LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Advertisements

Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
Sosiaalisen median palveluita - facebook Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Mikä vaikuttaa asiakkaiden lojaalisuuteen? Add Value - Asiakaspaneelit Autamme sinua rakentamaan vahvoja asiakassuhteita.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Youtube.
MUUTOS 15! SOSIAALIEN MEDIA JA VÄLITYÖMARKKINAT Pori Marika Pöyri.
Sosiaalisen median koulutus
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sähköinen viestintä projektitoiminnassa Georges Segura / Hanna Toijala Sähköisen viestinnän muotoja ja web 2.0 työkaluja.
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Bloggaa! Wordpress-blogialustan käyttö Antti Huttunen.
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Sosiaalisen median verkkopalveluja Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
W w w. h a m k. f i Wiki koulutus Leenakaija Lehto
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Netvibes henkilökohtaisena oppimisympäristönä Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
WORDPRESS -KOULUTUS Juha Konttinen – Miksi Wordpress?  on ilmainen  on helppo asentaa ja käyttää  omalle tai vuokratulle palvelimelle 
DIIGO TIEDONHALLINNASSA Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen, Marjut Lahtela ja Katariina.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Aini Iivari, Merja Maijala, Sirpa Mäkinen Google -markkinointi.
FINGERPORI
Klikattuasi Uusi… saat seuraavan näytön. Dashboard kohdasta voit luoda minkä tahansa aiheisen Netvibesin. Jos haluat lähteä luomaan itse rakennellen Netvibesia.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
* Miksi ja kenelle www-sivut halutaan tehdä? * Mitkä ovat tavoitteet? * Kohderyhmän käyttäjien määritely ! SUUNNITTELUN PERUSTEITA.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
WWW-sivuston tekeminen: n SUUUNNITTELE aina ensin:
Linkit SisällysRAOTROK RAOTROK- wiki RAO, Metallisosaston esittely Kartta, Googlemaps Linkki koulun sivulle, Wilmaan jne Ajankohtaista KalenteriSyötteenlukija.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Metropolian Alumnit Konseptisuunnitelma. Nykytilan kuvaus -Teksti sijoitettu suoraan navigaation otsakkeisiin -Epämielekäs -Ei erotu Metropolian omista.
Tiedottajan ABC-4 *Mitä kannattaa, mistä pitää tiedottaa?
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Käytännön kokemuksia sosiaalisesta mediasta Case Helsinki Mari Somero ja Riitta Kokkonen, Helsingin kaupungin matkailu –ja kongressitoimisto,
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Verkkoympäristöjen hyödyntäminen verkoston toiminnassa. Plonen ja muiden alustojen (yhteis)käyttö.
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Sosiaalinen media & työnhaku
Facebook.
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Uutisaggregaatti-palvelu Citrus Solutions Oy
Työvälineiden hyödyntäminen sote-tieto strategian laadinnassa ja toimeenpanossa
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Wordpress-blogialustan käyttö Antti Huttunen
Advertising specialist
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Data Care - Datapalvelu Palvelupaketti suojareleiden datan hallintaan
Kuvagalleria Adobe Bridget -ohjelmalla
Muokkaus Mari Lampinen,
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Sosiaalisen median kuvamalli
Esityksen transkriptio:

LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto

Organisaation some –ympyrä: Sisällön- tuotanto PäivitysSeurantaAnalysointiSuunnittelu

Twitter Käyttöönotto ½ pv Twitter sparraus asiakkaan/LearningHouse Oy:n tiloissa Twitter tilin ja profiilin luominen, nimen ja käyttäjätunnuksen valinta yhtenäiseksi muiden mahdollisten some kanavien kanssa Kuvauksen tekeminen max 160 merkkiä, profiilikuva, linkki yrityksen web -sivuille Strategian luominen, ketä halutaan tavoittaa, ovatko kohderyhmien edustajat Twitterissä, ovatko sidosryhmien edustajat Twitterissä 595,00€ Ylläpito Twiittaukset sopimuksen mukaan eli tasaisen twiittivirran ylläpito Raportointi ja analysointi 390,00€/kk

LinkedIn Käyttöönotto ½ pv LinkedIn sparraus asiakkaan/LearningHouse Oy:n tiloissa LinkedIn profiilin luominen, tavoitteiden ja profiilin optimointi, mitä halutaan viestiä, mainostetaanko tiliä Facebookissa tai Twitterissä, linkki yrityksen web -sivuille Miksi LinkedIniä käytetään: työpaikkojen ilmoitteluun, verkostoitumiseen? Kontaktien etsiminen, liitetäänkö yrityksen mahdollinen Twitter –tili LinkedIniin Profiilin merkitys 550,00€ Ylläpito Profiilin päivittäminen, tilapäivitykset Strategiamuutokset Raportointi ja analysointi 390,00€/kk

Facebook Käyttöönotto ½ pv Facebook sparraus asiakkaan/LearningHouse oy:n tiloissa Yrityksen profiilin luominen, sisältökartan tekeminen: mitä päivitetään ja koska? Linkki yrityksen web -sivuille Miten kohderyhmä löytää yrityksen Facebookissa? Online markkinoinnin strategiat 595,00€ Ylläpito Sivun ylläpito, postaukset sopimuksen mukaan Mainonta ja kohdentaminen Sivun mukautus ja linkitys muihin kanaviin 390,00€/kk

Instagram Käyttöönotto ½ Instagram esittely asiakkaan/LearningHouse Oy:n tiloissa Instagram tilin luominen, asiakastarpeiden selvittäminen, #hashtagien käyttö, yrityksen tuotteiden vieminen Instagramiin, linkki yrityksen web -sivuille Gallerian luominen (kuvien automaattipäivityksiä varten) Sisältömarkkinoinnin säännöt 550,00€ Instagram sivun päivitys Monitorointi ja hallinta, oman yhteisön kasvattaminen kuvilla ja hashtageilla Julkaisut max 5 krt/viikko Raportointi ja analysointi 350,00€/kk

Google+ Käyttöönotto ½ pv Google Adwords workshop asiakkaan/LearningHouse Oy:n tiloissa Tilin luominen, ylläpitäjien valinta (kaikki, jotka päivittävät sivua), asiakkaiden lajitteleminen eri kategorioihin Mainosrakenteen suunnittelu 550,00€ Ylläpito Kampanjoiden luominen, sivujen yleisilmeen pitäminen kiinnostavana Avainsanojen hyödyntäminen Analysointi ja optimointi 350,00€/kk

WordPress Käyttöönotto ½ pv WordPress workshop asiakkaan/ LearningHouse Oy:n tiloissa Tietokannan luominen Tiedostojen siirto palvelimelle Asetustiedoston luonti ja sivuston konfigurointi Esteettisyys ja web standardit 595,00€ Ylläpito Sisältö- ja ulkoasupäivitykset Tietoturvatason tarkistus ja nostaminen, varmuuskopiointi Julkaisualustan muutokset 65,00/h