Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
JATKAJAKOULU Jatkajakoulun käynnistäminen HAMK:issa.
Advertisements

 Omakielinen opetus Ideoita opettajien yhteistyöhön sekä materiaalia opetukseen ja itsenäiseen työskentelyyn Samran Khezri Turun Lyseon koulu
AKTIIVISEMPI ARKI Työpohjat oman arjen tarkasteluun.
P-K:n Järjestöpäivät Riitta Katajamäki Hanna Pieviläinen
Nykytaide -Mitä se on?.
Uusi Humak Jukka Määttä, kehittämisjohtaja
AIKA PARANTAA -toiminta esimerkkinä vertaistuotannosta Hanna Koppelomäki Aika parantaa –verkosto.
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä.
Ekan leirin palveluideat Laura-Maija Hero ©. TulevaisuusKonsultointiPalvelu Palvelu on suunnattu (kulttuurialan) yhdistyksille ja yrityksille, muille.
Opiskelija näkökulma: Essi Vainio
ITSETUNTEMUS JA OMA OSAAMINEN
OSAKE-HANKE Piia Palmroth Jyväskylä
TKI- päivät AMK tutkimuksen tulevaisuus *Muuttumaton (jatkuvan) kasvun skenario *Katastrofiskenario *Paluu menneisyyteen skenario *Muutos-skenario.
”YHDEKSÄN ON ENEMMÄN KUIN YKSI” Tiimit seurakunnan vapaaehtoistoiminnan kehittäjinä.
Oppia ikä kaikki - Työkaluja yhteisöllisyyden kehittämiseen syksy 2014
Suomen kieltä ja viestintää yhteisnäyttelyn myötä Ilona Tanskanen
Roolikarttani - nykyisyys Tärkeimmät työroolini asiantuntija- näkökulmasta: – Yksikön perustyöntekijä – Alainen – Moniammatillisen tiimin jäsen – Työkaveri.
Mika Väyrynen tuottaja
Teemaryhmä 1: Profiilin ja tunnettuuden kehittäminen Toimintasuunnitelma Aloitusseminaari Marja Kopeli Katja Komonen.
AKTIIVINEN KOULUPÄIVÄ IDEAIMURI. Ideaimuri –työskentelyn teema: HYVÄ KOULUPÄIVÄ LUOSTARIVUOREN KOULUSSA JA MITEN VOIMME SITÄ EDISTÄÄ?
Yhteiset kompetenssit Muokataan… ja täsmennetään.
AJATUSHAUTOMOILLA kohti yleiskokousta TOTEUTUSAIKA HELMI-HUHTIKUU 2013.
Taitajat Oulussa Tavoitteet ja keinot.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Kokonaisuus - mitä Virtukampus tarkoittaa tekemisenä? Dokumentoikaa käytännön esimerkkejä jokapäiväisestä työskentelystä osana Virtukampusta.
PURKAAMO. Purkaamo -työskentelyn tavoitteet Orientoida ja aktivoida työyhteisöä opetussuunnitelmaprosessiin Kuulla ihmisten kokemuksia ja saada uutta.
Marja Susi/TUAS Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
W w w. h a m k. f i Uuden kirjastojärjestelmän valmisteluryhmän Sinikka Luokkanen Valmisteluryhmän pj
Koulutuksen rakenteet ja mallit tekniikan amk-koulutuksessa Työpaja Lahti.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Leväsen palvelukeskus asiakkaat toimijat Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja.
Opettamisesta osaamiseen – kehittämisohjelma Metropoliassa Opettamisesta osaamiseen - kehittämisohjelman avausseminaari Leena Koivumäki,
ViND – Visuaaliset ja Nopeat Demot -koulutushanke
Anna Hirsikoski Projektiässät Korkeakouluopiskelijoiden valmennuskurssi, jossa opiskelijat kerryttävät projektinhallintaosaamista oikean asiakasprojektin.
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Projektijohtamisen jatkokurssi:
Arja Tuonen. Arja Tulonen Koulutuspäällikkö Vastuualueena journalismi, mainonnan suunnittelu ja mediatuotanto Elokuvan ja median tutkimusryhmän vetäjä.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Hyvinvointifoorumi II Ennakointitiedosta toimintaan Turussa Varsinais-Suomen ELY-keskus, Petri Pihlavisto.
PALVELUT 1.koulutuspalvelut 2.kehittämispalvelut 3.tilaustuotepalvelut yhteisenä nimittäjänä ”pedagoginen sensitiivisyys”
KIT-toiminnan strategiset toimenpiteet vuodelle 2015 Kulttuuripalvelut Kulttuuri ja hyvinvointi.
OSAAMISALUE, KIT-vastaava täyttää Yhteisten tavoitteiden jälkeen jokaisen KIT-vastaavan tulee tehdä yhdessä oman osaamisaluepäällikkönsä kanssa sama taulukko.
YHDENVERTAISUUSSUUNNITTELUN HYVÄT KÄYTÄNNÖT
W w w. h a m k. f i mi SELVITYS: KANTA-HÄMEEN OSAAMISTARPEET JA KILPAILUKYKYTEKIJÄT V Ylermi-hanke (Ylemmän korkeakoulutuksen osaamisrakenteen.
Esittäytyminen VYYHTI.
Esittäytyminen Laura-Maija Hero.
Ajatteluhatut Teeman tarkastelua eri näkökulmista
W5W-toimintaa vuonna 2006 W5W.2 - Matkalla akateemiseksi osaajaksi ( ) Katariina Alha, W5W-projektipäällikkö, Oulun yliopisto Tommi Haapaniemi,
Valmentajakoulutuksen laatu. ”Käsikirja 3” Arvot Tavoitteet Toimintatavat –Verkostotoiminta –Valmennusosaamisen kehittämisen yhteiset valinnat ja toimintatavat.
Sosiaalityön käytännön, koulutuksen ja tutkimuksen strategista kumppanuutta Itä-Suomen yliopistossa Katri Savolainen Projektipäällikkö Itä-Suomen yliopisto.
PAJATYÖSKENTELY. Pajatyöskentely I Valinnaisuus klo Keskustelut n hengen ryhmissä. Ei kirjaamista. 1.Kerro esimerkki kokemuksestasi,
Kirjasto kaikille Kirjastoalan AMK-koulutuksen näkökulma Päätösseminaari Ritva Hyttinen, Kirjasto- ja tietopalvelualan koulutus Turku AMK.
Yhteiskuntaoppi Turun Lyseon lukiossa Esa Sundbäck.
Yrittäjyyskasvatus oppimisen perustana
Maakunnallinen OPS-koordinaatioryhmä
Minno meets Innokylä - törmäyskohtia
Yhteistyöneuvottelu Rovaniemellä
Työelämäjaksot ja –kurssit opetuksessa – hyviä käytäntöjä ja uusia avauksia Elopäivät 2016 Sanna Tuominen.
Kohtaamisia pelimaailmassa
OPETTAJUUDEN JA TAITEILIJUUDEN TEEMOJA (YHTEISIÄ TUNTOMERKKEJÄ): (Parks M.E ) The Art of Pedagogy: Artistic Behaviour as a Model for Teaching.
Teema 1: Henkilökohtaiset vahvuudet ja lasten parissa työskennellessä tarvittavat vahvuudet Tavoitteet: Opiskelija osaa tunnistaa omia ammatillisia.
OSAAMISALUE, KIT-vastaava täyttää
Henkilöstöjohdon iltapäivä
Yrittäjyyskasvatuspäivät 2017
Tuuli Rantala, TTY/Verne ja Sara Lukkarinen, Motiva Oy
Digitaalisen oppimisohjelman työpaja Jyväskylän vertaisoppimispäivä 5
Kohdataan -app By Solinor’s 10/10 –
Maaseutuohjelma hyvinvoinnin tekijänä
, Antti Mäki ja Outi Tasala
Opintopolku.fi uudistuu oppijan parhaaksi
Esityksen transkriptio:

Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!

Kuka olet? Taina Erävaara, FM Kuvataiteen koulutuspäällikkö 2000 & 11 OMAKUVAA & Contemporary Self-Portraits -hankkeiden projektipäällikkö Nykytaiteen TKI-tutkimusryhmän vetäjä

Hankkeeni/ideani Omakuvalliset menetelmät työhyvinvoinnin edistäjinä -koulutuksen suunnittelu Digital Me, Minä & Jag -hankkeen pohjoiseurooppalaisten omakuvien interaktiivisen virtuaalinäyttelyn / omakuvallisen nettialustan suunnittelu Nykytaiteen Art & Science –hanke.

Hankkeen/idean kohderymät? Taustahankkeet: Turku 2011 -kulttuuripääkaupunkihanke 2000 & 11 OMAKUVAA EU:n kulttuuriohjelman hanke Contemporary Self-Portraits Kohderyhmät: Kansalaiset, erilaiset yhteisöt – etenkin työyhteisöt, alueen taiteilijat, taiteilijaopettajat, Taideakatemian opiskelijat, monialaiset ryhmät. Omakuvallisesta työskentelystä kiinnostuneet yhteisöt.

Hanke/idea käytännössä 2000 & 11 OMAKUVAA -näyttelyt 2011, Turun AMK/ICT-talo ja Galleria Å

Hankkeen/idean jatko Haluaisin kehittää omakuvallisia metodeja työhyvinvoinnin näkökulmasta olemassa olevan työryhmän osaamista hyödyntäen ja laajentaen sekä ideoida interaktiivista omakuvien virtuaalinäyttelyä / omakuvallista portaalia. Haluaisin ideoida uutta nykytaiteen TKI-tutkimusryhmän Art & Science -hankeideaa. Odotan: Uusia yhteistyön avauksia ja näkökulmia omakuvallisen ja omaelämäkerrallisen työskentelyn mahdollisuuksiin ja/tai nykytaiteen tekemisen tapoihin Art & Science -teemalla.