Hanke-ehdotuksesi nimi ja lyhenne Hanke-esityksen esittäjät + laitos/yksikkö.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

1.tapaamisen haastattelukartta ratkaisukeskeisessä terapiassa
Toimintaohjeet opelle
KYSYMYKSIÄ ITSEARVIOINNIN AVUKSI
Tekesin innovaatiorahoitus
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
LÄHDETÄÄN KOKEILEMAAN!
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Alustava liiketoimintasuunnitelma
HOPSista Eli mistä tässä onkaan kysymys? TAIKOPEDA
Kökkötraktori-verkkokauppa
Test de la banane: Näpäytä jatkoa On hyvin, hyvin korkea kookospalmu ja neljä eläintä, jotka kaikki ovat lähellä puuta. Leijona Simpanssi Kirahvi Orava.
Toimintasuunnitelma.
Copyright © 2005 iprbox Oy Petri Rahja Iprbox Oy Omistatko sen mitä myyt?
Lamppu NY – Välähtävää toimintaa!. NY 6h -leiri Aurinkokennovarjostin.
eSavonia ”Verkko-opetuksen hyvät käytänteet
Metropolian tietoturvapolitiikka Tai miltä se voisi näyttää.
YMALin strategia: tavoitteet ja painopistealueet.
Ammattikorkeakoulujen TKI-toiminta Kuinka rajata ja määritellä TKI-opintopisteet? Kaisu Piiroinen.
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Tiimi osat Asiakas Jäsen 1 Osk Muut jäsenet Tiimi on ryhmittymää kehittyneempi muoto. Se vastaa ulospäin katsottuna yritystä joka tuottaa kokonaisvaltaista.
Luottamuksellinen – Informaatio on tarkoitettu ainoastaan Venture Expressin arviointipaneelin käyttöön Tämä template on Trailmaker Oy:n omaisuutta ja sen.
Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa Toimintasuunnitelma.
Kiinni tupakkaan Tupakointi vie elinvoimaa * Keskustelunaiheita
Kuvaa mahdollisimman selkeästi yrityksenne käyttämä mobiiliratkaisukokonaisuus, jolla osallistutte Most Mobile Enterprise - kilpailuun. Kilpailun esiraati.
Savonia-ammattikorkeakoulu Liiketalous Kuopio | Opinnäytetyön nimi Tekijä: Etunimi Sukunimi Ohjaaja:
Työllisyysportti ”Ei vain tietoa, vaan ihmistä varten”
MuotoCon tavoitteena on luoda palvelu, josta pk-yritys saa kootusti tietoa muotoilun käytön hyödyistä, löytää tekijät ja saa tietoa rahoitusmahdollisuuksista.
1 © Jukka Juslin Web-käyttöliittymä Jukka Juslin.
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
KONSULTAATIO Miksi? Milloin? Ketä ja mihin? Miten?
Esiintyjän nimi Harjoittelupaikka Harjoittelun ajankohta Harjoitteluseminaariesitys Liiketalous, Kuopio.
Miksi tämä on vaikeaa? Ilman minkäänlaisia rajoitteita ongelmat ei ole vaikeita ratkaista. Siihen löytyy jopa valmis ”kaava”. Valitettavasti jokaisessa.
Esitutkimus (tarvekartoitus)
Ossi Rönnberg & Atte Koste OH5
Palvelun muotoilu, Workshop
NEUVOTTELUUN VALMISTAUTUMINEN
Asiakkaan päätösprosessi
Jouni Juntunen Oulun seudun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö
Kohti viittä konseptia
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Thoraxin ja vatsan alueen anatomiaa CT-leikekuvissa
CONCEPT Liikuntabiologian laitos Janne Avela Jouni Kallio Paavo Komi Vesa Linnamo Tietotekniikan laitos Kirsi Majava Lassi Paavolainen Tuomo Rossi Ohjaajat:
Liikeidean esittelyohje
Henkilökunnan Ekokompassi- koulutus Tapahtuman nimi, pvm Kouluttaja.
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
EK102b Uuden testamentin teologia Luennot Petri Luomanen Eksegetiikan laitos.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Esitelmä 12 – Alexander Franck Optimointiopin seminaari - Kevät 2010 Rationalisoituvuus ja yleinen.
Ti Sisältötuotanto Abdoulmajid Hakki DI Sisältötuotanto.
Informaatioteknologian tiedekunta Jyväskylän yliopiston laadunvarmistus IT-tiedekunnan.
EKOPAJA Consulting Esite palveluista EKOPAJA Consulting EKOPAJA Consulting on perustettu ideoimaan uusia tehokkaita ja ympäristöystävällisiä.
YouTube Rules and we want too… OKKY:n KOTISIVUJEN SUUNNITTELUKILPAILU.
Liikeidea Yrityksen toiminnan pohjana on yritysidea. Se kuvaa niitä asioita, joihin yrityksen synty ja olemassaolo perustuu. Liikeidea on jalostettu yritysideasta.
Miksi Pohjoismaiden innovaatioyhteistyötä? erikoistutkija Hannu Lipponen Kauppa- ja teollisuusministeriö Oulu
Tavoite 1: hallitse kokonaisuus
Luokan nimi, numero Opettaja Ryhmän jäsenten nimet
Pilottiterveysasemat Käyttö – ja väestötietoja
Case Luovi: Vuosityöaikakokeilu ja osaamisperusteisuus
YRITYKSENI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Luokan nimi, numero Opettaja Ryhmän jäsenten nimet
Karhulan Urheilijat johtokunta
Sosiaalisen kuntoutuksen valtakunnallinen kehittämishanke SOSKU
<Hankkeen nimi>
Lihavuus laskuun Hyvinvointia ravinnosta ja liikunnasta Kansallinen lihavuusohjelma Päivi Mäki
Kaivosvesiverkosto Esityksen nimi / Tekijä
Jyrki Kontio, Ph.D. Aalto PRO Product Management,
Harjoituskurssiesityksen otsikko
Kasvumoottorikilpailutus nro 2
YHTEENVETOESITYKSEN OTSIKKO
Esityksen transkriptio:

