Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Yksityishammaslääkärikysely lokakuussa Kyselytutkimus kaikille Hammaslääkäriliiton yksityishammaslääkärijäsenille (2282 kpl, 15 enemmän kuin 2007)
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Johtava sosiaalityöntekijä terveyssosiaalityön toimijana
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Valmistuneiden seuranta. Seurannan tausta ja kohderyhmä  Valmistuneiden nykyisten tilanteiden selvittäminen ja seurannan mallin luominen  Ammattiopistoissa.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Tieto odottaa käyttäjäänsä - välineitä tiedon löytämiseen-
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008

Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2008 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana Haastattelujen määrä: Tämän raportin tuloksista on poistettu vastaukset, joissa lehteä on luettu 10 tuntia tai enemmän. Seuraavilla sivuilla on esitetty lukuminuutit lehdittäin. Lukuminuutit ovat keskimääräisiä lukuminuutteja. Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Kuinka kauan yleensä luette tai selailette lehden yhtä numeroa? Laskekaa mukaan yhden numeron kaikki lukukerrat. * kuvissa raportoitu lehdittäin vain ne kohderyhmä-kohtaiset tulokset, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän

Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit lehtiryhmittäin

Lukuminuutit (keskimäärin) lehtiryhmittäin

KaikkiNaisetMiehet * Miehet / osassa lehtiä vastaajamäärä n<50, eivät mukana miesten keskiarvossa ** Naiset / osassa lehtiä vastaajamäärä n<50, eivät mukana naisten keskiarvossa *** Keskiarvoa ei voida laskea kaikissa kohderyhmissä, vastaajamäärä riittämätön useimman lehden osalta

Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit Top lehdet Lehdittäin eriteltynä

Lukuminuutit (keskimäärin) TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Perhe- ja yleisaikakauslehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Naisten yleislehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Naisten erikoislehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Harrastelehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Ruoka- ja juomalehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lasten ja nuorten lehdet Autoilun ja tekniikan lehdet KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Tietotekniikan ja tietoliikenteen lehdet KaikkiNaisetMiehet

Lukuminuutit (keskimäärin) Muut ammattilehdet Tiede- ja kulttuurilehdet Asiakaslehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet