Helluntaiseurakuntien valtakunnallinen kampanja - muistuttaa perustehtävästä - tarjoaa teeman ja välineet evankeliointiin - vahvistaa kotimaan työtä pitempiaikaisesti.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Helluntaiseurakuntien lapsi- ja perhetyön kehittämishanke, joka käynnistyi vuonna Hankkeen tavoitteena on vahvistaa lapsi- ja perhetyötä, koota.
Advertisements

Helluntailaisuus.
RUKOILEMME YHDESSÄ.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
KIEKURA Turun Kielitivolin koulutusristeily BIENVENUE !
LC Vantaa Etelä kalenteri 2006/2007 ML
• Rukousta Suomen puolesta • Rukousta seurakuntien puolesta • Rukousta evankelioimisen puolesta Teemavuoden tavoitteet:
LOF 2010 Rotary - Tiedotus 1 VIESTINTÄ TAPAHTUMA KANAVA - häiriöt - no-signal LÄHETTÄJÄ - ilmaisukyky - esitystapa - taustat (media/yksilö) VASTAANOTTAJA.
OLET UNIIKKI® - uravalmennusohjelma Esittely Olet uniikki. Loista! Etsitkö uutta urasuuntaa? Kaipaatko työhösi lisää mielekkyyttä? Haluatko elää itsesi.
Uudenmaan Yrittäjät Yritysten ilta – Kerava Menesty sähköisessä liiketoiminnassa! Kerava Vpj. Ritva Lill-Smeds ja Tj. Petri Graeffe.
Nuorten vapaaehtoisten rekrytointi
Mediapedagogi kouluissa (1) havaintoja kentältä ja kentän laidalta havaintoja kentältä ja kentän laidalta.
Epilepsia: erillaista tositarinaa -kampanja.
RAKAS RAAMATTU 2007.
TIETOVERKOISSA TOIMIVA KIRKKO Ajankohtaista kirkon tietohallinnosta Kirkon hallintovirkamiehet ry Seinäjoki Aimo Karjalainen tietohallintojohtaja.
Lahden museoiden tiedotustoiminta
♂ ♀ Minna Sirnö Kunnan kaa? Kuntien tasa-arvofoorumi.
Helsingin kaupungin ympäristökeskus mediassa Yhteenvetoraportti
Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista.
Miten myydä juttu profaaniin lehteen?
Sääntöjensä mukaan SRK julkaisee, kustantaa ja levittää omaksumansa hengen mukaista kirjallisuutta, sanoma- ja aikakauslehtiä sekä muita kustanteita. Julkaisujen.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Paavalin kirje Filemonille
Kirkkovaltuusto § 29, liite nro 9 Strategia 2015
RAKKAUS USKO TOIVO - ihmiseltä ihmiselle
Seurakunnan rooli maaseudun kehitystyössä Voimistuvat kylät-seminaari Seinäjoki Markku Ylinen Johtava kappalainen P eräseinäjoen kappeliseurakunta.
”Niille, jotka olivat tätä kuulemassa, Jeesus esitti vielä vertauksen, koska hän oli jo lähellä Jerusalemia ja monet luulivat Jumalan valtakunnan ilmestyvän.
Rakkaat ystäväni!.
Terveysosaaminen ja media
Vastuun tasot Tukikohta-seurakunnassa
Keravan seurakunta - matkakumppanisi
”Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille” Mark 16:15 Kuka käskee ja ketä ? Mikä on minun paikkani ja osuuteni ? Yhdessä.
Jäsenyys 2012 Varainhankintatiimi Jäsenyys 2011 Miksi jäseniä? Jäsentavoitteet Mitä jäsenyys on? Jäsenmaksut ja niiden jako Jäsenedut.
Kotimaan evankeliointi VAPAA SISÄLÄHETYS RY
Yleisohje Diasarja on jaettu kolmeen osaan esitettäväksi joko kokonaan tai soveltuvin osin: ensimmäisessä osiossa (diakuvat 1-7) tuodaan vammaisen samanarvoisuus.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
JEESUS EI SÄÄSTELE SANOJA… Matt 11: JEESUS EI SÄÄSTELE SANOJA… 1. VOIKO IHMINEN ITSE TEHDÄ PARANNUKSEN JA USKOA? 2. LAKI JA EVANKELIUMI.
Punaisen Ristin nuorisotoiminta
TAVOITE Teemavuoden tavoitteena on vahvistaa Helluntaiherätyksen lapsi- ja perhetyötä käynnistämällä yhteinen kehittämishanke.
Lapsessa ja perheessä on tulevaisuus.
Medioiden historia ja nykykehitys ma 10. ja : 10-12, F133; ti 11. ja : 11-14, F416 viikko 41 ma-ti Medioiden historia viikko 42.
LOIMAAN ASUKASMARKKINOINTI
Pia Perkiö. Uud. Anna ‑ Maija Raittila Virsikirjaan Virsi Kosketa minua, Henki, kosketa, kirkkaus! Anna elämälle suunta ja.
EVTEK–Institute of Technology Liikkuvuuden lisääminen ongelma-aloilla: case tekniikka Liisa Vehkaoja.
Osaaja-lehti -tehdään yhdessä! Anne Vuorinen A.Vuorinen
YHTEISÖSUHTEET KOULUKAVERIPROJEKTI TARKOITUS Tarkoituksena on kehittää lasten ja nuorten tukemiseksi pitkäjänteinen ja vahva toimintamalli eri yhteistyökumppaneiden.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Terveysosaaminen ja media
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Erityisasiantuntija Teija Mikkola Suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannukset vuonna 2008 Espoo, Helsinki, Jyväskylä, Kotka, Kuopio, Lahti, Oulu,
RIPPIKOULUNENNAKKOJAKSO JÄRVENPÄÄN SEURAKUNNASSA ELÄMÄ USKO RUKOUS.
FT, Yliopistonlehtori Taina Kinnunen, kulttuuriantropologia ”If I can find a good job, I may stay” ULKOMAALAISTEN TUTKINTO-OPISKELIJOIDEN INTEGROITUMINEN.
Suomi palaa 2011 EU:n kulttuuripääkaupunkivuosi Mahdollisuus vaikuttaa lähetyskäskyn toteutumiseen Itämeren alueella EU:n kulttuuripääkaupunkivuosi.
Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Markus 16:15.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-syyskuu 2006 Tampereen seutukunta Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto.
UUSIVUOSI / Uutenavuotena suomalaiset juhlivat ystävien ja/tai perheen kanssa ja juovat kuohuviiniä. He syövät perunasalaattia ja.
Lentokone on juuri putoamassa. Koneessa on 5 matkustajaa mutta vain 4 laskuvarjoa.
MAHDOLLISUUS MUUTOKSEEN Puhelinkeskuksessa toimivien koulutus koulutus Kouvolassa
Sääntöjensä mukaan SRK julkaisee, kustantaa ja levittää omaksumansa hengen mukaista kirjallisuutta, sanoma- ja aikakauslehtiä sekä muita kustanteita. Julkaisujen.
Toivon tiekartta Suomen Lähetysseuran strategia
Roosa nauha Syöpäsäätiö on työskennellyt määrätietoisesti syövän nujertamiseksi jo vuodesta 1948 alkaen. Lahjoitusvaroin toimiva Syöpäsäätiö tukee.
Islam 1,5 mrd 35 milj. Euroopassa 2. suurin uskonto Syntyi 600-luvulla
Nokian seurakunnan strategia
YHDESSÄ KOHTI ELÄMÄÄ: Lähetys ja evankeliointi muuttuvassa maailmassa
ORTODOK-SINEN KIRKKO eli kreikkalais- katolinen kirkko.
Yritys ja markkinointi mediassa
KRISTILLISEN KIRKON SYNTY (kpl 1)
Lähetysopetus rippikoulussa
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon toiminnan suunta vuoteen 2020
Viestintä.
Esityksen transkriptio:

