Toimitusketjun kehittämisprojekti ** poista tämä sivu ** Katso käyttö- ja täyttöohjeet erillisestä opiskelijan ohjeesta.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

OPETUSSUUNNITELMATYÖN ETENEMINEN AMMATTIKORKEAKOULUISSA Kysely 09-10/2005.
Otsikko Alaotsikko CC BY-SA 3.0. Otsikko Alaotsikko.
Savonia-ammattikorkeakoulu Liiketalous Kuopio | Opinnäytetyön aihe
Wilma ja työssäoppiminen Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä.
ILO ELÄÄ JÄRJESTÖISSÄ – Pohjois-Karjalan järjestöpäivät , Kitee PALAUTTEEN PURKU Hanna Kääriäinen 2013.
Kaisa Koskinen Gradunteon eväät
CS36A0500 Toimitusketjun kehittämisprojekti TUDI
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Oppijan verkkopalveluiden hyväksymistestauksen raportointiohje Testitapauksen raportointi Havainnon raportointi.
Opinnäytetyöprosessi
Eeva-Leena Aittoniemi
Mä mistä löytäisin sen aiheen?
Rastor Oy, Itä- ja Pohjois-Suomen yksikkö
Juha T. Hakalan luento Ohjaamisen arkea –tilaisuudessa
Kasarminmäki Living Lab ”Tarjoama”
Soveltavan mikrobiologian erikoistyö KE (5op) Soveltavan mikrobiologian jatko- ja täydennyskoulutuskurssi KE (3 op) Kevät 2010 (periodi.
USKONTO/aineenopettajat AD 4 Ryhmäkokoontuminen Martin Ubani, FT, TM Uskonnon didaktiikan yliopistonlehtori SOKLA.
Liikunnanopetuksen suunnittelu ja arviointi
K 4.3. Kandidaatin tutkielma ja tutkielmaopinnot (10 op) Ryhmäkokoontuminen Martin Ubani, FT, TM Uskonnon didaktiikan yliopistonlehtori SOKLA.
Mitoitus yhteistyönä OPS-työ ja mitoitus Oulu Katariina Alha/W5W.
Minkälainen on hyvä gradu?
VESO – päivän teemana OPPIMISKÄSITYS - vaiheet ja menetelmät
Simulaattorikoulutuksen jälkipuinti – osa oppimisprosessia.
Toteuttava taho: nimi: pvm: 11. joulukuuta 2014 OPINNÄYTETYÖ Valttikiri.
Analyysi Analyysi = kreik. irrottaa: hajottaa osiinsa, eritellä, jäsentää. voi käsitteellisesti tarkoittaa kahta erilaista asiaa: muotoanalyysi: miten.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
Savonia-ammattikorkeakoulu Liiketalous Kuopio | Opinnäytetyön nimi Tekijä: Etunimi Sukunimi Ohjaaja:
YHTEISTOIMINNALLINEN & YHTEISÖLLINEN OPPIMINEN
TEORIALÄHTÖINEN (eli MÄÄRÄLLINEN TUTKIMUSPROSESSI
MONIALAINEN LIIKKUVA TUKI HAJAUTETTUUN ASUMISEEN Arviointityöskentely
Ihminen ääriolosuhteissa -kurssi
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Tutkimussuunnitelman ja opinnäytetyön rakenne
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
Tutkimusviestintä: tiivistelmä
Prosessi ei voimassa Opinnäytetyö Opinnäytetyön aloittaminen
Ongelmaperustainen oppiminen
Käsikirjoitus oppimisaihiotuotantoa varten. Perustiedot Tuotantorenkaan nimi: Koordinaattori: Teema: Tämän teeman oppimisaihioilla tuotettavat opintopisteet:
Projektioppiminen Maarit Virtanen and Reetta Jänis
Opinnäytetyöprosessi
Seminaarityön rakenteesta
OHJEITA TET-RAPORTIN TEKEMISEEN
Vastavalmistuneen puheenvuoro Risto Laine
Hannele Niemi Kodin ja koulun yhteistyö opettajankoulutuksen sisältöalueena Hannele Niemi.
OPPI SYNTYY YHDESSÄ TEKEMÄLLÄ - EI MONISTAMALLA
Tiivistelmä ja kypsyysnäyte
RAPORTTIEN JA WWW-SIVUJEN OHJEET Projektityökurssi KLTITE05OH/SU.
RAPORTOINNIN PERUSTEITA Tekniikan viestintä/Soili Fabritius 2006.
Ti Sisältötuotanto Abdoulmajid Hakki DI Sisältötuotanto.
Projektityökurssi KLTITE05SU/OH Projektitöiden seminaariohjeet.
Ops seminaari Askola.
TELI / Logistiikan koulutusohjelma Työssä oppiminen, nykyinen käytäntö Koostuu kolmesta pääelementistä: - projektiopinnot, - ohjattu harjoittelu ja - opinnäytetyö.
LET Kandiryhmä Piia Näykki & Jonna Malmberg.
Työpaikalla oppiminen Mobiili käyttöön ! Onnistuneella yhteistyöllä tutkintoon –hanke.
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Tutkielman teko-ohjeet
TE3 - TUTKIMUS 1-3 hlö:n ryhmissä JOKIN TERVEYSTOTTUMUS
Opinnäytetyön otsikko
Multimediatekniikka OPS
Sosiaalialan koulutus ammatti korkeakouluissa: Arene: Selvitys projektin suunnitelma Päivi Karttunen vararehtori Arenen SOTELIKA –verkoston pj.
IPPO-MALLI Toimintamalli opetuksen
Heidi Enwald Informaatiotutkimus, HuTK
K 4.3. Kandidaatin tutkielma ja tutkielmaopinnot (10 op)
Toiminnallisen opinnäytetyön prosessi
Tutkimusluonteisen opinnäytetyön prosessi
Savonia-ammattikorkeakoulu Liiketalous Kuopio | Opponointi
Menestyvä työyhteistö Oppimistehtävä
Julkaisun otsikko Väyläviraston julkaisuja x/2019
Julkaisun otsikko Väyläviraston tutkimuksia x/2019 Tekijän nimi.
Tähän sopiva otsikkoteksti
Esityksen transkriptio:

