1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin 950 000 eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Leikkaukset koulutuksesta ja tutkimuksesta. Leikkaukset koulutukseen ja tutkimukseen tällä hallituskaudella Leikkauksia on tehty • laskennallisista valtionosuuksista,
Advertisements

Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Kauppapuutarhaliitto ry/JJ/ Kukkien ja vihannesten menekinedistäminen 2009–2010 – poimintoja – Jyrki Jalkanen Kauppapuutarhaliitto ry.
{ OPPARIAIKATAULU Ville Mustonen & Kalle Tahkolahti.
Raimo Päivärinta Luokite-esitelmä.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Toimitusjohtajan katsaus. Liikevaihto Kotimaa Vienti.
Metsät ja hyvinvointi – metsien käytön mahdollisuuksia Sini Harkki Vapaus valita.
SUURIMMAT SALLITUT MITAT JA MASSAT SUOMESSA 2007
Akavalaisten työaikakäytännöt esimerkkejä jäsenliitoista
By: LadyLine Ritz, Vaasa. Alkaen To 22//13 Lisää infoa & ilmoittautuminen: TAI 55+ KUNTOKURSSI Sinulle, joka haluat:
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Magnus Lönnqvist KTM, Ammattivalm,THvalm
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
SUOMEN KULTTUURIRAHASTON KIRJATALKOOT SKR. Kirjatalkoot -Suomen Kulttuurirahaston kaikkien aikojen suurin tukihanke, johon Svenska litteratursällskapet.
”Määrittää ihmisen yksilönä”
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Tuotteet Oikotie.fi Työpaikat.
Mosaiikki Kevät 2011 dd.mm.yyyy1Talentum / Presentation / Author name.
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
Nuorten suosima nettiyhteisö
Digi Electronics Limited
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
Kellokosken yläkoulu ja lukio 1 Kirjojen lainaus koulukirjastosta.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Hyvät käytännöt hyvakaytanto.fi.
, SK, sivu 1 Tietoa liikennetilanteesta VR:n Internet-sivuilla
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
Kaupunki työnantajana
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
Verkon kohderyhmäpaketit Otavamedian verkkomediat tavoittavat viikoittain yli 1,4 miljoonaa verkkomedian käyttäjää.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Työurien tukeminen kuntaorganisaatiossa: hyvästä tahdosta käytännön toimiin Raija Ranta Kaupunginkanslia / Hallintopalvelut.
Tilastollisen tutkimuksen perusteet - 6 op
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
Tieliikenneonnettomuudet Kokkolassa Kokkolan liikenneturvallisuussuunnitelman päivitys 2011.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Olet tehnyt 4 h töitä ja laskuttanut 100 € sis. alv 24%
Aikuisdiabeetikkojen hoitovastuun jakautuminen ja hoitoyksiköiden sisäinen työnjako.

Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Taustatietoja maatalouteen liittyen Lähde: MTK / MTK-Pohjois-Savo
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Steriloinnit 2012 Anna Heino & Mika Gissler.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
AJANKOHTAISTA TALOUDESTA. Virastopalaveri
Punaisen Ristin nuorisotoiminta Havaintoja jäsenkysely 2012:n pohjalta
1 yli miljoonan suomalaisen kansalaisjärjestö liikuntajärjestöjen palvelu-, yhteistyö- ja kattojärjestö tärkein tehtävä on liikunnan ja urheilun.
HAAGA-HELIA Venäjän kielen opetus
2 2 Markkinatilanne  Raakamaito –Tuotanto noussut hieman Euroopassa. Suomessa lasku tasaantunut. Hinnat laskeneet muutamissa maissa alle tuotantokustannusten.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Tavoitteen asettaminen: tunnusluvut 1 Toteutuma 2007 Toteutuma 2008 OPM tavoite v Tavoite 2012 Lukuvuodessa vähintään 45 op suorittaneiden.
Mi Menetelmä tosiaikaiseen sivustomuokkaukseen Sulake Dynamoid | Strictly confidential – legally protected and privileged information Ilari Tuominen Software.
Mitä tilastot kertovat ulkona liikkumisen turvallisuudesta/turvattomuudesta ANTTI IMPINEN / THL.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
_______________________________________________________ Selvitys tasa-arvon toteutumisesta liikunnassa Tasa-arvoa koskeva kysely lähetettiin.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Digihinnasto 2015 Mainonta naispainotteisilla sivustoilla.
Esityksen transkriptio:

1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu & chat –Sähköposti –Pelit & viihde –Galleria & Treffit •Profiili –48 % naisia –52 % miehiä –26 % on v. –45 % on v. –20 % on yli 45 v. Lähde: TNS Gallup/ Website Index, tammi-joulukuu 2006 ja TNS Metrix 1/2007

2 Vaalimainonta teleliikennealueittain kohdennettuna •Suomi24.fi on Suomen kolmanneksi suurin portaali ja suurin internetyhteisö tavoittaen lähes miljoona eri kävijää joka viikko. •Tarjoamme ehdokkaille mahdollisuutta tehdä kampanjointia Suomi24.fi:n kautta omalle teleliikennealueelleen kohdennettuna. •Teleliikennealueen mukainen kohdennus takaa sen että vähintään 60-70% mainonnasta kohdistuu kyseiselle alueelle. •Mainonta näkyy vapailla mainospaikoilla läpi koko palvelun sovitulla kampanja-ajalla. •Mainoksesta liikenne ohjataan joko puolueen tai suoraan ehdokkaan omalle kampanjasivustolle.

3 Kampanjatarjoukset Vaihtoehto 1: Mainosformaatti jättibanneri (728x90 px) Kampanja-aika 1-2 viikkoa Mainosnäytöt kpl Hinta € + alv.(22%) Vaihtoehto 2: Mainosformaatti jättibanneri (728x90 px) Kampanja-aika 2-4 viikkoa Mainosnäytöt kpl Hinta € + alv.(22%) Hinnat pitävät sisällään tarvittaessa materiaalin tuottamisen kyseiseen kampanjaan Suomi24.fi palvelussa.