Jäsentyytyväisyystutkimus 2008 Arvosanat vastaajaryhmittäin.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Isännöinnin asiakastyytyväisyys Kaikki isännöitsijät 2008 Esityksen sisältö 1.Tutkimuksen tausta ja toteutus v Hallitukset (vastaajat)7.
Advertisements

Akavan Erityisalat on kulttuurin, hallinnon ja liike-elämän asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ja niihin valmistuvien opiskelijoiden etujärjestö.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
AV 1. 2 Historia ●Yhdistys perustettu vuonna 1982 Helsingin Yliopistollisessa Keskussairaalassa hoidossa olevien lapsisyöpäpotilaiden vanhempien.
Ovatko klubini IT-asiat kunnossa Sivujen ajantasaisuus Uudet mahdollisuudet.
Internet ja ehkäisevä päihdetyö
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
Puhelinkäyttäytyminen
Hankkeen ensisijaisena kohderyhmänä ovat luovien alojen ammattilaiset. Tule mukaan jos olet vasta perustanut tai suunnittelet yrityksen perustamista. Ohjelman.
Projekti Kerava Keravan taidemuseo Sinkka. Johdanto  Tarkoituksena oli luoda keravan taidemuseo (Sinkan) pyynnöstä sähköinen kyselylomake heidän aikaisemman.
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Projektinjohdon ja suunnittelun innovatiiviset asiantuntijapalvelut Infra –toimiala Arviointiselvitys.
Vipu 2014 Sovelluksen esittely
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
IGOOGLE YRITTÄJILLE Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Yhteinen asiakaspalvelu
KE Teknillisen kemian seminaarikurssi. Seminaariesitykset Ti klo 9-10 Ohjeita esim. –J. W. Niemantsverdriet: How to give successful oral.
Asiakastyytyväisyystutkimus Sähkön siirron asiakkaat Tammikuu 2013.
- työmarkkinoista, palkoista ja palkkaneuvotteluista
Palautetaidot ja opponointi
Turvallisen asumisen apuvälineet, Palmia puhelin- ja hyvinvointipalvelut Y-päivä
Jorma Ronkainen / IT-laitos
Lohjan kaupungin asiakaspalvelukyselyjen tulokset 2008.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Myllypuron paviljonki ”Idän Kymppi”
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Ympäristöministeriö / Katri Tulkki / Kauppa yhdyskuntien kehityksessä1 Palvelurakenteen kehittämisen työkaluja.
1 AD – ryhmä ja johtoryhmä Asiantuntijana markkinoinnin professori Hannu Kuusela.
Internetsivujen uudistaminen (päivitetty )
KDK:n asiakasliittymän käytettävyydestä Eija Liukkonen.
Virtuaalimaailmojen kehittämisen ongelmat. Sisältö Johdanto virtuaalitodellisuuksiin Esittely työhön Ongelmat kehityksessä Yhteenveto.
Kansallisen käyttäjäkyselyn tuloksista yleisissä kirjastoissa Kirjastotoimen johtaja Pirkko Lindberg Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto
Palautetaidot ja opponointi
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
3D-www-käyttöliittymä
Oppisopimuskoulutuksen seminaari Rovaniemi Lea Lakio Opetusneuvos, Ammattikoulutus/kehittäminen
Internetsivujen uudistaminen (päivitetty )
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Nuorten osallisuus Varkauden nuorisovaltuusto Wanuva.
P lagiarismin hallinta ja sähköinen plagiaatintunnistus korkeakouluissa PT-järjestelmäkysely 3/2013: TÄRKEIMPIÄ KEHITTÄMISKOHTEITA OVAT: ”Yhteisrintama"
Porin kaupunki, kirjasto / PK KOULUTUS JA REKRYTOINTI KIRJASTOALAN KORKEAKOULUTUTKINNOT YLEISISSÄ KIRJASTOISSA Paula Kauppila.
Toteutuuko yhdenvertaisuus kuntien verkkopalveluissa? Selkokieliseminaari Kuntatalo Sami Älli Kehitysvammaliitto / Papunet verkkopalveluyksikkö.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Internetsivujen uudistaminen (päivitetty )
LISÄÄ POTKUA TEKSTIVIESTEIHIN Näkökulmina käytettävyys ja toiminnallisuuden aukot Tekijät: Pekka Ala-Honkola, Mika Immonen Viitteet [1]Nielsen, 1997 [2]Norman,
Jäsentyytyväisyystutkimus 2008 Palvelujen käyttö ja tärkeys.