Toimitusketjun kehittämisprojekti ** poista tämä sivu ** Katso käyttö- ja täyttöohjeet erillisestä opiskelijan ohjeesta.

PROJEKTISEURANTA TKKP14_E0_E1_E2 Työn aihe Tekijä Yhteystiedot, opno Työn vaihe valmis - tavoiteaikataulu AlkumäärittelyAnalyysi- suunnitelma Ratkaisu- suunnitelma Loppuraportointi Yritys / kohdeorganisaatio Ohjaaja yrityksessä, Yhteystiedot Luottamuksellisuus Ohjaaja/Tarkastajatutkijaopettaja Petri Niemi p Petri Niemi 2014/10 CS20A0400 Toimitusketjun kehittämisprojekti

Projektipäiväkirja Pvm / vaiheProjektipalaverit, muutokset ja täydennykset suunnitelmaan Projektipalaveri Aika ja paikka: Läsnä: Päätökset:

E0 Alkumäärittely ja analyysisuunnitelma

Työn aihe Kohteessa havaittu ongelma tai kehittämistarve Käytännön tieto ja sen hankkiminen ongelmasta Yrityksen aiheeseen liittyvät tavoitteet Ongelmaan liittyvä teoria ja osaaminen Alustava ratkaisutapa

Työn tavoitteet / tutkimuskysymykset Työn otsikko Alustava ratkaisutapa Työstä pois rajatut tavoitteet

Tavoitteet / tutkimuskysymykset Käytettävä teoria ja kirjallisuus, keskeisimmät lähteet Aineisto ja aineiston hankintatapa Analyysisuunnitelma = aineiston käsittely Työn otsikko

E1 Ratkaisusuunnitelma ja raportointirunko

Työn otsikko Analyysien tärkeimmät tulokset Analyysien tulosten tulkinta ja johtopäätökset Ratkaisusuunnitelman pääelementit

Raportin sisältö LukuTässä luvussa kuvataan…. Tähän lukuun on kirjattu… jotta lukija tai toimeksiantaja….

E2 Oma oppiminen ja palaute

Oma oppiminen Mitkä ovat tärkeimmät oppisi Ongelma-alueesta? Kehittämisprojektin läpiviemisestä prosessin mukaisesti Kirjallisuuden hyödyntämisestä? Mitä uutta jouduit opettelemaan? Miten työmäärän arviointi ja aikataulutus onnistui? Missä onnistuit hyvin / mikä oli vaikeaa? Mikä on tärkein oppimasi asia diplomityötä ajatellen?

Mikä opintojaksossa oli parasta?Mitä kehitettävää löytäisit opintojaksosta ?