Helluntaiseurakuntien valtakunnallinen kampanja - muistuttaa perustehtävästä - tarjoaa teeman ja välineet evankeliointiin - vahvistaa kotimaan työtä pitempiaikaisesti.

Kiinalainen kenraali Jos haluan maailman muuttuvan on maani muututtava, Jos haluan maani muuttuvan on kaupunkini muututtava, Jos haluan kaupunkini muuttuvan on perheeni muututtava, Jos haluan perheeni muuttuvan, on minun muututtava.

Teematilaisuudet - kevään aikana - ”minun on muututtava” - herättää itsetutkistelua - evankeliointihaaste -rohkaista ja innostaa: sinua tarvitaan!

Rukous ja paasto pääsiäisestä helluntaihin - tarvitsemme Jumalan antamat mahdollisuudet ja välineet -yksilön ja seurakunnan hengellinen ja tekninen valmistautuminen - helluntaina lupaus täyttyi

Evankelioiva seurakunta - uskovat keskellä elämää - evankelioivat tilaisuudet - erityiskohderyhmät: koululaiset, opiskelijat, perheet, yksinäiset, päättäjät, yrittäjät jne. - helluntaista helluntaihin

Hyvä Sanoma Extra - syyskuussa Hyvä Sanoma Extra miljoonaan talouteen! - evankeliumi lehden avulla ystävälle, naapurille, työtoverille - joka talouteen - maksuton evankelioimisväline seurakunnalle

Media tukee kampanjaa - printtimedia: lehtikirjoitukset, mainokset, kutsut ja tiedotteet - sähköinen media: TV, radio, internet, nettipastori - yhteydenottolomake Hyvä Sanoma Extrassa -

Vastuullinen seurakunta - uskoon tulleiden illat - palautteet ja yhteydenotot - opetuslapseuttaminen - evankeliointitiimi - seurakuntakohtainen evankelioimissuunnitelma

Kampanjan talous - kampanjabudjetti euroa - palkka-, tiedotus- ja materiaalikuluja - lehtien jakaminen seurakunnattomilla alueilla - evankelistojen koulutusrahasto -katetaan valtakunnallisella keräyksellä seurakunnissa helluntaina

Tärkeitä päivämääriä Rukous- ja paastojakso pääsiäisestä helluntaihin Tiedotus- ja mediaseminaari Jyväskylässä Valtakunnallinen keräys kampanjakulujen peittämiseksi.

Tärkeitä päivämääriä HS Extra ilmestyy Kampanjalehtien ja jakajien siunaaminen seurakunnissa. Päätapahtuma Tampereella Valtakunnallinen evankelioimiskonferenssi Kuopiossa