Hanke-ehdotuksesi nimi ja lyhenne Hanke-esityksen esittäjät + laitos/yksikkö

N / Mikä on asiakas- ja markkinatarve, johon tutkimus tuottaa ratkaisun?

A / Mikä on vastustamaton ratkaisumme asiakastarpeeseen ja miten se toimii?

B / Mitkä ovat ratkaisumme kvantitatiiviset hyödyt asiakkaalle, paljonko asiakas tästä hyödystä maksaa?

C / Miksi ratkaisumme on huomattavasti parempi kuin kilpailijoiden ratkaisut?

Liiketoimintamalli

Tiimi

Hankkeen toteutus

B enefits/hyödyt Mitkä ovat ratkaisumme kvantitatiiviset hyödyt asiakkaalle, paljonko asiakas tästä hyödystä maksaa? B enefits/hyödyt Mitkä ovat ratkaisumme kvantitatiiviset hyödyt asiakkaalle, paljonko asiakas tästä hyödystä maksaa? C ompetition/kilpailu Miksi ratkaisumme on huomattavasti parempi kuin kilpailijoiden ratkaisut? C ompetition/kilpailu Miksi ratkaisumme on huomattavasti parempi kuin kilpailijoiden ratkaisut? Iteroituva kuvaus N eed/tarve Mikä on asiakas- ja markkinatarve, johon tutkimus tuottaa ratkaisun? N eed/tarve Mikä on asiakas- ja markkinatarve, johon tutkimus tuottaa ratkaisun? A pproach/ratkaisu Mikä on vastustamaton ratkaisumme asiakastarpeeseen ja miten se toimii? A pproach/ratkaisu Mikä on vastustamaton ratkaisumme asiakastarpeeseen ja miten se toimii?