvonta3,55 Maksullinen koulutus3,34 Seminaarit ja tapahtumat3,57 Neuvonta3,27 Kansainvälistymiseen liittyvä tuki2,65 Ulkomaankaupan asiakirjat2,89 Jäsentiedotus3,85 Julkaisut (esim. kirjat ja kansiot)3,37 Liiketoimintaa tukevat kontaktit3,58 Verkostot3,83

Oletteko käyttäneet kauppakamarin palveluita viimeisen vuoden aikana?

Mitkä ovat yrityksenne/organisaationne kannalta tärkeimmät kauppakamarin vaikuttamiskohteet? Voit valita 3-5 tärkeintä 1.Yritysten näkemysten esiin nostaminen julkisuudessa 64% 2.Terveen kilpailun edistäminen 48% 3.Osaavan työvoiman saatavuuteen vaikuttaminen 39% 4.Vastuullisen yritystoiminnan edistäminen 39% 5.Sääntelyn vähentäminen 36%

Mitkä ovat yrityksenne/organisaationne kannalta tärkeimmät kauppakamarin vaikuttamiskohteet? Voit valita 3-5 tärkeintä

Millainen mielikuva sinulla on kauppakamarin viestinnästä? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=täysin samaa mieltä ja 1=täysin eri mieltä.

3,65 Saan riittävästi minulle tärkeää tietoa3,95 Kauppakamarin viestintä on kiinnostavaa3,67 Kauppakamarin näkyvyys mediassa on hyvä3,34

Mitä viestintätapoja pidät hyvänä kauppakamarin ja jäsenten välisessä yhteydenpidossa? Voit valita 3 mielestäsi parasta tapaa. sähköinen uutiskirje 88 % kauppakamarin nettisivut 48 % henkilökohtainen yhteydenpito 47%

Mitä viestintätapoja pidät hyvänä kauppakamarin ja jäsenten välisessä yhteydenpidossa? Voit valita 3 mielestäsi parasta tapaa.

Suosittelisitko kokemuksesi perusteella kauppakamarin jäsenyyttä? NPS-luku 2016 Etelä-Karjalan kauppakamarin NPS-luku on 25. NPS-luku (Net Promoter Score) saadaan vähentämällä suosittelijoiden prosenttiosuudesta arvostelijoiden prosenttiosuus. arvosanan 10-9 antaneet =suosittelijat arvosanan 8-7 antaneet=neutraalit>jäävät pois arvosanan 6-0 antaneet=arvostelijat NPS-lukua pidetään hyvänä, jos se on positiivinen. Luku +50 on erinomainen (lähde Wikipedia)

Suosittelisitko kokemuksesi perusteella kauppakamarin jäsenyyttä? Vastaa asteikolla 10-0, jossa 10=ehdottomasti ja 0=en missään nimessä

Minkä yleisarvosanan annat kauppakamarin toiminnasta. Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5 on eriomainen ja 1 on heikko. 3,8 Keskiarvo