Digitaalinen signaalin käsittely, 2 ov

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Esimies verkossa Kevät 2013 PAOK paokhanke.ning.com #paokhanke (Twitter) facebook.com/PAOK-verkosto.
Advertisements

VAIKUTTAJAPÄIVÄT. VAIKUTTAJAPÄIVÄT 2014 • Vaikuttaja-päivät on vuosittain järjestettävä vantaalainen foorumi, jossa koulut, päiväkodit, muut.
Lähihoitajaksi kouluttautuminen
Matemaattisen ajattelun oppimisympäristö MAO. Kehitystyö alkoi keväällä 2006 Oriveden yhteiskoulu (luokat 7. – 9.) Matematiikan opettajat: Sauli Hartikainen.
Sähköinen kirja oppimisympäristönä
Avoin-Web Pro -projekti SISÄLLÖNTUOTANTO Eija Varis Info
Älä kiusaa Kiusaamista on, kun oppilas joutuu toistuvasti ja systemaattisesti toisten tahallisen, kielteisen toiminnan kohteeksi. Nimittely, pilkkaaminen,
9.Lk Biologian laborointikurssi
Täydellinen koulu.
Mitä opetan ammatillisessa oppilaitoksesta? Tuija Saarimaa
Mäntykankaan koulu Kelpo-pilotointi Mitä on kehitetty / millä tavoin on kehitetty? Jousto-opetusta vuosiluokilla 1-6 (Ma & Ai) E-luokat osallistuvat.
Signaalinkäsittely TkT Jari Turunen Vastuuhenkilö
Java Serveletit ja Java Server Pages, 2 ov
Johdatus signaaleihin – fysiikan perusteet, 1,5 ov
Naisen terveyden edistämisen erityiskysymyksiä, 1 ov
Laajennettu työssäoppiminen lähihoitajakoulutuksessa
ELEP-1110 SÄHKÖ- JA PIIRITEKNIIKAN PERUSTEET
Mitä opetan ammatillisessa?
ITKY104 IT kaikkialla, 2 op Alku- ja perusinfo
Verkko-opetuksen laatukäsikirja Kristiina Karjalainen, Ulla Ritvanen Erika Löfström Laadun teoriasta käytäntöön työpajat
Toimitilapalvelujen tuottaminen, 2 ov
ELEKTRONIIKAN OPINTOSUUNTA
Sosiaalisen median mahdollisuudet yhdistystoiminnassa, 2 op
Optima-oppimisympäristö opetuksessa ja oppimisessa Jyväskylän yliopisto.
AINEKOHTAISIA OPISKELUOHJEITA
Monivalintatehtävät arvioinnin välineenä matemaattispainotteisella massakurssilla Jukka Parviainen, Yliopisto-opettaja, Informaatiotekniikan.
Raunistulan koulun oppimis- ja osallisuuskysely luokille syyskuussa OHJE: Opettaja ohjaa työskentelyä. Kuva/dia heijastetaan videokameralla.
Anne Salmela & Harri Eskelinen Lappeenrannan teknillinen yliopisto
Funktiot Funktio = mahdollisten syöte- ja tulostearvojen välinen suhde siten, että kuhunkin syötearvoon on liitetty tulostearvo –Funktion laskeminen =
Osaakko nää Optimmaa? ihmis-, oppimis- ja tiedonkäsitykset muuttuneet opiskeluesteiden vähentäminen opiskelijoiden ja opettajien.
Ops seminaari Askola.
Sähköisen kokeen pitäminen
MAT PÅ SVENSKA. TAVOITTEET oppilas yritetään saada innostumaan ruotsin kielestä arkipäivän tilanteiden ja kielenkäytön avulla oppilas oppii hahmottamaan.
477122A Jauheiden ja suspensioiden käsittely Kuitu- ja partikkelitekniikan laboratorio 1.
IHMISEN FYYSINEN KASVU, KEHITYS JA HYVINVOINTI Materiaali: Minna Sipponen Opettaja: Mari Tero
Kurssikäytännöt ja opintojen suunnittelu. Opetuksen aikataulu Lukuvuosikalenteri Intossa oman korkeakoulun sivuilla Syyslukukausi I periodi 7 viikkoa.
Ongelmaperustainen oppiminen peruskoulussa Kemian opetuksen päivät Jyväskylässä Helena Muilu FL Kemian ja fysiikan lehtori Yläkoulun rehtori,
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Kansainvälinen liiketoiminta Digitalisaatio ja digitaaliset oppimisympäristöt Pepe Vilpas.
Pilotointien esittely elokuu Taustaa  Mitä on tapahtunut ennen?  Esipilotoinneista pilotointeihin ja arviointiin. elokuu iTEC - Designing.
Osaakko nää Optimmaa? ihmis-, oppimis- ja tiedonkäsitykset muuttuneet opiskeluesteiden vähentäminen opiskelijoiden ja opettajien.
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Tuloksista ja niiden levittämisestä
II Luonnonuskonnot Vedenjumalatar Mami Wata.
TET =Työelämään tutustuminen
T Audiosignaalien käsittely, 3 op
T Signaalinkäsittelymenetelmät, 5 op
Multimediatekniikka OPS
KOTOUTTAMISPERHELUOKKA
Signaalinkäsittelymenetelmät / Kari Jyrkkä
Opiskelutaidot ja aineenopettajan ohjaus
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Terveystiedon ainereaali
PBL Ongelmaperustainen oppiminen
Timo Rissanen Kouluprojekti POM2STN Kevät 2017 Timo Rissanen
Tervetuloa Suomi 4B –kurssille!
TET =Työelämään tutustuminen
Teema 1: Henkilökohtaiset vahvuudet ja lasten parissa työskennellessä tarvittavat vahvuudet Tavoitteet: Opiskelija osaa tunnistaa omia ammatillisia.
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Tervetuloa jatkamaan DIGITAALI- TEKNIIKAN opiskelua!
Laaja-alainen arviointi
w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Yhteisötaide, 1 ov
Toiminnallinen tilasuunnittelu, 2 ov
Tietotekniikan aineenopettajankoulutus
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Tietokantojen hallinta, 2 ov
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Esityksen transkriptio:

