Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

DRAMATURGIAN PERUSKÄSITTEISTÖÄ
LÖYDÄ OMA TAPASI AUTTAA Osaa auttaa, osaa pelastaa.
PUHEEN VUORO Vanhempainilta
Helluntaiseurakuntien lapsi- ja perhetyön kehittämishanke, joka käynnistyi vuonna Hankkeen tavoitteena on vahvistaa lapsi- ja perhetyötä, koota.
Lähde: Tilastokeskuksen väestöennuste
Koulutus ja viestintä yhteistyön välineinä Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelma p ,
• Rukousta Suomen puolesta • Rukousta seurakuntien puolesta • Rukousta evankelioimisen puolesta Teemavuoden tavoitteet:
Urheilutoimitus ja -seurat
Nuorten vapaaehtoisten rekrytointi
RAKAS RAAMATTU 2007.
Helsingin kaupungin ympäristökeskus mediassa Yhteenvetoraportti
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
Media-kanava Seppo Paldanius ja Janne Lahti
Miten myydä juttu profaaniin lehteen?
SearchIM Search Mikko Ketola Regional Manager (Finland, Ireland, Baltic States) Helsinki Nuorten yhteisöt netissä – miten kommunikoin ja viestin.
Nuorten aikuisten osaamisohjelma Työseminaari III , Kuopio Kun opiskelu ei kiinnosta, mitä oppilaitoksessa voidaan tehdä – kokemuksia ja näkemyksiä.
Vinkkejä hankeviestintään
III KANSAINVÄLISET SUHTEET (HI03)
HÄTÄKESKUSLAITOS TÄNÄÄN
TTL Sosiaalisessa mediassa
Joukkoistamisen ja vertaistuotannon edistäminen yhdistysten kansalaistoiminnassa Käytännön kehittäjän näkökulma.
Helluntaiseurakuntien valtakunnallinen kampanja - muistuttaa perustehtävästä - tarjoaa teeman ja välineet evankeliointiin - vahvistaa kotimaan työtä pitempiaikaisesti.
I YHTEISKUNTATIETO (YH01)
- Kirja: Linkki 2, taloustieto, WSOYpro - Kurssin pelisäännöt: - Yli 5 poissaoloa  lisätehtäviä - Yli 7 poissaoloa  ei arvostelua - 3 myöhästymistä 
Yhteiskuntaoppi kunnialla läpi!
Opiskelun ja huippu-urheilun yhdistäminen korkea-asteella
 Kysely avoinna sivuilla www.pesis.fi  Kyselyyn saatiin 93 vastausta  Kysely oli osin yhtenevä SLU:n keväällä 2012 järjestämään.
Yleisohje Diasarja on jaettu kolmeen osaan esitettäväksi joko kokonaan tai soveltuvin osin: ensimmäisessä osiossa (diakuvat 1-7) tuodaan vammaisen samanarvoisuus.
TAVOITE Teemavuoden tavoitteena on vahvistaa Helluntaiherätyksen lapsi- ja perhetyötä käynnistämällä yhteinen kehittämishanke.
Väestönmuutos , maakunnittain
Mitä lukijalle tarjotaan? Sisällönanalyysi lehtiuudistusten tukena ja mittarina TOIMI-hanke, päätösseminaari Merja Helle ja Aurora Airaskorpi.
Marko Autio Kasvatustyön pastori Espoon seurakuntayhtymä RUUHKASUOMEN RIPPIKOULUTILASTO T.
Lapsessa ja perheessä on tulevaisuus.
Idolien ja esikuvien rooli. Keskustelunaiheita. Tehtävät
Valtakunnallisen kylämatkailuhankkeen päätösseminaari