Ohjeita esityksen pitämiseen
Ympäristöhallinnon julkaisutoiminta - uudistamisen linjaukset
CT30A9001 Tietoliikennetekniikan seminaari 2 Kirja X Kappaleet x-y: aiheet alle -aihe 1 -aihe2 - Ryhmän jäsenet jäsen1, jäsen 2,
OMAISHOIDON TUKI. YLEISTÄ Laki omaishoidon tuesta /937 omaishoitajalle annettavasta hoitopalkkiosta, vapaasta ja omaishoitoa tukevista palveluista.
Projekti  Projektina luoda Suomen Snookerille viralliset nettisivut  Koostaminen Drupal-järjestelmällä.
Demokratia.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
HYVINVOINTIA JA LAATUA – vanhuspalvelulain toimeenpanohanke Voimavaralähtöinen palvelusuunnitelma Projektisuunnittelija Lahja.
Petra Pohjonen Youth Against Drugs ry.  Parantaa työssä jaksamista  Antaa aikaa varsinaiselle työlle  Rajaa työtä ja vapaa-aikaa  Lisää työtehoa 
Palautetaidot ja opponointi Rinna Toikka. Opponoinnin tarkoitus Oppia lukemaan kriittisesti Laajentaa näkökulmaa Synnyttää tieteellistä keskustelua Auttaa.
Nuorten tieto- ja neuvontatyön auditointi- ja itsearviointimalli Heta Malinen Lähde: Mervi Ahola.
It-palveluiden palvelukysely henkilökunnalle Helmikuu 2013 (630 vastaajaa) Lokakuu 2014 (430 vastaajaa) Lapin AMK, Lapin Yliopisto, Rovaniemen koulutuskuntayhtymä.
OAJ:n yhteysopettaja Edunvalvontaketjun tärkein lenkki Tukholma E-S.T.
Kilpailijat.
Marttilan yrittäjäkyselyn yhteenveto
OAO JAOSTON TOIMINTASUUNNITELMAT VUODELLE 2016
HYGIENIATYÖ.
Hyvinvointia yhteistyöllä!
Palautetaidot ja opponointi
AYT-kassan jäsenkysely 2017 Sisältö
Tiekartan tarkoitus Tiekartta on riittävän karkealla tasolla mielellään yhden sivun tiivistetty yhteenveto hankkeen kulusta, joka on kuvattu selkeästi,
Esityksen transkriptio:

Jäsentyytyväisyystutkimus 2008 Arvosanat vastaajaryhmittäin

Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito / Tavoitettavuus

Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito / Ystävällisyys

Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito / Asiantuntemus

Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Tavoitettavuus

Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Ystävällisyys

Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Asiantuntemus

Palkkaneuvonta / Tavoitettavuus

Palkkaneuvonta / Ystävällisyys

Palkkaneuvonta / Asiantuntemus

Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Tavoitettavuus

Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Ystävällisyys

Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Asiantuntemus

Työttömyyskassan palvelut / Tavoitettavuus

Työttömyyskassan palvelut / Ystävällisyys

Työttömyyskassan palvelut / Asiantuntemus

Luottamusmiestoiminta / Tavoitettavuus

Luottamusmiestoiminta / Palveluhenkisyys

Luottamusmiestoiminta / Asiantuntemus

Saavutettu neuvotteluratkaisu, erinomainen / hyvä

Saavutettu neuvotteluratkaisu, huono / kohtalainen

Saavutettu neuvotteluratkaisu, ei osaa sanoa

Neuvotteluratkaisuja koskeva tiedottaminen, erinomainen / hyvä

Koulutustoiminta / Koulutusten määrä

Koulutustoiminta / Aiheiden kiinnostavuus

Koulutustoiminta / Koulutusten laatu

Aluetoiminta / Saavutettavuus

Aluetoiminta / Tapahtumien määrä

Aluetoiminta / Asiasisältö

Aluetoiminta / Virkistystoiminta

Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Helppokäyttöisyys

Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Kattavuus

Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Ulkoasu

Yhteenveto-lehti / Sisältö

Yhteenveto-lehti / Luettavuus

Yhteenveto-lehti / Ulkoasu

Nettisivut / Sisältö

Nettisivut / Käytettävyys

Nettisivut / Ulkoasu