Digitaalinen signaalin käsittely, 2 ov Opintojaksokuvaus Kurssin tavoitteena on oppia DSP:n matematiikka, yleisimmät digitaalisten suodattimien suunnittelumenetelmät sekä Diskreetti Fourier-muunnos. Lisäksi kurssissa on tavoitteena oppia MATLAB-ohjelman käyttö DSP-simuloinnissa ja antaa kuva DSP- suunnittelijan työstä teollisuudessa. Opiskelumenetelmät DSP-matematiikkaa ja DSP-sovellusten toteutusta opiskellaan havainnollisten esimerkkien avulla. Aikataulu Kurssi suoritetaan kahden 8 opintoviikon periodin aikana. Kurssi koostuu kahdestakymmenestä 2 tunnin opetuspaketista. Opiskeluohjeet Kurssi perustuu vaiheittain etenevään itseopiskeluun, jolloin oppilas voi itse arvioida omaa osaamistaan tekemällä kuhunkin luentokertaan liittyviä tehtäviä. Kurssi kokoontuu yhteiseen verkon avulla tapahtuvaan keskustelutilaisuuteen, jossa oppilaat voivat kysyä opettajalta lisätietoa, selvennyksiä ja saada vastauksia kysymyksiinsä. w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Opiskelumateriaali Oppimateriaalina on PSAMK:n DSP:n verkko-opetusmateriaali, joka sisältää teoriaosan, laskuharjoitusosan ja MATLAB-osan. Taustatietona voidaan käyttää Seppo Karjalaisen Diskreettiaikainen signaalinkäsittely -kirjaa. Tehtävät Oppimistehtävät ovat kynällä ja paperilla laskettavia laskutehtäviä ja MATLAB-ohjelmalla tehtäviä simulointitehtäviä.