HALLITUSBAROMETRI Barometrin toteutus Toteutus 14 kauppakamarin alueella Etelä-Pohjanmaa, Etelä-Savo, Helsingin seutu, Häme, Keski-Suomi,
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
1 SSTL Puhtausala ry – TOIMIALAN KEHITTÄJÄ. SSTL Puhtausala ry Vuonna 1970 perustettu puhtausalan neuvonta- ja koulutusjärjestö. Yleishyödyllinen ja puolueeton.
Rasisminvastainen viikko
Tekstitaidon vastauksen eteneminen
Järjestöpäivät. Romanifoorumin löydät netistä:
Kalevankankaan koulun mainosprojekti Mediavaikuttamisen parhaat eurooppalaiset käytännöt.
Suomi palaa 2011 EU:n kulttuuripääkaupunkivuosi Mahdollisuus vaikuttaa lähetyskäskyn toteutumiseen Itämeren alueella EU:n kulttuuripääkaupunkivuosi.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄJYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ Marja Kankaanranta Tiedottaminen verkostojen.
Terveempi Pohjois-Suomi- hanke ”Kainuun hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen toimenpidekokonaisuus” Kainuun maakunta-kuntayhtymä Merja.
Verkkotoimituskuntien yhteinen kokous Kehittämiskohteita Opetustoimen viestintä Yhteistyön kehittäminen Tiedotuskanavien valinnat Tiedotuskäytännöt.
Laajennetun työssäoppimisen kokeilussa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus Työssäoppiminen laajenee - laajeneeko ohjaus ja tuki?!?
1 SSTL Puhtausala ry – TOIMIALAN KEHITTÄJÄ. SSTL Puhtausala ry Vuonna 1970 perustettu puhtausalan neuvonta- ja koulutusjärjestö. Yleishyödyllinen ja puolueeton.
Jopox Viestintäkanavien roolit & Aloitusopas Tom Hedman.
Kauppakamarin Luotsi 1/2010 Valtakunnalliset tulokset Julkaistavissa
Muuttuva työ digitalisaatiossa Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Perttu Kauppinen.
Inspiraatiota hankeviestintään! Viestinnän suunnittelija Aino Kivelä / CIMO.
Vaiheistettu ryhmätyö 3. tunti
Inspiraatiota hankeviestintään!
VALTION ALUEHALLINTO.
Luetko oman alan uutisia säännöllisesti? Mistä luet niitä?
TU-C9290 Viestintä 2 Luento 4, Vastuuopettaja Miia Jaatinen, valtiot.tri, dosentti Kurssiassistentti Ilona Rahnasto.
Päijät-Hämeen alueverkosto
Sadusta uutiseksi Kirsi Hautamäki.
Kunnat Yhteensä 311 kuntaa, joista 16 Ahvenanmaalla.
Mikä ihmeen pecha kucha?
Kenian lasten puolesta
Sote-järjestöt ovat jykevä laiva IHMISET jäsentä vapaaehtoista vertaistukijaa ammattilaista työllistettyä YHDISTYKSET.
PoSoTe – työryhmän kokous
Kärkimedia Digihinnasto
Kunnat Yhteensä 311 kuntaa, joista 16 Ahvenanmaalla.
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Järkevän lääkehoidon viestintäkampanja
Kunnat Yhteensä 311 kuntaa, joista 16 Ahvenanmaalla.
Esityksen transkriptio:

