Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Lapin yliopisto Osatutkimus D: –vuotiaiden kokemuksellinen hyvinvointi Paltamo Marika Kunnari & Asko Suikkanen.
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
Kuntalaispalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka pohjalta Kauniaisten kaupunki käynnisti pilottiprojektin. palvelumalli:1-3.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Avainlippu- bränditutkimus Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,
MCL ja Infopankki – monikulttuurista yhteistyötä verkossa •Kulttuurikeskus Caisan ja Helsingin kaupunginkirjaston yhteinen hanke •Tietokannan rakentamisen.
Kuntauudistuskysely akavalaisille 2012 Yhteenveto tuloksista
Mielikuvat ja odotukset senioritaloista
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Diabeetikoiden hoitotyytyväisyys Suomessa. Taustaa •Kansallisen diabetesohjelman, Dehkon, yhtenä tavoitteena on, että diabeetikot hallitsevat omahoidon,
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
WELLNESS DIARY HYVINVOINTIPÄIVÄKIRJA
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Röykän koulu Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset, kevät 2014 Vastauksia yhteensä 87 kpl.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
kielten keskus Säädösten ymmärtämistä selvittävä kysely- ja haastattelututkimus Vesa Heikkinen & Aino Piehl Säädöskielihankkeen.
Kuntauudistuskysely akavalaisille 2012 Yhteenveto tuloksista
Liikunta-alan tutkintonimikekysely – Yhteenveto tuloksista –
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Johtava sosiaalityöntekijä terveyssosiaalityön toimijana
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Internetsivujen uudistaminen Konsepti ja vaativuusmäärittely / raportin luonnos (päivitetty )
Liite Patu 8/ KIRKKONUMMEN KUNTA Palvelutuotannon käyttäjäkysely
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
Tilakatsaus Hälyri-projekti 5. Kokous Mitä on tehty? Suunniteltu ja toteutettu järjestelmän runkoa Palvelimeen voidaan ottaa yhteys mobiili-
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Kauppakamarin kesätyömarkkinaselvitys 2015 Markku Lahtinen
Valmistuneiden näkökulmia työelämätaitojen kehittymiseen Reeta Eloranta / U&R.
1 ASIAKAS/PALVELIN -JÄRJESTELMÄ Järjestelmän tarkoituksena on mahdollistaa käyttäjän kyselyt tietokantaan asiakasohjelman avulla. Asiakasohjelma ottaa.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
EL- ja EHL-koulutuksen arviointi 2014 Kysely toteutettu huhtikuussa 2015.
Pre-evaluaatio henkilökunnalle Kati Hämäläinen, sairaanhoitaja EPSHP / tehostetun hoidon toimintayksikkö
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Huomisen kynnyksellä 2016: vuotiaiden näkemykset tulevaisuudesta
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
Vakuutustutkimus 2012 Esitys
Työllisten määrän muutos työssäkäyntialueittain 2014–2015
1 Termodynaaminen systeemi
STM:n hallinnonalan uutissovellus
Koettu turvallisuus lähijunaliikenteessä 2016
Työllisten määrän muutos työssäkäyntialueittain 2014–2015
Telian matkailututkimus
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Kysely opintojen ohjauksesta
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
KALLIOLAN SETLEMENTTI Tuhat Suomalaista / Maaliskuu 2019
Esityksen transkriptio:

Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus Kouvolansanomat.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 6,3 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot.

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Harrastukset KOUVOLANSANOMAT.FI - PROFIILITIEDOT

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tyytyväisyys sivustoon Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi-sivuston tärkeys itselle KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi-sivuston käyttötarkoitukset KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Annettujen ominaisuuksien sopivuus Kouvolansanomat.fi-sivustolle KOUVOLANSANOMAT.FI - SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Kouvolansanomat.fi mobiilissa

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Tutkimuksen toteutus m.kouvolansanomat.fi -sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 6,2 %. Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. Kyselytekniikkana käytetään popup-ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. MOBIILI

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Sukupuoli ja ikä KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI MOBIILI

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Ammattiasema MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Asuinkunta MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Vierailutiheys sivustolla MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI

SPOT® Kävijäprofiilitutkimus 2015 Palvelun saama yleisarvosana MOBIILI KOUVOLANSANOMAT.FI - MOBIILI