Tekesin Asiointipalvelut. Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kysely- tai ilmoittautumislomakkeen luominen Google Driveen
Advertisements

Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Hakulomake Hakulomakkeen luonti, hakeminen ja hakemusten käsittely uudessa palvelussa Marcus Caselius Demotilaisuus.
Vanhuspalvelujen kirjaamisen haasteet
Tuki-info 2014 Tuki-info Vihti Lohja
Kalastuslupien sähköinen kuittivihko on nopein ja helpoin tapa saada yhdellä tilauksella kalastusluvat suurellekin ryhmälle.
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi foorumi ja kuinka kommentoida foorumiin. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
KyläNetti - sivun tekeminen • KyläNetti-sivustoon on luotu valmiiksi esimerkinomainen sivurakenne, jota voi vapaasti muokata • Kaikki sivut eivät ole näkyvissä.
Portal-ohje opiskelijoille. 2 Kirjaudu sisään tunnuksella ja salasanalla. Portaliin kirjauduttaessa käytetään samoja tunnuksia kuin muihin VAMKin IT-järjestelmiin.
Valitse haluamasi raportti, jonka parametreja haluat muuttaa ja tuplaklikkaa sitä.
EURA2007 – rakennerahastohankkeiden hallintajärjestelmä Heli Rintala
Copyright © Tekes Strategisen huippuosaamisen keskittymät Tutkimusohjelmat, Tekesin rahoituksen hakeminen, raportointi ja kustannustilitykset DM.
Toimintajärjestelmän rakentaminen
Forestcluster Research Portal Cost Reporting
Valitse sanomapalkissa Ota muokkaus käyttöön,
Klikkaa Työkalut ja Mobile Properties. Sender id = Puhelinnumero, jolta lähetetään ja jolle vastaussanoma palautuu. Password = Operaattorilta saatu palvelun.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Kuinka käyttää paint.net.  Työkalupalkki sisältää napit kaikille yleisille komennoille, asetukset miten kuva näytetään ja asetukset monien työkalujen.
Jakaminen ja yhteistyö
Kasvihuonetuki 2014 Ohje hakijalle
Maaseutu.fi on uudistunut -
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
Käyttöohje: Kuinka lisätä käyttäjä ryhmääsi. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Suomen Taitoluisteluliitto Radiokatu 20, VALO, Finland puhelin , fax
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Hyrrä-verkkopalvelu Hanketukien infotilaisuus
Someoppaita – step by step Twitter AVO-hanke Creative Commons Nimeä-Tarttuva 3.0 SuomiNimeä-Tarttuva 3.0 Suomi.
Hyrrä Sähköinen asiointi hanke-, yritys- ja rakennetuissa
Seurantalojen korjausavustuksen sähköinen haku - pikaohje Sähköisessä hakupalvelussa on kullakin sivulla ohjeita hakemuksen tekemiseen. Joissakin kohdissa.
Lync 2013 for Office 365 -pikaohje
Sähköinen tukihaku 2015 Mäntsälä Hyvinkää
Mikä HYRRÄ ? Anne Heikintalo, ProAgria Länsi-Suomi
Käyttöohje: Kuinka löytää osasto/piiri. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Forestcluster Research Portal Cost Reporting klo 9.00 – 9.30
VALTIOVARAINMINISTERIÖ HKO, Valtion IT-toiminnan johtamisyksikkö Julkishallinnon sähköisen asioinnin rakenneosat Kehitettävät yhteiset alustat,
Pikaopas: © 2013 Microsoft Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Lyncin aloitusnäyttö Lyncin aloitusnäytön vasemmassa osassa on ruutuja, joiden avulla.
VALVIRA / Ohry Alustus Valvira tarvitsee tietoja Virrasta 3 tapauksessa: opiskelijan (valmistunut) aloitteesta, opiskelijan (valmistunut) puolesta.
Kysy kirjastonhoitajalta verkkotietopalvelu Nina Granlund Kirjastot.fi 2007.
OneDrive -palvelussa Suoraan Office ohjelmasta Online
CAF eTool Rekisteröitymisen kautta maksutta käyttöön Kansallinen laatuhanke /TjV 1.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Katsaus synergiaryhmälle OPH.
TOP ja Näytöt kirjaaminen Wilmassa opas wilma.tampere.fi Tuula Tiainen ja Arja-Leena Pöri päivitetty
Tervetuloa Tekesin asiointipalveluun! Palvelussa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta ja nopeuttaa.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Opetushallituksen valtionavustusjärjestelmä Näin haen avustusta uudessa järjestelmässä.
Liikennöitsijäsivuston käyttöohje Liikennöitsijäksi rekisteröityminen Liikennöitsijäsivuston www-osoite on http ://
Näin ilmoitat ja maksat arvonlisäveron
Opintopolku.fi Yhteishakulomakkeet 2017
SEURAVERKKO TULEE! Ota koppi!
Korppi: kurssinhallinta
POISSAOLOLUVAN HAKEMINEN JA PÄÄTÖKSEN TEKEMINEN WILMASSA
Osaamisen näytön prosessi
Korvaavuuden, sisällyttämisen ja vapautuksen prosessi
Esityksen lopussa: Osoita päättäjälle!!!
Osaamisen näytön prosessi
Perhevapaakorvaus työnantajalle
Ohje yhdistyspalvelut-sivustolle
Työnantaja: Näin haet korvausta työterveyshuollon kustannuksista verkossa 2018.
Elämässä mukana – muutoksissa tukena
Kokeile uutta Celianetiä testiympäristössä
Opinnot ja harjoittelu ulkomailla
Hero-Henkilöroolirekisteri
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
If Yrityskansio Työtapaturmista ilmoittaminen
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Päätukihaku Vipu-palvelussa 2019
Miten luon valtuuden uudistuneessa Valtuudet- käyttöliittymässä?
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
WinOodi versio 4.9 OPIT/Katri L
Kysy kirjastonhoitajalta
Opintopolku-info
Kelan palvelukanavat Neuvontapalvelupäivät, Paasitorni
Esityksen transkriptio:

Tekesin Asiointipalvelut

Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta ja nopeuttaa käsittelyä. Lähetetyt tiedot ovat saman tien asiantuntijan käytettävissä. Tiedot säilyvät asioinnissa koko projektin ajan.  Asiointi on turvallista  Palvelussa voit jättää uuden hakemuksen, täydentää hakemusta, seurata hakemuksen etenemistä ja raportoida projektin edistymistä (kustannustilitys ja sisällöllinen raportointi)  Asioinnin palvelut löytyvät myös englanniksi ja ruotsiksi  Tulossa: HAKA -tunnistautuminen, päätöksen hyväksyminen, projektimuutokset, liitteiden lähettäminen jälkikäteen…

Kuinka rekisteröidyn käyttäjäksi?

Käyttäjätietojen muokkaus Muita tietoja voi muokata paitsi käyttäjätunnusta ja HETUa. Käyttäjätunnus muuttuu syksyllä s-postiosoitteeksi. Roolit välilehdeltä näet projekti- tai organisaatiotason oikeudet. Jos välilehti on tyhjä, voit pyytää oikeuksia projekteihin oman organisaation/projektin pääkäyttäjältä tai Tekesistä Palaute -linkin kautta.

Asioinnin etusivu, uusi asiakas Palveluun kirjautunut uusi käyttäjä voi aloittaa uuden hakemuksen täytön. Jos sinulla on jo käynnissä olevia projekteja, ota yhteys organisaation pääkäyttäjään.

Asioinnin etusivu, käyttäjällä projekti- tai organisaatiotason oikeudet Palveluun kirjautunut käyttäjä voit jättää uuden hakemuksen, täydentää hakemusta, seurata hakemuksen etenemistä sekä lähettää kustannustilityksen ja sisällöllisen raportin. - Jos sinulla on pääsy monen organisaation projekteihin, tältä näytöltä valitaan organisaatio.

Hakemuspalvelu  Tarvittavien esivalintatietojen jälkeen voit siirtyä täyttämään hakemuksen. Lisää lopuksi tarvittavat liitteet ja lähetä hakemus.  Hakemusta voi myöhemmin täydentää asioinnin kautta.

Raportit ja kustannustilitykset lähetetään asioinnin kautta  Huom! Voit antaa myös ulkopuoliselle asiantuntijalle (esim. tilitoimisto) oikeudet syöttää kustannustilityksen tarvitsemat tiedot asioinnin kautta.  Tutkimusorganisaatiossa tiedot voi täyttää ja lähettää kuka tahansa, jolle organisaatio on myöntänyt asiointioikeudet.  Yrityshankkeissa vain projektin vastuulliseksi johtajaksi nimetty voi lähettää tiedot. Täyttäjänä voi olla kuka tahansa projektin henkilö.

Jos törmäät ongelmaan verkkopalvelussa lähetä kysymyksesi ja yhteydenottopyyntösi palautelomakkeella. Valitse lomakkeen vaihtoehto Verkkoasiointi ja hakemus, vastaamme 24 tunnin kuluessa, viikonloppuja lukuun ottamatta. Tai soita neuvontanumeroomme Palvelemme arkisin klo palautelomakkeella