Helluntaiherätyksen ja -seurakuntien yhteinen kampanja • tarjota teema ja välineet seurakuntien kotimaan evankelioimistyön vahvistamiseen • rohkaista uskovia uudistamaan suhdettaan Jumalaan ja vastuulliseen evankeliointiin

Ydinkohtia • koko seurakunnan osallistuminen • tiedotusvälineiden hyödyntäminen • Hyvä Sanoma Extran jako • evankelioivat tilaisuudet • jatko - vastuullinen evankeliointi (helluntaista helluntaihin)

Kampanjassa on mukana yli 200 helluntaiseurakuntaa • maksutonta HS Extraa on tilattu lähes 1,6 miljoonaa! • suurin osa seurakunnista on mukana rukous- ja paastokampanjassa • evankelioimistapahtumia suunnitellaan innolla

Seurakuntien Hyvä Sanoma Extra -tilaukset alueittain

Printtimainostus • ennakko-, teema- ja tapahtumajutut lehdissä • mainokset lehdissä • julisteet ja käsikutsut • banderollit • kampanjatuotteet, paidat yms.

1. Ilmoittajan tulee asettua ulkopuolisen asemaan. Ts. meille hyvinkään tutut nimet (esiintyjät jne.) eivät välttämättä kerro ulkopuolisille mitään. Siksi tilaisuuksissa esiintyvien toiminnan tai saavutusten esitteleminen on usein itse nimeä tärkeämpää! Huomioi printtimainostuksessa

2. Meille tutut ilmaisut ja sanat eivät välttämättä kerro ulkopuoliselle niiden merkitystä. Siksi niiden todellinen merkitys pitäisi kyetä ilmaisemaan mahdollisimman ymmärrettävästi. Huomioi printtimainostuksessa

3. Pitkän ti.-ke.-to. -listauksen sijaan ilmoituksissa pitäisi keskittyä keskeiseen, ulkopuolista ihmistä mahdollisesti kiinnostavaan asiaan. Seurakunnan toimintaruletin voi esitellä erillisessä, seurakuntalaisille suunnatussa tiedotteessa tai ilmoituksessa. Huomioi printtimainostuksessa

1. Luo linja, joka tarkoittaa ns. markkinointistrategiaa. Mitä tavoittelet, mitä viestinnän pitäisi saada aikaan näkijässä/ kuulijassa. Valitse kohderyhmät ja pilko viestintätavoitteet pienempiin osiin. Suunnittele mediat, miten tavoitat haluamasi kohderyhmät. Huomioi printtimainostuksessa

2. Panosta sisältöön. Älä aliarvioi visuaalisten elementtien käyttöä (hyvä logo) ja hyvin mieleen jäävä slogania, joka toistuu eri materiaaleissa. Huomioi printtimainostuksessa

3. Esimerkit, ihmiset, tarinat kiinnostavat ulkopuolisia. Kannattaa huomioida mikä tarina puhuttelee mitäkin kohderyhmää (vrt. alkoholisti vs. menestyvä bisnesihminen) ;). Huomioi printtimainostuksessa

4. Seuraa tehtyjä toimenpiteitä, testaa, muuta. Rahaa ei kannata haaskata turhaan. Huomioi printtimainostuksessa

•ennakkojuttuja sekä lehdistötiedotteita • logoja, kuvia • juliste- ja käsikutsupohjia •tietoa kampanjatuotteista • materiaalipankki – tehkää talletuksia

Jutun aiheita mm. • valtakunnallinen kampanja • kristillisen julkaisun suurpainos •paikallinen osallistuminen (tuttuja kasvoja ja ajankohtaisia teemoja) • yhteiskunnallinen vetoomus ja kannanotto päättäjille

Poimintoja (alustavasti suunnitellusta) vetoomuksesta Keskellä elämää -kampanja on Suomen helluntaiseurakuntien yhteinen liikkeelle lähtö terveen elämän ja arvomaailman puolesta. Kampanja muistuttaa kristillisten arvojen kuulumisesta keskelle ihmisen elämää. Kansalaisten sisäisen hyvinvoinnin ja koko yhteiskuntamme arvomaailman vahvistamiseksi vetoamme teihin, arvoisat kuntien päättäjät, tukekaa päätöksillänne kristillistä arvomaailmaa sekä siihen perustuvaa kasvatustyötä omassa kunnassanne, kouluissanne ja perheiden elämässä. Paikallinen helluntaiseurakunta haluaa olla yhteistyössä kunnan kanssa myönteisten arvojen ja terveen elämäntavan edistämisessä. Seurakunta myös rukoilee jatkuvasti sen arvokkaan työn puolesta, jota päättäjinä teette kuntalaisten parhaaksi.

Valtakunnan top 10-lehdet Aamulehti Helsingin Sanomat Hufvudstadsbladet Iltalehti Iltasanomat Kaleva Kauppalehti Kauppalehti Presso Keskisuomalainen Savon Sanomat Taloussanomat Turun Sanomat

Valtakunnalliset ja maakuntalehdet Etelä-Saimaa Etelä-Suomen sanomat Hämeen Sanomat Ilkka Kainuun Sanomat Kansan Uutiset Karjalainen KD-kristillisdemokraattien vl Keskipohjanmaa Kouvolan Sanomat Kymen Sanomat Lapin Kansa Länsi-Savo Maaseudun Tulevaisuus Medborgarbladet Nya Åland Nykypäivä Pohjalainen Pohjolan Sanomat Satakunnan Kansa Suomenmaa Tiedonantaja Uutispäivä Demari Vasabladet Vihreä Lanka Åland

Tärkeitä päivämääriä Valtakunnallinen keräys kampanjakulujen peittämiseksi HS Extra ilmestyy Kampanjalehtien ja jakajien siunaaminen seurakunnissa. Kaikki halukkaat mukaan netin kautta Valtakunnallinen evankelioimiskonferenssi Kuopiossa.