Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
Advertisements

Tietopaketti Big Datasta
Ohjelmistokehitys Viikko 2 Mika Salo Pekka Valtonen Asmo Voutilainen
Valkokari, Hyötyläinen, Kulmala, Malinen, Möller, Vesalainen 2 p Nina Widén.
Jumalan kanssa.
Vanhuspalvelujen kirjaamisen haasteet
Yhdistyksen toiminnan kehittäminen
Toimintaohjeet opelle
Ilon kautta tavoitteisiin Eveliina Pöllänen
Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia.
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Haastattelukysymysten laatiminen
Katja Mikkonen Kari Niklander
Tehdään nettisivu  suunnittelu  rakentaminen  testaaminen  julkaiseminen.
Mikä on paremmin kun hanke päättyy 2016? Mikä on muuttunut 2018 kun hankkeen päättymisestä on kulunut vuosi? Missä partneriryhmän ulkopuolella tuotteet.
HOPSista Eli mistä tässä onkaan kysymys? TAIKOPEDA
Mielikuvat ja odotukset senioritaloista
Yhteispalvelupisteet vapaaehtoistoiminnan tiedottamisen ja vapaaehtoisten tukemisen paikkoina? Sirpa Sulku & Anu Kari
Vinkkejä hankeviestintään
Mitä sinä tiedät suomalaisesta mökistä
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
ITSETUNTEMUS JA OMA OSAAMINEN
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
Helmet verkkoon - hankekoulu: Työpaja hanketoteuttajille ja - rahoittajille Kati Keronen Differo Oy klo 9-12.
Lihavuus on onnellisten hetkien kertymää....
Urheiluseuran viestintä
7. K UMPPANIT 5. T ÄRKEÄT TEHTÄVÄT 4.A RVOLUPAUS 2. A SIAKASSUHTEET 1. A SIAKASRYHMÄ 6. Y DINRESURSSIT 3. K ANAVAT 8. K ULURAKENNE 9. V AIKUTTAVUUS JA.
Seiso kuin vuori, virtaa kuin joki – näkökulmia työhyvinvointiin Valtakunnallinen Hyvinvointipäivä Salla Tapio Malinen
Vinkkejä koko koulun ASPnet- profiilin kirkastamiseksi ml. toimintakulttuuri Työpaja 3.
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
Prototyöskentely ja ideoiden kehittäminen
Simulaattorikoulutuksen jälkipuinti – osa oppimisprosessia.
Ajattelee ja tuntee? Näkee? Sanoo ja tekee? Kuulee? KipupisteetOnnistumiset.
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Oppimisen tavoitteet ja osaamisen oivallukset SpiritUra -valmennuksessa Tavoitteeni - millaista muutosta tavoittelen valmennusprosessin tuloksena oman.
Kilpailukyky -> kilpailuetu Oppiminen & Kasvattaminen?
Idolien ja esikuvien rooli. Keskustelunaiheita. Tehtävät
Kaikkien aikojen Porvoo Alla tiders Borgå Miten nuorisopalvelut selviää palikkaleikkien myllerryksessä?
Hyvinvointiteknologia kartoitus  Toteuttaminen  Tavoitteet  Tulokset Kati Tuokkola
Käsikirjoitus oppimisaihiotuotantoa varten. Perustiedot Tuotantorenkaan nimi: Koordinaattori: Teema: Tämän teeman oppimisaihioilla tuotettavat opintopisteet:
Miten laatutyöhön sitoutetaan?
Haastatteluun valmistautuminen
Akateeminen kirjoittaminen Tiedotteet
Tapio Aaltonen Tuovi Haikala
Verkkotoimituskuntien yhteinen kokous Kehittämiskohteita Opetustoimen viestintä Yhteistyön kehittäminen Tiedotuskanavien valinnat Tiedotuskäytännöt.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Kilpailijan starttikurssi
Toimintaohjeet opelle
TUPA –Työpaikkaohjaajien kouluttajakoulutus - kuka kouluttaa ketä?
Tuottotehtävä tekstitaitokokeessa
SF 2007 (T.Hopeavuoren materiaali & Tekniikan viestintä) TYÖELÄMÄN ARKIVIESTINTÄ Vastaanottaja- ja tilanneanalyysi.
Keskustelu, aiheeseen tutustuminen ennalta auttaa yhteistä hanketta oikeaan suuntaan Taustatietojen hankinta suotavaa, jos ei välttämätöntä -> kuvaJOURNALISMI.
Mitä yhdyskunta- ja kaupunkisuunnittelu on?
Informaatioteknologian tiedekunta Jyväskylän yliopiston laadunvarmistus IT-tiedekunnan.
TIEDOTE Kauppinen – Nummi – Savola. Tekniikan viestintä.
Ops seminaari Askola.
Töissä.fi – sivusto Korkeakoulusta valmistuneet työelämässä Harjoituksia ja tehtäviä valintojen tueksi Leena Penttinen, Jyväskylän yliopisto Kaisa Karhu,
Viestintä ja tiedottaminen Kuinka viestinnästä saadaan vaikuttavaa? Kuinka muut nuoret tavoitetaan tehokkaasti? Miten tiedotteemme lyö läpi mediassa?
Työpaja 2: Uudistunut Finna.fi viestintäkanavana
Mitä koulupäivään liikettä lisääviä asioita jo teemme?
Facebook.
Ykkössuunnitelma ja varasuunnitelmat
… … … … … … … … ….
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Lähipalvelukilpailu Ilmoituslaatikkoverkosto tuo arjen mahdollisuudet esille uudella tavalla, sekä toimii kehittymisen myötä infrastruktuurina yksilön,
Hankeviestintää - miksi ja miten?
Lasten ja nuorten asiantuntijaryhmän näkökulma
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Esityksen transkriptio:

Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?

Miksi?  Ilman tiedottamista kukaan ei tiedä.  Jos kukaan ei tiedä, ketä kiinnostaa? Mitä enemmän ihmiset tietävät, sitä useampia kiinnostaa!  Tiedottamisen yhtenäistäminen eri medioissa helpottaa tiedottamista. Ei tarvitse aina erikseen selittää, mistä on kyse.

Kenelle?  Kohderyhmä!!!  Ketä haluamme tavoittaa tiedottamisella?  Mikä on kohderyhmän kannalta tärkeintä tiedottamisessa?  Millä medialla kohderyhmä tavoitetaan parhaiten? Miten muut mediat voivat tukea sitä?  Ketä muita me tavoitamme?

Miten?  Mitä viestintäkanavia käytössämme on tällä hetkellä?  Miten pystyisimme saamaan mahdollisimman paljon hyötyä käytettävistä viestintäkanavista?  Miten eri viestintäkanavat voisivat parhaiten tukea toisiaan?  Mitä viestintäkanavia voisimme hyödyntää tulevaisuudessa?

Mitä?  Minkälaisen kuvan haluamme luoda Jyväskylän helluntaiseurakunnan nuorten ja nuorten aikuisten työstä mediassa?  Mitkä ovat tärkeimmät arvomme ja miten ne näkyvät tiedottamisessamme?  Mitä kohderyhmämme eniten kaipaa tiedotteiltamme eri medioissa?  Minkälaista tietoa kannattaa jakaa eri viestintävälineillä?